Hader Kay Bojesen ting!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2016

modesty

Anonym skriver:

Hvorfor er det, at disse ubrugelige grimme træfigurer absolut skal gives til mine børns barnedåb og selvfølgelig kan de ikke byttes. Så kom dog med noget barnet kan bruge. 

HADER HADER Kay Bojesen ting og andre lignende ting øv med øv på...

Håber f.... Ikke at jeg får en til min næste runde fødselsdag, så hellere en røremaskine.

Så fik jeg luft tak...

lol 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2016

TNBC

Anonym skriver:

Hvorfor er det, at disse ubrugelige grimme træfigurer absolut skal gives til mine børns barnedåb og selvfølgelig kan de ikke byttes. Så kom dog med noget barnet kan bruge. 

Håber f.... Ikke at jeg får en til min næste runde fødselsdag, så hellere en røremaskine.

Så fik jeg luft tak...

Du kan brokke dig over dine egne gaver, men ikke dine boerns, det synes jeg ikke du kan tillade dig.

Hvis det irriterer dig SAA meget, maa du jo skrive det paa oenskeseddlen.

Men som andre siger, det er ikke dine gaver, saa synes ikke du kan saelge dem, saet dem paa deres vaerelse, maaske vil de synes om dem, naar de bliver aeldre.

Alt man faar til en barnedaab behoever ikke vaere noget man kan bruge lige nu, eller overhovedet. Der maa gerne vaere noget pynt, noget de kan have igennem livet I stedet for noget toej der er for smaat eller oedelagt om en maaned.

Anmeld Citér

15. juni 2016

hautecouture

God-mor skriver:

Du siger det så fint selv. En ønskeliste. Det er ikke en bestillingsliste.. Det er da så ucharmerende og en forkælet holdning at have. Det er gaver til dåbsbarnet og ikke til forældrene.

Anmeld Citér

15. juni 2016

Super-Mom

Anonym skriver:

Så fik jeg luft tak...

Nu er jeg heller ikke fan af kay boysen men fik mine børn sådan noget i dåbsgave ville jeg da faktisk være beæret over at nogen havde lyst til at købe en så dyr gave til mine unger  og nu er gaven jo heller ikke til mig så min mening om tingene er overflødig 

sys du fremstår ret forkælet og ubehøvlet med den udtalelse  vær dog glad for at de overhovedet får noget 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Anonym trådstarter

Ha ha vidste at jeg ikke måtte få luft her uden at få betegnelsen utaknemmelig osv. So be it!

Anmeld Citér

15. juni 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Ha ha vidste at jeg ikke måtte få luft her uden at få betegnelsen utaknemmelig osv. So be it!

Hvorfor skrev du så? 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Anonym trådstarter

Super-Mom skriver:

Nu er jeg heller ikke fan af kay boysen men fik mine børn sådan noget i dåbsgave ville jeg da faktisk være beæret over at nogen havde lyst til at købe en så dyr gave til mine unger  og nu er gaven jo heller ikke til mig så min mening om tingene er overflødig 

sys du fremstår ret forkælet og ubehøvlet med den udtalelse  vær dog glad for at de overhovedet får noget 

Du eller jeg ved da ikke, om den er købt dyrt eller billigt i den blå? Der er ikke byttemærke eller prismærke på. 

Nej jeg er ikke beæret over, at man bruger mange penge. Jeg er faktisk mere beæret over, at barnets faster har brugt tid og kræfter på at strikke en fin trøje til barnet.

Anmeld Citér

15. juni 2016

Bebsen

Anonym skriver:

Jamen syns du ikke os du er utaknemmelig? 

Jeg kan sådan set godt følge dig, jeg syns aben er ret sød, men resten er jeg bestemt ikke vild med, sådan har jeg os med Kähler og meget andet design, det er ugly  

Var det mig der fik det, byttede jeg, men hvis det var mit barn ville jeg ikke bytte 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Hvorfor skrev du så? 

For at få luft... 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Bshizzle

Utalnemlig Mor er du !!!!! 

Dette er IKKE til dig, men til barnet !! 

Du aner da ik om barnet vil være lykkelig over denne gave når han/hun blir stor !! 

(Sorry.. Men lod ik mærke til om du skrev han eller hun.. Og er ret ligeglad!) 

Du kan bare være taknemlig for at nogle tænker på barnet og vil fejre denne dag med jer!. 

Luft du bare ud her.. Men du skal osse kunne tåle vores synspunkt ! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.