Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mulllesmor skriver: Må jeg spørge hvad du arbejder med?
Må jeg spørge hvad du arbejder med?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har svaret som mig selv. Sammen har vi mellem 30-33.000 udbetalt. Kommer lidt an på hvor mange timer min mand har (projektansættelser)
Vi er begge to studerende og har ca 24000 udbetalt til sammen. Det er inklusiv SU lån, forsøgertillæg og kørselspenge. Boligstøtten kommer så oven i på 3500, så vi har reelt 27500 om måneden
Anonym skriver: Jeg er nysgerrig efter hvad folk ca har udbetalt (efter skat) om mdr for at se hvad der normalt er ca indtægt pr familie. Jeg syntes vi lever stramt af og til og er tit ked af vi ikke har råd til at spare op til ferie osv. Man kan svare anonymt men evt et bogstav eller andet så man kan kende forskel på de anonyme svar
Jeg er nysgerrig efter hvad folk ca har udbetalt (efter skat) om mdr for at se hvad der normalt er ca indtægt pr familie. Jeg syntes vi lever stramt af og til og er tit ked af vi ikke har råd til at spare op til ferie osv.
Man kan svare anonymt men evt et bogstav eller andet så man kan kende forskel på de anonyme svar
Lige nu har vi ca 25.000 udbetalt efter skat, da kæresten læser. Før han læste havde vi mellem 40.000-45.000 udbetalt - og det er ca det samme vi vil få igen når han er færdig.
Ca 10.000 i su. Jeg er enlig mor til tre. Og vi lever fint, lille opsparing, råd til sommerferie hvert år og mangler intet.
Anonym skriver: Ja, det må du godt. Men hvorfor er det relevant? :-)
Var såmen bare lidt nysgerrig efter hvad der giver så godt udbetalt som deltid
Vi har ca 40.000 - arbejder fuld tid begge to, men er ikke særlig højt lønnede
Jeg får ca 13500 udbetalt. Arbejder i butik og er alene med min datter på 2 år
Anonym skriver: Vi har ca 40.000 - arbejder fuld tid begge to, men er ikke særlig højt lønnede
40.000 ud for to er da en meget god indtægt på den bedre side af 30.000 for begge to.
Vi har mellem 25-27000 udbetalt. 2 voksne.
Vi lever meget skrabet. Jeg er på dagpenge og min mand fuldtid.
Den skraber økonomi gør at vi har prioteret privatskole, børnehave og vuggestue.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128