Hvad få i udbetalt efter skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2016

lineog4

Benjamins'mor skriver:

Sådan er det også i dag hvis du bor sammen med en. 

Med 2 børn på SU havde jeg 5100,- udbetalt. 

EDIT: Der skulle stå, hvis du bor sammen med en der ikke modtager SU. Hvis begge parter er på SU kan man søge forsørger tillæg. 

Den gang var det det samme om man boede sammen med det ene eller det andet. SU var lige knap 3000 udbetalt om måneden men de med børn måtte så arbejde mere før de skulle skære i SUen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Det må være om året, ikke? 

Nej det er per måned

Anmeld Citér

13. juni 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Nej det er per måned

To hundrede tusind + om måneden? Må man spørge om, hvilket job, det er? Det er jo helt vildt! 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

Mor og meget mere skriver:

To hundrede tusind + om måneden? Må man spørge om, hvilket job, det er? Det er jo helt vildt! 

Det er en lederstilling indenfor den finansielle sektor.

Anmeld Citér

13. juni 2016

B&J

Vi får mellem 11-12.000kr udbetalt hver. Vi er begge i uddannelse 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig  efter hvad folk ca har udbetalt (efter skat) om mdr for at se hvad der normalt er ca indtægt pr familie. Jeg syntes vi lever stramt af og til og er tit ked af vi ikke har råd til at spare op til ferie osv.

Man kan svare anonymt men evt et bogstav eller andet så man kan kende forskel på de anonyme svar

Vi har omkring 41000 udbetalt

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

lineog4 skriver:

Godt at se SUen er fulgt med tiden. Da jeg var på SU fik man udbetalt lige omkring de 3000 pr måned og kunne så tage er lån på 1800 (tror jeg det var), dvs. Man havde lige under 5000 udbetalt og det var uafhængigt af om man havde børn eller ej 

Nu kan jeg ikke huske de præcise tal, men vi får hvert fald 4500 hver bare i lån - de skal selvfølgelig betales tilbage på et tidspunkt, men jeg satser på et godt arbejde når jeg er færdig  

så får jeg hver måned knap 1700 i kørselspenge fordi det ikke kan lade sig gøre med offentligt transport for mig. Det dækker heldigvis mine benzinudgifter da jeg kun har undervisning tre dage om ugen og resten er selvstudie. 

Forsørgertillæg får vi også kun fordi vi begge to er studieaktive. Det betyder så at jeg ikke kan gå på barsel denne gang, for det har vi ikke råd til at miste. Men mon ikke det kan lade sig gøre at studere med et spædbarn - jeg giver det hvert fald et forsøg. 

Men hvis vi ikke kunne få lån og forsørgertillæg ville vi heller ikke have råd til at studere, så jeg brokker mig hvert fald ikke Vi lever trods alt i et samfund hvor vi får en ydelse for at studere i stedet for at betale for det - det er jo luksus  

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

Som voksenelev og KH har vi tilsammen ca. 23.000 pr mdr..

det svinger pga jeg har forskellige vagter med forskellig løn og vi kører på 16 ugers planer hvor der skiftevis er en kort og en lang uge af hhv. 29 og 45 timer pr. uge så det skifter hvor mange af hvad der er pr mdr...

Vi har det ikke hårdt men vi sparer hvor der spares kan :)

vi kæmper for at spare sammen så vi kan få fjernet vores kassekreditter...

Det er faktisk den største post på vores budget tror jeg.. renterne på kassekreditter på tilsammen 40.000...

Anmeld Citér

13. juni 2016

LG1986

Jeg har svaret forkert for jeg troede det var for mig selv. 

Jeg har 8400 kr om måneden og jeg er på ressource forløb og skal muligvis på revalidering for at få uddannelsen som ergoterapeut efter jeg har været syg i 8 år. 

Min kæreste er tømrer og har 16.000 ca udbetalt så vi har ca 25.000 til sammen ca 

Vi har ingen børn endnu, men arbejder hårdt på det og skal til at i behandling for barnløshed 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

Vi har tilsammen 37.000 udbetalt plus børnepenge. Min mand arbejder og jeg er på su. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.