Lidt øv over venner på FB...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Miss BananaHammock

Rosa skriver:

Jeg har tænkt mig i nærmeste fremtid at sætte denne besked ud som statusmeddelelse:

(mit navn) advarer om forestående facebook feng shui! Jeg tænker at rydde op med hård hånd i de "venskaber" jeg har herinde indenfor overskuelig fremtid. Det er intet personligt, men jeg får simpelthen for meget rod til at det sjovt mere! Så beklager hvis du ryger ud, men så giv mig et kald i stedet for :-)  

Så får den lov at stå i et par dage, og så går jeg i gang med at slette... Det synes jeg selv er fair nok!

super go' ide 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Honningblomst

Rosa skriver:

Jeg har tænkt mig i nærmeste fremtid at sætte denne besked ud som statusmeddelelse:

(mit navn) advarer om forestående facebook feng shui! Jeg tænker at rydde op med hård hånd i de "venskaber" jeg har herinde indenfor overskuelig fremtid. Det er intet personligt, men jeg får simpelthen for meget rod til at det sjovt mere! Så beklager hvis du ryger ud, men så giv mig et kald i stedet for :-)  

Så får den lov at stå i et par dage, og så går jeg i gang med at slette... Det synes jeg selv er fair nok!

Hæhæ....ja, jeg tror så slet ikke der er nogen der opdager at jeg sletter dem, med alle de venner andre har.
Jeg havde for 3-4 mdr. siden 320 venner og er nu nede på 129...så her er der sørme ryddet op..
Knus..

Anmeld

24. september 2009

Diana...

Eva skriver:

Gør det da...kan da ikke være rigtigt man skal forsvare eller forklare sig.
jeg har for noget tid siden slettet over 100 "venner" da jeg i starten bare sagde ja til alle der havde krydset min vej gennem livet, men det er altså ikke mennesker der behøver at følge med i mit liv mere...intet ondt der, men før fb levede jeg fint uden, så hvorfor skal de så pludselig være der nu.
Og jeg ved da at mange de blokerer det den anden skriver så de ikke kan se dem, men hvorfor så have dem?
Knus Eva,,...

Jamen du har ret. 

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

Nemlig sådan kan man også skrive synes bare ikke det er fair at sortere folk fra uden advarsel eller grund. Og EVA håber da ikke jeg ryger på din FB, men må jo afvente og se synes du er en kanon person jeg gerne vil følge og følges af. Og det samme til Diana men der ved jeg godt jeg hænger i en tynd tråd, Jer andre mener jeg ikke at have på Fb så om i rydder op eller ej skader vist ikke mig.....

Anmeld

24. september 2009

Bondepigen

Sweet1978 skriver:

Nemlig sådan kan man også skrive synes bare ikke det er fair at sortere folk fra uden advarsel eller grund. Og EVA håber da ikke jeg ryger på din FB, men må jo afvente og se synes du er en kanon person jeg gerne vil følge og følges af. Og det samme til Diana men der ved jeg godt jeg hænger i en tynd tråd, Jer andre mener jeg ikke at have på Fb så om i rydder op eller ej skader vist ikke mig.....

Så må jeg da hellere fortælle, at jeg faktisk snart rydder op i mine FB venner, og der ryger dem jeg ikke kender IRL, undt. de "gamle" NS'ere...

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

bondepigen skriver:

Så må jeg da hellere fortælle, at jeg faktisk snart rydder op i mine FB venner, og der ryger dem jeg ikke kender IRL, undt. de "gamle" NS'ere...

Ærgerligt men fair jeg streger dig allerede nu på mine lister og noter, så du ikke "hænger" bagefter, det er nemlig det der er træls nu hvor jeg har ført så nøje protokol over mine venner at listerne ligepludselig er upræcise fordi folk forsvinder uden at give besked. Og har jo ikke lagt skjul på jeg har lavet lister så folk ved det godt.

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

Har lige en ekstra bemærkning og nu ikke får at såre nogen, men føler bare inden i lige nu: At jeg jo så må konstatere at en masse har godkendt mig, fordi de generelt godkender alle, af ren nysgerrrighed da jeg altid i ansøgninger har skrevet på hvad baggrund jeg søger f.eks. fælles interrese Baby.dk osv. og at dem der så falder fra nu jo er dem der ikke var noget i, som det ikke er værd at spilde min tid og positive energi på. Dem der bliver tilbage er jo dem som er "Rigtige venner" og det er jo til syvende og sidst kun dem jeg har brug for.

