Jeg skriver lige som ano for ikke at kunne googles da det her er et følsomt emne.
Min søster som jeg er meget knyttet til har fået sig en kæreste.
Det er jo skønt MEN den nye kæreste er en kollega som hun har været kæreste med siden marts hvor de var på et kursus sammen og der blev de forelskede .Så langt så godt MEN
Kæresten er så gift og har en datter på 4 år og dengang var hans kone så også gravid og har født her i juli.
Først nu her for kort tid siden valgte manden at fortælle hans kone det både fordi han ikke orkede at lyve mere og fordi han og min søster vil flytte sammen.
Jeg har det SÅ svært med dem begge 2 Men søster ønsker at vi skal møde ham der gør hende lykkelig som hun siger ,men jeg ville sådan ønske hun aldrig havde fortalt mig at de to har lagt og knaldet imens hans højgravide kone gik uden viden hjemme og passede hus og barn.
Jeg er lige ved at brække mig når hun ringer og fortæller at nu har de købt bil og nu skal hun have kørekort og nu skal de lege far mor og børn og bla bla bla.
Hun har samtidig ingen forståelse for at exkonen er ulykkelig og forleden hvor han facetimede med hans datter hvor moren siger var det godt at snakke med far nu du savnede ham
(Ja det er ikke smart at sige til en 4 årig der så bliver ked af det og savner endnu mere far) men min søster siger så at der tænkte hun ( og jeg citerer)
"Det sagde du bare ikke din MÆR" og jeg er ellers ikke sart men jeg blev helt fortørnet på ex konens vegne for nu er hun lige pludselig mæren på trods af at hun er den mindst skyldige i det her lort de to andre har skabt .
Og den lille nye baby har han nærmest afskrevet for det vil alligevel ikke fungere når de nu skal realisere deres nye forhold og han så skal hjem til ex for at se baby.
Nu er det så snart jul og vi har ikke mødt ham endnu og nu presser søster på....
Men jeg har det så ambivalent med det hele.....på den ene side har jeg lyst til at råbe NEJ jeg gider fanme ikke møde ham endnu jeg er nødt til at sluge det her og først når det er gjort gider jeg se på ham og dig lege lykkelig parforhold vi skider på alle bare vi er glade!
Og samtidig siger jeg til mig selv at jeg skal tage mig sammen og være ligeglad med at hans ex har det skidt at der er to små børn hvis verden er ændret for det kommer ikke mig ved...Men for fanden det er svært!
Hvad skal jeg og er jeg fuldstændig langt ude når jeg ikke bare sender en æske chokolade og siger tillykke .
For naturligvis skal han ind i familien og ja han vil være velkommen men jeg har bare lige brug for at tygge det igennem
Skal lige sige at jeg kun har kendt til deres forhold siden sep. eller rettet kendt til at han var gift og havde børn imens de var sammen for havde hørt om at hun var begyndt at se en men hun sagde det var på low plan og derfor skulle vi ikke se ham endnu det var så istedet fordi det jo ikke måtte opdages.