Anonym skriver:
Tillader anonyme svar
Min x og barns anden forælder har adresse i samme by som mig. Nu er det så at den anden forælder er flyttet ind hos sin kæreste som bor godt 200 km væk. Den anden forælder er der oppe 6/7 hverdage og overnatter der hver nat. Kæresten modtager socialt støtte og forskellige bedrag i form af at personer har børn boende. Jeg og den anden forælder har en okay sammenarbejde men skal jeg bare se igennem fingernen at de laver socialt bedrageri? Den anden forælder hjælper både med mad, husholdning og henter, altså fungere som de er et par. Jeg tror dog ikke den anden forælder betaler for husleje osv der oppe.
Jeg vil gerne indberette dem, man frygter også at det ødelægger sammenarbejde med mit barns anden forælder. Vi har snakket om det, og den anden forælder og kæreste har planer om at flytte sammen om 6-12 måneder.
Nej du skal ikke melde dem. Lad dem afprøve deres forhold på den ansvarlige måde de gør, det kommer barnet til gode. Og alt hvad der kommer barnet tilgode burde du være glad for.
FØJ et stikkersamfund DK har udviklet sig til at være. Jeg væmmes.
Hvis man endelig skal anmelde nogen, så stå ved det og gør det ikke anonymt. Det er så ubehageligt at gå og tænke på hvem der vil en det ondt. De ved det, når de ser dig, men du ved det ikke selv.
Anmeld
Citér