???? hvorfor forstår min mand ikk ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.869 visninger
80 svar
180 synes godt om
7. maj 2016

Anonym trådstarter

Og hvorfor går vi altid skævt af hinanden ? 

Jeg går meget op i traditioner og min mand er typen der glemmer alt. Han ved ikk vores bryllups dag eller hvornår vi begyndte at komme sammen, han kan knap huske min fødselsdag. 

Han er ikk typen der giver mig gaver, heller ikk til fødselsdag. Ja vi fejre mig slet ikke på nogen måder faktisk �� og det gør mig da ked af det ;( 

ski være med min fødselsdag osv. Men mors dag den vil jeg sku ha fejret, altså jeg mener ik at jeg skal have ditten og datten, men bare en lille gestus ku være rart. Hcis jeg gerne vil have jeg blir fejret må jeg minde min mand om det for han aner intet om sådan noget og nu har vi snart 3 børn, og jeg går meget op i at vi skal fejre far når det er fars dag. Og rigtig forkæler ham. 

Her til aften ( børnene er puttet ) kommer han hjem med en buket blomster ( rigtig sødt af ham MEN ) jeg lå indrømme blev ked af det �� fod han sagde  : tillykke med mors dag imorgen 

og jeg undskyld mig virkelig men jeg vil gerne have mine børn er der når det er �� min søn på 3 elsker og give gaver og er meget omsorlig men min mand forstod slet ikke jeg blev ked af at jeg sku ha den buket blomster når begge børn sover ? ����

er jeg forkert på den og blive ked af det ? Min søn ves godt hvad det betyder og fejre men han forstår jo ikk at det gjorde far igår også er den dag bare ovre ? ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2016

esioul

Anonym skriver:

Og hvorfor går vi altid skævt af hinanden ? 

Jeg går meget op i traditioner og min mand er typen der glemmer alt. Han ved ikk vores bryllups dag eller hvornår vi begyndte at komme sammen, han kan knap huske min fødselsdag. 

Han er ikk typen der giver mig gaver, heller ikk til fødselsdag. Ja vi fejre mig slet ikke på nogen måder faktisk �� og det gør mig da ked af det ;( 

ski være med min fødselsdag osv. Men mors dag den vil jeg sku ha fejret, altså jeg mener ik at jeg skal have ditten og datten, men bare en lille gestus ku være rart. Hcis jeg gerne vil have jeg blir fejret må jeg minde min mand om det for han aner intet om sådan noget og nu har vi snart 3 børn, og jeg går meget op i at vi skal fejre far når det er fars dag. Og rigtig forkæler ham. 

Her til aften ( børnene er puttet ) kommer han hjem med en buket blomster ( rigtig sødt af ham MEN ) jeg lå indrømme blev ked af det �� fod han sagde  : tillykke med mors dag imorgen 

og jeg undskyld mig virkelig men jeg vil gerne have mine børn er der når det er �� min søn på 3 elsker og give gaver og er meget omsorlig men min mand forstod slet ikke jeg blev ked af at jeg sku ha den buket blomster når begge børn sover ? ����

er jeg forkert på den og blive ked af det ? Min søn ves godt hvad det betyder og fejre men han forstår jo ikk at det gjorde far igår også er den dag bare ovre ? ����

Jeg synes du skal være taknemmelig og glad over din mand kommer hjem med blomster.  

Jeg er sikker på din søn sagtens kan lave en fin lille gave til dig imorgen  så mon ikke det hele nok skal gå. 

Anmeld Citér

7. maj 2016

B&J

Fordi vi alle er forskellige her hjemme er det mere mig det glemmer mærkedage dog ikke fødselsdage. Jeg må indrømme jeg tænker ikke så meget over det men her den anden dag kom han hjem med roser jeg blev virkelig glad fordi jeg fik dem uden grund. Vi har været sammen i snart 8 år og tror jeg har max fået 4 buketter blomster 3-4 gaver. Dejligt når jeg får det men i hverdagen  må jeg indrømme jeg er glad for jeg bare har ham.

men hvis du er så ked af det er det måske en god ide et give ham et vink. Eller snak med ham om det 

Anmeld Citér

7. maj 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg synes du skal være taknemmelig og glad over din mand kommer hjem med blomster.  