Nu har jeg nævnt 2 jeg nødig vil miste, men det er ude af mine hænder...

Dem jeg ellers ved bliver er Caroline, Susanne, Sandra, Rikke L. B., Nena, Randi, Linda, Rikke J, Pia A. Jannie M., Lotte G. P. N. og Pia B.

Så har jeg ikke hængt nogen ud ved efternavn, I ved selv hvem I er håber jeg og velkommen til Jer i min vennekreds sætter stor pris på Jer der er mange flere jeg føler jeg har god kontakt til som jeg ikke vil påtvinge et løfte de ikke har vist mig grund til endnu.

Men jeg håber mange bliver for i betyder alle meget, men særligt dem fra Randers og omeng som jo har fået sin egen note, da jeg har særligt fokus på Jer da jeg jo er startet forfra i Randers og også mangler irl venner. Tak til Susanne og Randi og Caroline for at have taget godt imod mig.

Farvel til Bondepigen og andre der vælger fra BP du er "heldigvis" fra Sjælland så ikke i den gruppe der gør ondt...

Anmeld

24. september 2009

Stumpen

Sweet1978 skriver:

Ærgerligt men fair jeg streger dig allerede nu på mine lister og noter, så du ikke "hænger" bagefter, det er nemlig det der er træls nu hvor jeg har ført så nøje protokol over mine venner at listerne ligepludselig er upræcise fordi folk forsvinder uden at give besked. Og har jo ikke lagt skjul på jeg har lavet lister så folk ved det godt.

Ja du er sku unik, når du fører protokol og lister over dine venner..
Jeg har også slettet venner både på FB og herinde og må ærlig erkende at jeg intet problem har med at gøre det uden at gøre opmærksom på det, for det er "venner" jeg alligevel ikke har noget med at gøre.. Især herinde er mine venner kun dem jeg skriver med privat eller som er i min mødregruppe.. Har så en del venner på fb fra efterskoletiden, som jeg ikke nænner at slette, da jeg er sentemental anlagt hvad den tid angår

Anmeld

24. september 2009

Janep

nu har jeg ikk li læst tråden igennem.

men jeg er en af dem der har sletter dig som ven på fb uden nogen forklaring.
her får du så foklaringen

alle jeg har på min venneliste er irl venner. jeg vil ikke ha folk fra nettet på min liste der kan se billeder af mine børn osv. man kan aldrig være sikker på hvem de er.

sådan li hvorfor jeg godkendte dig vej jeg faktisk ikk for du er den første netven jeg har haft på fb.

og ja så så jeg det en dag og slettede dig igen.
har ikk skrevet til dig fordi vi faktisk aldrig har hverken snakket eller skrevet sammen så mente ikk jeg skyldte dig en forklaring

men nu har du så fået den alligevel

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

Stumpen skriver:

Ja du er sku unik, når du fører protokol og lister over dine venner..
Jeg har også slettet venner både på FB og herinde og må ærlig erkende at jeg intet problem har med at gøre det uden at gøre opmærksom på det, for det er "venner" jeg alligevel ikke har noget med at gøre.. Især herinde er mine venner kun dem jeg skriver med privat eller som er i min mødregruppe.. Har så en del venner på fb fra efterskoletiden, som jeg ikke nænner at slette, da jeg er sentemental anlagt hvad den tid angår

Tak for den ironiske drejning på tråden jeg tager den nu ikke til mig for dem der er på mine lister ved hvorfor, jeg har haft en slem depression og fik i den forbindelse ECT (Elektrochok) direkte i hjernen det slog depressionen ned men ikke uden bivirkeninger den dag idag har jeg en meget dårlig hukommelse så derfor skriver jeg det ned folk fortæller mig, om f.eks. bosted mm. og logisk nok det jeg selv spørger om for kun at skulle spørge den ene gang og dermed have styr på hvem folk er hvor de kommer fra mm.

Men grin du bare, jeg ved at der er folk der kan li mig og har stor respekt for at jeg stadig fungerer på trods af det jeg har været igennem.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.