Rauw skriver:
Wauw med bedste venner som jer har man da vist ik brug for fjender. Sikke en trist trist verden. Tror sku jeg kunne røve en bank uden mine bedste venner ville sige et ord til nogen. Ik at jeg kunne finde på det. Men ja. Loyalitet er en mangelvare i en verden af falske mennesker. Totalt dobbeltmoralsk af jer at ta på tur med dem, for at vende rundt og stikke dem i ryggen bagefter. Men det jo bare min mening. Forsat god dag.
Loyalitet?!
Hvad med loyalitet overfor alle dine medborgere, der betaler skat, eller de patienter der ikke kan få optimal behandling, eller de ældre medborgere, der ikke får den omsorg, de har krav på?!
DIN holdning kan sgi ikke blive mere illoyal, og selvom du hypotetisk set skulle røve en bank, så er både du og dine venner uden moral i denne sammenhæng, så det handler ikke om at holde kæft for sine venner, det handler om at stoppe ulovligheder til gavn for alle borgere i samfundet - også dem der har gjort nogt forkert, de får en øjenåbner, bliver klogere og slipper forhåbentligt for en langt større straf end de ville få, jo længere tid dette fortsætter.
Anmeld
Citér