Hvad få i udbetalt efter skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2016

lineog4

Anonym skriver:

Vi er begge to studerende og har ca 24000 udbetalt til sammen. Det er inklusiv SU lån, forsøgertillæg og kørselspenge. Boligstøtten kommer så oven i på 3500, så vi har reelt 27500 om måneden

Godt at se SUen er fulgt med tiden. Da jeg var på SU fik man udbetalt lige omkring de 3000 pr måned og kunne så tage er lån på 1800 (tror jeg det var), dvs. Man havde lige under 5000 udbetalt og det var uafhængigt af om man havde børn eller ej 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

Anonym

Vi har mellem 18 og 20.000 udbetalt. 

Jeg er hjemmegående og min mand arbejder fuldtid.

Vi har to børn. 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

Jeg kom til at svare kun for mig selv, havde ikke set, at det var pr. Par. Vi har ca. 50.000 kr. Udbetalt til sammen i lønninger. Dertil kommer børnepenge. Jeg har en lang videregående uddannelse og min mand er leder med stort ansvar for personale og hele  "butikken". Jeg arbejder 37 timer/ugen i det offentlige - ofte mere men med fleksordning. Min mand arbejder nærmere 50 timer/ugen. Vi har faste udgifter for 30.000 kr/mdr. (Bolig, forsikringer, daginstitution, el, vand, varme, biler - leasing, telefon, tv, ejendomsskat, mv.) vi sparer 5.000 kr. Op hver måned + 2 X 250 til børneopsoaringer og har så 15.000 kr. Til mad, tøj, benzin (bruger ca. 1800kr.) gaver, fornøjelser mv) vi har rengøring og det er de bedste penge, vi giver ud  Børnepengene indgår blot i det almindelige forbrug. 

Anmeld Citér

13. juni 2016

MissTas

Jeg er nysgerrig  efter hvad folk ca har udbetalt (efter skat) om mdr for at se hvad der normalt er ca indtægt pr familie. Jeg syntes vi lever stramt af og til og er tit ked af vi ikke har råd til at spare op til ferie osv.

Man kan svare anonymt men evt et bogstav eller andet så man kan kende forskel på de anonyme svar

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

Vi har tilsammen udbetalt omkring et sted mellem 45.000-58.000 kr om måneden. Min mand har et godt betalt arbejde, men arbejder også rigtig meget. Og hans løn svinger lidt alt efter hvor meget overarbejde, udkald mm. han har  

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

Jeg er hjemmegående. Får børnepenge. Min mand er selvstændig, så han bestemmer selv hvad han udbetaler sig selv i løn. Det ligger på minimum 45.000 udbetalt hver mdr. (for at dække faste udgifter) men det hænder også at vi har 100.000, det kommer an på, hvad vi skal betale af regninger. Vi forsøger at lade så mange af de tjente penge stå i firmaet som muligt. Vi lever rimelig sparsomt med én firmabil, køber fornuftigt ind mht tøj, ting og mad. Køber sjældent store dyre ting. Vi har alt hvad vi skal bruge. Vores forbrug stiger ikke proportionelt med adgangen til penge..:-)

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

Var såmen bare lidt nysgerrig efter hvad der giver så godt udbetalt som deltid ��

Jeg er arbejder som specialunderviser for voksne med forskellige udfordringer :-) vi har en god overenskomst via uddannelesforbundet.

Det kræver så også at jeg har en 5 år lang uddannelse og derudover tager en Master på 2 år. 

Også har jeg selvfølgelig et fradrag, da vi har lejlighed med tilhørende lån :-)

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

Førtidspensionist ca 12.000kr. udbetalt.

Anmeld Citér

13. juni 2016

Loa

Anonym skriver:

Jeg er hjemmegående. Får børnepenge. Min mand er selvstændig, så han bestemmer selv hvad han udbetaler sig selv i løn. Det ligger på minimum 45.000 udbetalt hver mdr. (for at dække faste udgifter) men det hænder også at vi har 100.000, det kommer an på, hvad vi skal betale af regninger. Vi forsøger at lade så mange af de tjente penge stå i firmaet som muligt. Vi lever rimelig sparsomt med én firmabil, køber fornuftigt ind mht tøj, ting og mad. Køber sjældent store dyre ting. Vi har alt hvad vi skal bruge. Vores forbrug stiger ikke proportionelt med adgangen til penge..:-)

Holy F***...

Hvilket erhverv er det jeg skal kaste mig over som selvstændig der giver så godt?

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig  efter hvad folk ca har udbetalt (efter skat) om mdr for at se hvad der normalt er ca indtægt pr familie. Jeg syntes vi lever stramt af og til og er tit ked af vi ikke har råd til at spare op til ferie osv.

Man kan svare anonymt men evt et bogstav eller andet så man kan kende forskel på de anonyme svar

Jeg svaret også for mig selv, er førtidspensionist og for udbetalt 10800, sammen med min kæreste har vi Ca 28000 udbetalt, dertil kommer børnepenge og børnebidrag fra min eks-mand....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.