Socialt bedrageri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2016

Vivienne

Sandratoft skriver:

Men hvor går grænsen så? Der er jo regler for sådanne ting, men dem synes du ikke skal overholdes? Det er jo ikke samfundets skyld at han har fundet en kæreste der bor langt væk....

Jeg har intet imod regler og at de følges. 

Det jeg har noget imod er folk der går i for små sko, har ondt i røven over at andre har noget som de ikke selv har, OG det værste af det hele er, at vi her taler om at anmelde hendes barns far. Seriøst? 

Personligt ville jeg aldrig anmelde nogen medmindre det drejer sig om vold mod børn el. lign. Det er fordi at jeg har travlt med mit eget liv og fordi jeg ikke beskæftiger mig med andres. 

Desuden er jeg sikker på, at der er masser af  TS-typer, som bare går og venter på at nogen slår en prut, så de kan melde dem til kommunen. 

Jeg har to veninder, som arbejder i kommunen, så jeg hører ofte hvad folk kan finde på at anmelde. Det er jo fuldstændig til grin. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2016

Vivienne

Sandratoft skriver:

Læs evt denne her og bliv lidt klogere

http://star.dk/da/Om-STAR/Publikationer/2013/12/Enlig-eller-samlevende-enlige-forsoergere.aspx 

Jeg sprang fra allerede da jeg så at det er 6 siders bittesmå bogstaver 

Og det er fuldstændig underordnet her, hvad der står der for det er ikke det jeg har et problem med. Læs min forrige besked. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Rauw

Anonym skriver:

Jeg ville nu også melde dem. De er jo en af årsagerne til at os andre regelrette mennesker bliver tjekket i hoved og røv og nu til oktober bliver trukket i boligsikringen, så vores eksistensgrundlag bliver på et absolut minimum. 

Gu er de da ej. Politikerne og deres fede løn og dyre middage er grunden til at du blir trukket i hoved' og røv. At folk lige prøver at være kærester inden de flytter sammen tar altså intet salt fra dit æg. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Sandratoft

Vivienne skriver:

Jeg har intet imod regler og at de følges. 

Det jeg har noget imod er folk der går i for små sko, har ondt i røven over at andre har noget som de ikke selv har, OG det værste af det hele er, at vi her taler om at anmelde hendes barns far. Seriøst? 

Personligt ville jeg aldrig anmelde nogen medmindre det drejer sig om vold mod børn el. lign. Det er fordi at jeg har travlt med mit eget liv og fordi jeg ikke beskæftiger mig med andres. 

Desuden er jeg sikker på, at der er masser af  TS-typer, som bare går og venter på at nogen slår en prut, så de kan melde dem til kommunen. 

Jeg har to veninder, som arbejder i kommunen, så jeg hører ofte hvad folk kan finde på at anmelde. Det er jo fuldstændig til grin. 

Overdriver du ikke lidt? 

Der er jo ingen der går og venterpå.at nogen slår en prut for så at melde dem. 

Der er tale om et kæreste par som faktisk bryder loven, og så forstår jeg ikke at du har udnævnt dig til tolker af loven, og kan bestemme hvad folk må anmelde og hvad de ikke må? 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Sandratoft

Rauw skriver:

Gu er de da ej. Politikerne og deres fede løn og dyre middage er grunden til at du blir trukket i hoved' og røv. At folk lige prøver at være kærester inden de flytter sammen tar altså intet salt fra dit æg. 

Læste du TS's indlæg? Kæresten her bidrager faktisk til husholdningen og hjælper med at hente børnene,samt har ret mange overnatninger der. Det er imod reglerne og derfor skal det anmeldes. det har intet at gøre med at at de ikke må være kærester, de må bare være kærester under de regler der er, ellers skal tillæggene afmeldes. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Sandratoft

Rauw skriver:

Har du en kilde på at det er politikernes fede løn og dyre middage der er grund til at vedkommende bliver trukket i hovede og røv? 

Jeg bliver ret så nysgerrig når du skriver sådan. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Vivienne

Sandratoft skriver:

Overdriver du ikke lidt? 

Der er jo ingen der går og venterpå.at nogen slår en prut for så at melde dem. 

Der er tale om et kæreste par som faktisk bryder loven, og så forstår jeg ikke at du har udnævnt dig til tolker af loven, og kan bestemme hvad folk må anmelde og hvad de ikke må? 

Overdrivelse fremmer forståelsen 

Jeg har på intet tidspunkt udnævnt mig selv til "tolker af loven".

Det er en debatside og jeg siger blot min mening 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Sandratoft

Vivienne skriver:

Overdrivelse fremmer forståelsen 

Jeg har på intet tidspunkt udnævnt mig selv til "tolker af loven".

Det er en debatside og jeg siger blot min mening 

Men du nedværdige ts ved at sige at han/hun går i små sko og ikke har noget liv, blot fordi vedkommende er opmærksom på socialt bedrageri 

Anmeld Citér

10. maj 2016

Anonym

Rauw skriver:

Jamen hvor står det henne at det er det de gør? Altså prøver at se om det går? Og efter 6 mdr. burde man da være villig til at prøve at leve det fuldt ud. Jeg skriver bliver tjekket i hoved og røv. Politikerne mener jo at der bliver udbetalt for meget i sociale ydelser, så der nu skal  sættes loft på og det er da blandt andet pga de mennesker der i den grad snyder systemet på den ene eller anden måde. 

Anmeld Citér

10. maj 2016

modesty

Jeg ville nu også melde dem. De er jo en af årsagerne til at os andre regelrette mennesker bliver tjekket i hoved og røv og nu til oktober bliver trukket i boligsikringen, så vores eksistensgrundlag bliver på et absolut minimum. 

Man kunne også mene at det var prioriteringer som f.eks disse der gør at dit eksistensgrundlag bliver på et absolut minimum. Men det ser ud til at regeringens strategi virker når almindelige mennesker som du skaber fjendebilleder af sine naboer i stedet for dem.

https://ing.dk/fokus/kampfly-milliarder

http://politiken.dk/oekonomi/virksomheder/ECE2777245/nul-skatteselskaber-lever-i-bedste-velgaaende/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.