Mor og meget mere skriver:
Hvad ligger der i din kommentar om de mange "kloge hoveder" herinde? Er det en kritik af de lange og nuancerede svar fra mødre, der ikke lægger samme vægt på forudbestilte blomster, der skal leveres på det helt rette tidspunkt, som TS?
I mine øjne er det netop det, at manden tilsyneladende aldrig viser anerkendelse, der er det centrale - altså de 364 andre dage om året, der er det virkelige problem. Der er vel ikke noget galt i at fokusere på helhedsbilledet i sit svar til TS og tænke højt om dét - uden at det partout gør nogen til "et klogt hoved" i negativ forstand?
Jeg synes, det er lidt øv at vende tommelfingeren nedad over for alle dem, der svarer anderledes, end man selv ville gøre.
Nej, så havde jeg skrevet det. Det er vist din fortolkning af noget jeg ikke har skrevet
Som sædvanlig 
Der ligger det i kommentaren, at jeg synes det er at sparke til en kvinde, som tydeligvis er meget ked af, at have en mand som er uengageret og ikke gider gøre noget ud af det nogensinde.
Hvad skal hun dog bruge kommentarer til om, at hun bare skal være glad for at hun i det mindste fik blomster.
Så ja, jeg synes der er utrolig mange kloge hoveder herinde, som ikke formår at sætte sig ind i, at TS er frustreret og havde brug for at lukke luften af ballonen.
Anmeld
Citér