Jeg har faktisk stået i helt samme situation. Min søster fik en kæreste, som gennem de første måneder boede sammen med sin kæreste og deres 2 børn.
Jeg var simpelthen SÅ skuffet over min søster og havde det ligeledes utroligt anstrengt med kæresten. Jeg svinede ham til for min søster og gav udtryk for at jeg på ingen måder havde lyst til at møde ham, da jeg kunne regne ud hvilken type han var udfra hans opførsel med min søster.
Det endte med at min søster efter nogle måneder til sidst sagde at nu måtte jeg simpelthen tage mig sammen, komme mig over at han havde været sin kæreste utro og give ham en chance. Jeg tyggede lidt på den, og gav hende ret og jeg forsøgte det bedste jeg kunne at møde ham med et åbent sind.
Det var ret akavet først (især fordi han godt vidste hvordan jeg havde det med ham), men jeg kom faktisk hurtigt til at synes godt om ham.
De var sammen i nogle år, og jeg var faktisk ret trist da hun forlod ham, for kunne virkelig godt lide ham (og nu har hun så en ny kæreste, som jeg slet ikke kan så godt med), så sådan kan tingene tage en drejning man ikke lige havde set komme.
Det skal siges at min søster altid respekterede sin ex's forhold til hans børn. Der giver jeg de andre ret i at du må snakke med din søster om at børnene selvfølgelig komme i første række, og at hans ex-kone også skal respekteres. Og da specielt ovenpå hvad de har udsat hende for. Men ja, forstår godt at du er virkelig skuffet over din søster.
Anmeld
Citér