Skal flygtninge have ferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.576 visninger
92 svar
312 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juni 2016

Aristocats

Hvad siger i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2016

Kløver

Altså hvad tænker du på, tænker du rejse til hjemland på ferie eller have fri fra arbejde eller ? 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Aristocats skriver:

Hvad siger i? 

Ja. Ikke mindst for deres børns skyld. 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Aristocats

Årgangs Mor skriver:

Altså hvad tænker du på, tænker du rejse til hjemland på ferie eller have fri fra arbejde eller ? 

Fri for arbejde etc. 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Rauw

Flygtninge er jo mennesker, og mennesker har ret til ferie fra deres arbejde når de har arbejdet (ej det pinligt jeg aner ik hvornår man har optjent ret til ferie ) et godt stykke tid  

Anmeld Citér

20. juni 2016

Diosa85

Rauw skriver:

Flygtninge er jo mennesker, og mennesker har ret til ferie fra deres arbejde når de har arbejdet (ej det pinligt jeg aner ik hvornår man har optjent ret til ferie ) et godt stykke tid  

Når man har arbejdet 1 år.  Og kan kun erklærer mig enig 

Anmeld Citér

20. juni 2016

snuskesmor

Jeg ved ikke hvad for et svar du fisker efter men jeg synes det er umådelig trist at et baby-site ind i mellem har karakter af racist-fest 

Anmeld Citér

20. juni 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
snuskesmor skriver:

Jeg ved ikke hvad for et svar du fisker efter men jeg synes det er umådelig trist at et baby-site ind i mellem har karakter af racist-fest 

Og jeg er rigtig ked af, at man på baby.dk altid skal skydes i skoene at man er racistisk, perfekt, uforstående, hjerteløs og alt muligt andet i debatter der omhandler den måde bores samfund er indrettet på - fx. Tråden sidst om KH. 

For at svare på TS's spørgsmål: jeg mener flygtninge skal have ret til ferie på lige vilkår med "etniske danskere"...

Anmeld Citér

20. juni 2016

MorTil3+

Hvis de er på sociale ydelser skal de ha samme rettigheder til ferie som danske statsborgere har. Altså de skal ha været det i et år. 

Anmeld Citér

20. juni 2016

Monski

Aristocats skriver:

Hvad siger i? 

Dem med børn synes jeg helt klart skal have ferie. Og så fuck nu de regler med optjent ferie osv. Helt ærligt. De børn har været udsat for nok! Lad dem for helvede få noget kvalitetstid med deres forældre hen over sommeren. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.