AnoMom skriver:
Må indrømme jeg synes det er lidt tamt at du ikke vil kendes ved ham fordi han har været sin kone utro. Ja vi kan hurtigt blive enige om at det er en svinsk handling og han skulle have fortalt det med det samme med konen. Men det har intet med dig at gøre. Din søster har forelsket sig i ham og han i hende. Glæd dig over din søster er lykkelig i stedet.
Havde du ikke kendt til historien bag så havde du vel budt ham velkommen med åbne arme. Havde det været en anden mand som du ingen fortid kender på kunne ligeså vel have haft en fortid med utroskab.
Beklager. Men det er bare min mening.
Hvis du forholder dig til hele mit indlæg og ikke bare det at han har været utro vil du kunne se at jeg jo netop skriver at det er det hele der gør det svært .
Jeg synes ikke det er nødvendigt at knalde i måneder for at finde ud af om man vil konen eller elskerinde .
Men det er ikke det der er pointen.
Pointen er at det er ex og børn der bliver straffet for at min søster og kæreste skal lege parforhold .
Hvad blev der af at have respekt for at hun rent faktisk er den forsmåede her og ikke fortjener at stå med hendes egen sorg pigen på 4 og babyen og så samtidig vide at Ex mand højst sandsynligt ikke vil have noget med den lille at gøre og så er hun tilmed en mær
Ja jeg har ondt ad Ex og børn men at ligge det an på at det "bare" er pga hans affære med min søster viser bare du ikke forholder dig til hele indlægget
For hvorfor skulle jeg skrive alt det andet hvis det var ligegyldigt i sammenhæng ?
Anmeld
Citér