Hvad få i udbetalt efter skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2016

Anonym

Vi har som par mellem 42.000 - 50.000 kr udbetalt pr mdr.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2016

Anonym

Vi har ca. 53.000 udbetalt 

socialpædagog og selvstændig 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

Min kæreste har ca 13.000 udbetalt, han arbejder til absolut minimumsløn og søger andet indenfor samme branche.. Han graver fiberkabler ned og arbejder 37 timer om ugen :/ 

Jeg er personlig hjælper, arbejder 30 timer om ugen og har ca 14.000kr udbetalt.. Skal til jobsamtale på onsdag og kan hvis jeg får det stige med 25kr i timen  

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

Jeg får som IT elev 13.200kr udbetalt.

Min mand arbejder på deltid (32 timer) som pædagogisk assistent og han får også 13.200kr udbetalt. 

Vi har en søn, men børnepengene indgår ikke i vores økonomiske regnskab.

Så altså har vi 26.400kr udbetalt til sammen 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

Jeg har 7200 ca udbetalt 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Pr par hvis man bor sammen med nogen

Så har jeg misforstået og stemt forkert 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Benjamins'mor

Godt at se SUen er fulgt med tiden. Da jeg var på SU fik man udbetalt lige omkring de 3000 pr måned og kunne så tage er lån på 1800 (tror jeg det var), dvs. Man havde lige under 5000 udbetalt og det var uafhængigt af om man havde børn eller ej 

Sådan er det også i dag hvis du bor sammen med en. 

Med 2 børn på SU havde jeg 5100,- udbetalt. 

EDIT: Der skulle stå, hvis du bor sammen med en der ikke modtager SU. Hvis begge parter er på SU kan man søge forsørger tillæg. 

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

SofiaMik skriver:

Har du 70000 udbetalt??? Hvilket job har du? 

Jeg er selvstændig.

Anmeld Citér

13. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig  efter hvad folk ca har udbetalt (efter skat) om mdr for at se hvad der normalt er ca indtægt pr familie. Jeg syntes vi lever stramt af og til og er tit ked af vi ikke har råd til at spare op til ferie osv.

Man kan svare anonymt men evt et bogstav eller andet så man kan kende forskel på de anonyme svar

Har også stemt forkert - vi har som par mellem 45.000 og 50.000 tusind udbetalt. Bor i hus med 3 børn og 2 biler, så vi er vidst ret gennemsnitlige. 

Anmeld Citér

13. juni 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg havde heller ik lige set at det var med fælles indkomst, man stemte udfra SORRY!

jeg har omkring 15.000kr udbetalt pr mdr. Arbejder 30 timer pr uge.

kæresten har lige under 30.000kr udbetalt hver mdr. Han arbejder med it, 37 timer pr uge. Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.