Anonym skriver:
Forlange endnu mere ??
Så hvis din mand aldrig gjorde noget for dig, sammen med jeres børn så ville du vøre glad ??
Hvos du imorgen ikk blev tænkt på, på sådan en dag ? :-) ???
At du hver morgen står pp og får alle børn op og sørger for alt køre ? Og du ikke en eneste dag om året blev tænkt på uden du selv sku bede om det ??
Så er der jo langt mere i det som en mors dag ikke kan fikse.
Min mand laver aldrig noget til mig sammen med børnene, han husker ikke mærkedage - altså jo jeg får noget til jul og fødselsdag men 90 % af gangene er det købt dagen før uden tanker.
Men og der er et stort men, jeg føler mig værdsat også uden mærkedage, også uden han laver overraskelser til mig med ungerne. Jeg føler mig værdsat hver dag med et lille kram, med han er min mand, ligesom jeg håber han føler sig værdsat hver dag - jeg forsøger i hvert fald at huske at sige tak og vise glæde ved det han er og gør.
Fair nok at blive skuffet, blev det selv så sent som i januar da jeg havde fødselsdag pg han kom med den mest kiksede gave - og egentlig plejer jeg at kunne smile, men denne gang var i minus på forholdskontoen aå det blev tolket som ligegyldighed med mig og ikke han håbløse evne til at købe håbløse gaver 5 minutter før de skal gives.
så tænker at I måske er i minus på forholdskontoen og derfor bliver den buket der bliver givet forkert pludselig en stor ting, hvor hvis I var i plus på forholdskontoen have du kunne smile og vare glædes over han i det mindste forstod du ville have blomster.
Anmeld
Citér