AnoMom skriver:
Ja. For i dagens Danmark så ændre det ikke på min indkomst. Lad os sige at alle snydere i hele Danmark blev stoppet i morgen. Aå bliver vores skat ikke ændret af den grund for Skat skal nok have en anden grund til vi skal betale hvad vi gør så.
Jeg kan ikke have ondt i røven over det
Nåårh, så det ændrer ikke på din indkomst, så kan jeg jo godt se det... Hvad så med dem der skal førtidspensioneres eller dem der er på kontanthjælp? De bliver for det første mistænkeliggjort, fordi der er så mange der hele tiden vil snyde sig til flere penge, de bliver trukket i ydelser, fordi der altså er noget der skal dække det hul der kommer, når folk snyder... Og 120.000.000,- på bare et halvt år, det er altså et ret stort hul at skulle dække til... Nå, jamen så tager vi ydelsen fra den ene gifte part som er på kontanthjælp.. Det hjalp ikke? Jamen så skærer vi i ydelsen for endnu flere uskyldige danskere som egentlig blot prøver, at få til dagen og vejen.. Stadig ikke nok? Jamen, så fjerner vi kontanthjælpen fuldstændig, kan folk så snart lade være med at snyde?... Det er jo heldigvis ikke så drastisk endnu, men på et eller andet tidspunkt, kan det jo godt ske og skal dem der snyder, så ikke stoppes før de sørger for kollektiv afstraffelse, af hele det danske folk?
Anmeld
Citér