Jeg har det svært med min søster /hendes kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2016

Anonym

Tatarata skriver:

Det kan godt være at man ikke kan bestemme hvem man forelsker sig i. Men bestemmer selv om man handler på det. Hvis det var min søster ville jeg skælde hende godt og grundigt ud. Og ikke om jeg ville have ham i nærheden af mine børn. Hvor er det en forfærdelig opførelse fra dem begge to. Føj.

Undskyld. Men hva skulle der ske ved at han var i nærheden af dine børn? Forstår ikk lige den tankegang. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Aristocats skriver:

Det kan godt være min tankegang er upopulær, men jeg gad da godt nok ikke blive i et parforhold hvis jeg var meget forelsket i en anden. Det er da både at holde min partner og jeg for nar - og jeg synes virkelig man gør sin partner en bjørnetjeneste ved at blive, hvis alle ens følelser altid er hos en anden. Ville du selv have en mand, der var dybt forelsket i en anden kvinde mens han var sammen med dig?

Jeg ville hellere have at min partner gik fra mig, hvis vedkommende blev direkte forelsket i en anden. Jeg ser virkelig ikke fordelen i at blive, hvis det er kommet så langt. 

Det er jo slet ikke det, der er pointen! Manden har været sin gravide kone utro i månedsvis og vil nu ikke have noget med sin nyfødte baby at gøre - DET er pointen! Og hvis det ikke fortæller meget om et menneske og dets værdier (og mangel på samme) ha så ved jeg ikke, hvad der gør....

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Aristocats

SØS skriver:

Det er jo slet ikke det, der er pointen! Manden har været sin gravide kone utro i månedsvis og vil nu ikke have noget med sin nyfødte baby at gøre - DET er pointen! Og hvis det ikke fortæller meget om et menneske og dets værdier (og mangel på samme) ha så ved jeg ikke, hvad der gør....

Jeg kommenterede udelukkende på det at man skal lade være med at handle på en forelskelse. 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Sprit25

Tatarata skriver:

Det kan godt være at man ikke kan bestemme hvem man forelsker sig i. Men bestemmer selv om man handler på det. Hvis det var min søster ville jeg skælde hende godt og grundigt ud. Og ikke om jeg ville have ham i nærheden af mine børn. Hvor er det en forfærdelig opførelse fra dem begge to. Føj.

Han har jo ikke gjort noget ulovligt? Han har knaldet udenom og forladt sin kone! Også må han ikke være i nærheden af dine børn? 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Må indrømme jeg synes det er lidt tamt at du ikke vil kendes ved ham fordi han har været sin kone utro. Ja vi kan hurtigt blive enige om at det er en svinsk handling og han skulle have fortalt det med det samme med konen. Men det har intet med dig at gøre. Din søster har forelsket sig i ham og han i hende. Glæd dig over din søster er lykkelig i stedet. 

Havde du ikke kendt til historien bag så havde du vel budt ham velkommen med åbne arme. Havde det været en anden mand som du ingen fortid kender på kunne ligeså vel have haft en fortid med utroskab. 

Beklager. Men det er bare min mening. 

Hvis du forholder dig til hele mit indlæg og ikke bare det at han har været utro vil du kunne se at jeg jo netop skriver at det er det hele der gør det svært .

Jeg synes ikke det er nødvendigt at knalde i måneder for at finde ud af om man vil konen eller elskerinde . 

Men det er ikke det der er pointen.

Pointen er at det er ex og børn der bliver straffet for at min søster og kæreste skal lege parforhold . 

Hvad blev der af at have respekt for at hun rent faktisk er den forsmåede her og ikke fortjener at stå med hendes egen sorg pigen på 4 og babyen og så samtidig vide at Ex mand højst sandsynligt ikke vil have noget med den lille at gøre og så er hun tilmed en mær

Ja jeg har ondt ad Ex og børn men at ligge det an på at det "bare" er pga hans affære med min søster viser bare du ikke forholder dig til hele indlægget 

For hvorfor skulle jeg skrive alt det andet hvis det var ligegyldigt i sammenhæng ?

Anmeld Citér

27. oktober 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Hvis du forholder dig til hele mit indlæg og ikke bare det at han har været utro vil du kunne se at jeg jo netop skriver at det er det hele der gør det svært .

Jeg synes ikke det er nødvendigt at knalde i måneder for at finde ud af om man vil konen eller elskerinde . 

