Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er nysgerrig efter hvad folk ca har udbetalt (efter skat) om mdr for at se hvad der normalt er ca indtægt pr familie. Jeg syntes vi lever stramt af og til og er tit ked af vi ikke har råd til at spare op til ferie osv.
Man kan svare anonymt men evt et bogstav eller andet så man kan kende forskel på de anonyme svar
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bare et tillægsspørgsmål så fin afstemning giver det rigtige resultat er det pr person eller pr par man skal krydse af i afstemningen?
Anonym skriver: Jeg er nysgerrig efter hvad folk ca har udbetalt (efter skat) om mdr for at se hvad der normalt er ca indtægt pr familie. Jeg syntes vi lever stramt af og til og er tit ked af vi ikke har råd til at spare op til ferie osv. Man kan svare anonymt men evt et bogstav eller andet så man kan kende forskel på de anonyme svar
Vi har 35.000 udbetalt ca. og jeg er studerende
Mariehøne123 skriver: Bare et tillægsspørgsmål så fin afstemning giver det rigtige resultat er det pr person eller pr par man skal krydse af i afstemningen?
Pr par hvis man bor sammen med nogen
Jeg så ikke om det var som par eller pr person.
her er min egen indtægt 19.000 pr måned udbetalt (for deltid på 32 timer)
min mand er studerende lidt endnu. Så han har ca 11.000 udbetale med su og job
Anonym skriver: Pr par hvis man bor sammen med nogen
Jeg har valgt ud fra mig selv og ikke som par...
Anonym skriver: Jeg så ikke om det var som par eller pr person. her er min egen indtægt 19.000 pr måned udbetalt (for deltid på 32 timer) min mand er studerende lidt endnu. Så han har ca 11.000 udbetale med su og job
Må jeg spørge hvad du arbejder med?
Vi har ca 35.000 udbetalt om måneden.
Mellem 12-15000 og er enlig på dagpenge
Vi har over 35.000,- udbetalt.
Jeg er studerende med udelukkende SU som indtægt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128