Jeg har det svært med min søster /hendes kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Tatarata skriver:

Det kan godt være at man ikke kan bestemme hvem man forelsker sig i. Men bestemmer selv om man handler på det. Hvis det var min søster ville jeg skælde hende godt og grundigt ud. Og ikke om jeg ville have ham i nærheden af mine børn. Hvor er det en forfærdelig opførelse fra dem begge to. Føj.

Hvad skulle det skade at han omgåes dine børn? Hvis det var Peter Lundin kunne jeg forstå det, men helt ærligt en utro mand. Så må dine børn jo ikke omgåes omkring halvdelen af Danmarks mænd. 

Vi kender ikke hele historien bag, der ligger nok mere bag at han ikke vil se babyen. Måske ville han slet ikke have flere børn, måske vil ekskonen ikke lade ham se det eller måske er han bare bange. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2016

Miti's mama

Sprit25 skriver:

Han har jo ikke gjort noget ulovligt? Han har knaldet udenom og forladt sin kone! Også må han ikke være i nærheden af dine børn? 

Nej han har ikke gjort noget ulovligt. Men amoralsk og fuldt egoistisk ja... og det lyder ikke som om det der med børn er noget han er allerbedst til, og det er bare ikke eksemplet jeg ville have mine børn omgås. Jeg siger jo ikke at de slet ikke må være i stue med ham, men jeg vil gøre alt for at undgå at han kan få nogen indflydelse på dem.

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Miti's mama

Mariehøne123 skriver:

Hvad skulle det skade at han omgåes dine børn? Hvis det var Peter Lundin kunne jeg forstå det, men helt ærligt en utro mand. Så må dine børn jo ikke omgåes omkring halvdelen af Danmarks mænd. 

Vi kender ikke hele historien bag, der ligger nok mere bag at han ikke vil se babyen. Måske ville han slet ikke have flere børn, måske vil ekskonen ikke lade ham se det eller måske er han bare bange. 

Der er i min verden ingen grund til hvorfor man ikke skal se sin baby. Synes det siger en del om ens karakter. Og nej han er jo ikke farlig, men jeg vil alligevel gerne have at børnene omgås nogle moralske personer der kan være gode eksempler. Og det vil jeg ikke ligefrem sige han lyder som.

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Miti's mama

Anonym skriver:

Undskyld. Men hva skulle der ske ved at han var i nærheden af dine børn? Forstår ikk lige den tankegang. 

Fordi jeg foretrækker mine børn omgås moralske personer der kan være gode eksempler. Og det lyder han bestemt ikke som.

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Miti's mama

Aristocats skriver:

Det kan godt være min tankegang er upopulær, men jeg gad da godt nok ikke blive i et parforhold hvis jeg var meget forelsket i en anden. Det er da både at holde min partner og jeg for nar - og jeg synes virkelig man gør sin partner en bjørnetjeneste ved at blive, hvis alle ens følelser altid er hos en anden. Ville du selv have en mand, der var dybt forelsket i en anden kvinde mens han var sammen med dig?

Jeg ville hellere have at min partner gik fra mig, hvis vedkommende blev direkte forelsket i en anden. Jeg ser virkelig ikke fordelen i at blive, hvis det er kommet så langt. 

Nej, selvfølgelig behøver man ikke det. Men man ligger det knemne rent ud hos konen. Og så lader man være med at ligge og knalde en anden inden man har "sagt konen op" så at sige. 

Jeg ville blive knust hvis min mand blev forelsket i en anden, og valgte at gå. Men der er langt fra det og så være sin højgravide kone utro i flere måneder inden man "bestemmer sig for" at man vil noget andet. Synes det er forfærdelig måde at behandle en anden på.

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Sprit25

Miti's mama skriver:

Nej han har ikke gjort noget ulovligt. Men amoralsk og fuldt egoistisk ja... og det lyder ikke som om det der med børn er noget han er allerbedst til, og det er bare ikke eksemplet jeg ville have mine børn omgås. Jeg siger jo ikke at de slet ikke må være i stue med ham, men jeg vil gøre alt for at undgå at han kan få nogen indflydelse på dem.

lær da manden at kende! Vi kender kun en 3 parts side af sagen 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Miti's mama

Sprit25 skriver:

lær da manden at kende! Vi kender kun en 3 parts side af sagen 

Selvfølgelig kender jeg ham ikke... det er helt baseret udfra de oplysninger vi har fået her - kan da godt være tingene ændrede sig hvis jeg kendte hele historien, men er ikke rigtig det der er pointen her. 

Men jeg har desværre erfaring med mænd der mener det er ok at have glidende overgange fra den ene til den anden. Og det pisser mig godt og grundigt af, nok derfor jeg reagerer lidt voldsomt. Men ikke om mine børn skal tro det på nogen måde er ok.

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Miti's mama skriver:

Ej altså, ja, han har lavet noget lort over for sin kone ( og børn), men det betyder da ikke at han ikke kan have et godt samspil og indflydelse på børn på andre måder. Det ville komme meget bag på mig, hvis der ikke var nogle pædagoger rundt omkring i det danske land, som havde lavet samme nummer som ham og de har jo netop stor indflydelse på vores børn og deres dagligdag. vi som forældre ved bare ikke at de måske er en røv på hjemmefronten.

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Anonym

Miti's mama skriver:

Fordi jeg foretrækker mine børn omgås moralske personer der kan være gode eksempler. Og det lyder han bestemt ikke som.

Så hvis din egen mand var dig utro på et tidspunkt så ville du nægte han nogensinde at se sine børn igen? 

Anmeld Citér

27. oktober 2016

Miti's mama

Anonym skriver:

Så hvis din egen mand var dig utro på et tidspunkt så ville du nægte han nogensinde at se sine børn igen? 

Nej... han er stadig deres far... nu må i altså stoppe. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.