Aristocats skriver:
Jeg kan virkelig ikke se hvor krævermentalitet og utaknemmelighed spiller ind i forhold til retten til ferie, på lige fod med alle andre danskere. Udover det, så vil jeg gerne høre hvor folk oplever flygtninges generelle krævermentalitet og utaknemmelighed? Men jeg er også en af dem der ikke bliver harm over at folk hellere vil bo et andet sted i Danmark, især hvis man kigger på hvordan de bliver behandlet. Det er sjovt hvordan man forestiller sig at folk der kommer hertil skal smide alt hvad de har i hænderne i forhold til rettigheder, egen kultur, kærlighed for sit hjemland som bliver bombet af os og selvrespekt. Jeg ville egentligt også blive utaknemmelig hvis jeg fik den samme behandling som mange af dem gør. Jeg kan godt forstå hvorfor nogle ikke har noget til overs for os, når vi ser på hvor hadske vi egentligt er. Jeg har faktisk respekt for de mennesker der ikke bare finder sig i alt det lort, fordomme og had som der bliver smidt imod dem her. Man ligger som man har redt, Danmark. Når DF vokser og vokser og hadet og bekymringerne for det "ukendte" tager kæmpe fart, så skal vi heller ikke regne med at folk automatisk føler sig respekterede eller godt behandlede her, for det er de ikke.
Utaknemmelige og krævende er når man hører historier om at de ødelægger ferie centre (og kommunen derefter ikke vil godt gøre for skaderne), utaknemmelige når de siger nej til boliger langt uden for storbyerne, i min lille by er feks en ungdomspension blevet lukket til fordel for at huse flygtninge, men flygtningene vil ikke bo der... Utaknemmelige når de ikke vil bo i telt lejr, det er da bedre end krig og bomber? Utaknemmelige når de strejker i tide og utide når deres krav ikke bliver mødt.
Jeg syns Danmark har en meget svær opgave, som vi ikke er rustet eller økonomisk stærke nok til at løfte, pt er vi ikke engang stærke nok til at tage os af vores egne... Men lad os da gå ud og købe kampfly, bombe i deres lande og derefter fortsætte med at have problemer med at forsørge og huse dem når de kommer her.
Jeg ville virkelig ønske vi ku hjælpe - specielt børnene der sidder på forfærdelige centre i månedsvis UDEN FORÆLDRE, uden svar, afklaring eller noget som helst
IFT ferie skal den ret vel optjenes akkurat som den skal for os etnisk danske.
Anmeld
Citér