Jeg er sikker på din søn sagtens kan lave en fin lille gave til dig imorgen  så mon ikke det hele nok skal gå. 

Så sku jeg selv sætte min søn til og lave den og det synes jeg os virker underligt for vi laver så tit noget sammen. 

Jeg blev bare så ked af det fordi jeg desværre aldrig bliver tænkt på �� ku være rart bare engang imellem, når man står med alt selv og ovenikøbet også skal huske ham på alting ku set bare være rart engang imellem �� jeg forkæler ham rigtig meget ( måske mere end hvad godt er ) men mister bare lysten til og blive ved når man aldrig får noget gengældt selv ( uden og sku bede om det, som jeg desværre altid skal ) så kan jeg ligeså godt bare købe det selv 

Anmeld Citér

7. maj 2016

EnNyVerden

Husk nu at være positiv, når han nu tydeligvis har gjort sig umage - ellers gider han da slet ikke en anden gang!!

Det kan godt være, at du gerne ville have at det foregik på en lidt anden måde for at være helt optimalt, men han er jo ikke tankelæser - og ifølge dig i forvejen dårlig til den slags - så jeg ville helt klart råde dig til at være glad for det, du får i stedet for at forlange endnu mere... 

Anmeld Citér

7. maj 2016

esioul

Anonym skriver:

Så sku jeg selv sætte min søn til og lave den og det synes jeg os virker underligt for vi laver så tit noget sammen. 

Jeg blev bare så ked af det fordi jeg desværre aldrig bliver tænkt på �� ku være rart bare engang imellem, når man står med alt selv og ovenikøbet også skal huske ham på alting ku set bare være rart engang imellem �� jeg forkæler ham rigtig meget ( måske mere end hvad godt er ) men mister bare lysten til og blive ved når man aldrig får noget gengældt selv ( uden og sku bede om det, som jeg desværre altid skal ) så kan jeg ligeså godt bare købe det selv 

Jamen er du ikke blevet tænkt på, nu hvor han kom hjem med blomster? 

Anmeld Citér

7. maj 2016

EnNyVerden

Anonym skriver:

Han har jo netop tænkt på dig og købt blomster til dig i dag...! Kan da godt forstå, hvis han opgiver, hvis det kun tæller, hvis det foregår på din helt specielle måde... 

Anmeld Citér

7. maj 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jamen er du ikke blevet tænkt på, nu hvor han kom hjem med blomster? 

Undskyld mig men hvis jeg ikk havde nævnt det flere gange i denne uge havde han jo ikke gjort det ? Og ja jeg lyder som en ufattelig kælling lige nu ! Men utrolig som andre kan lyde aå kloge når de ikke selv har stået i situationen :-) men kan høre at din mand tænker rigeligt på dig og passer godt på dig, og tillykke med det :-)

Anmeld Citér

7. maj 2016

Anonym trådstarter

EnNyVerden skriver:

Husk nu at være positiv, når han nu tydeligvis har gjort sig umage - ellers gider han da slet ikke en anden gang!!

Det kan godt være, at du gerne ville have at det foregik på en lidt anden måde for at være helt optimalt, men han er jo ikke tankelæser - og ifølge dig i forvejen dårlig til den slags - så jeg ville helt klart råde dig til at være glad for det, du får i stedet for at forlange endnu mere... 

Forlange endnu mere ?? 

Så hvis din mand aldrig gjorde noget for dig, sammen med jeres børn  så ville du vøre glad ??  

Hvos du imorgen ikk blev tænkt  på, på sådan en dag ? :-) ??? 

At du hver morgen står pp og får alle børn op og sørger for alt køre ? Og du ikke en eneste dag om året blev tænkt på uden du selv sku bede om det ?? 

Anmeld Citér

7. maj 2016

Fremad

Hvis han ikke forsørger er det forkert, og når ham forsøger er det også forkert... Hmm... Det er her tanken der tæller.... Tro mig det er ikke noget der ligger naturligt til alle at kunne huske eller går op i div mærkedage....

Ja du har mindet ham om det, men hallo du fik blomster... Ja en dag for tidlig, men ham KØBTE dem og kunne nok ikke vente med at give dem...

Hvis du forventer at få en anden gang, så er skuffelse og utilfredshed nok ikke lige vejen frem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.