Men det er ikke det der er pointen.

Pointen er at det er ex og børn der bliver straffet for at min søster og kæreste skal lege parforhold . 

Hvad blev der af at have respekt for at hun rent faktisk er den forsmåede her og ikke fortjener at stå med hendes egen sorg pigen på 4 og babyen og så samtidig vide at Ex mand højst sandsynligt ikke vil have noget med den lille at gøre og så er hun tilmed en mær

Ja jeg har ondt ad Ex og børn men at ligge det an på at det "bare" er pga hans affære med min søster viser bare du ikke forholder dig til hele indlægget 

For hvorfor skulle jeg skrive alt det andet hvis det var ligegyldigt i sammenhæng ?

Jeg er da helt enig. Har skam også ondt af eksen og børnene. Og ja det er svinsk. Men igen. Det har stadig intet med dig at gøre. Hvad får du, eksen og ungerne ud af ikke at ville have noget med ham at gøre? - intet som helst. Hans eks er da nok pænt ligeglad med om en fremmed kvinde er sur på hendes eks. 

Jeg har forholdt mig til hele indlægget og igen. Så har det intet med dig at gøre. 

Beklager. Men det er nu engang min holdning. Hvis du ikke kan klare at folk ikk deler din holdning skulle du måske lade være at oprette sådan et indlæg på et debat forum hvor der er ligeså mange meninger som der er kvinder 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Jeg er da helt enig. Har skam også ondt af eksen og børnene. Og ja det er svinsk. Men igen. Det har stadig intet med dig at gøre. Hvad får du, eksen og ungerne ud af ikke at ville have noget med ham at gøre? - intet som helst. Hans eks er da nok pænt ligeglad med om en fremmed kvinde er sur på hendes eks. 

Jeg har forholdt mig til hele indlægget og igen. Så har det intet med dig at gøre. 

Beklager. Men det er nu engang min holdning. Hvis du ikke kan klare at folk ikk deler din holdning skulle du måske lade være at oprette sådan et indlæg på et debat forum hvor der er ligeså mange meninger som der er kvinder 

Jeg har aldrig skrevet jeg ikke vil have noget med ham at gøre? ?

Men at jeg har brug for at sluge det jeg fik at vide for en måned siden. 

Og jeg har da også skrevet at selvfølgelig er han velkommen i vores familie så forstår ikke helt hvordan undgår får det til at eg intet vil have med ham at gøre?

Jeg forklare hvorfor og kan skam godt tåle du ikke er enig  hvor læser du at jeg ikke kan det ?

Du tolker meget bredt udfra et enkelt svar.

Anmeld Citér

27. oktober 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg har aldrig skrevet jeg ikke vil have noget med ham at gøre? ?

Men at jeg har brug for at sluge det jeg fik at vide for en måned siden. 

Og jeg har da også skrevet at selvfølgelig er han velkommen i vores familie så forstår ikke helt hvordan undgår får det til at eg intet vil have med ham at gøre?

Jeg forklare hvorfor og kan skam godt tåle du ikke er enig  hvor læser du at jeg ikke kan det ?

Du tolker meget bredt udfra et enkelt svar.

Så vil du jo heller ikke have noget med ham at gøre pt fordi "du lige skal sluge den". Sluge hvad? Det er ikke dig han har gjort fortræd eller din søster for den sags skyld. Det er en for dig ukendt kvinde. 

Det er så bare måden du skriver på hvor du går i forsvar at det lyder som om at du er meget fortørnet over at jeg ikke deler din mening. Men lad os lade være at diskuterer det. Det ser jeg ingen grund til 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg kan godt forstå, at du "lige skal sluge den". Sådan ville jeg også have det.

At din søster har været sammen med en mand med en gravid kone er  noget, som hun har valgt, og jeg ville ikke blande mig, medmindre hun spurgte hvad min mening var.

Der hvor jeg står helt af, er hendes opførsel. Det virker ikke til, at hun har nogen forståelse for han snart har 2 børn, som altså er vigtigere end hende? At hun kalder hende en mær? What? Der ville jeg slet ikke kunne tie stille..

Det er bare ikke i orden! 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Troldemommi

Jeg syntes de to hjerteløse idioter har fortjent hinanden, håber de bliver ramt lige i røven af en stor portion dårlig karma, sikke en opførsel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.