Undskyld Sweet, med fare for at få skæld ud af die ganze Baby.dk klan, MEN....
Jeg synes det lyder enormt underligt i mine ører at du har lister og noter over hvem dine friends er på FB?
Hvorfor har du det, om jeg må spørge?
Kan det tænkes at de folk du har anmodet om, måske ikke har haft "mod" til at sige nej tak, og så har tænkt: "jeg sletter bare senere, det er der jo aldrig nogen som opdager...".
I starten godkendte jeg bare folk, jeg syntes jo ikke jeg kunne tillade mig at sige nej, når nu folk anmodede.
Nu er jeg, for at sige det mildt, "skide ligeglad", jeg skriver ikke tilbage med en begrundelse for hvorfor jeg har sagt nej.
Som jeg har skrevet tidligere i denne tråd, mener jeg at folk selv hersker over deres FB konto, uden at de bør stå til regnskab overfor tidligere "friends".
Igen mener jeg at det er op til folk selv, hvor meget de anvender FB.
Det er tydeligt at du er én af dem som bruger det rigtig meget, fint for dig.
Men jeg synes ikke du kan tillade dig at skælde ud på folk, som måske ikke går så meget op i vennelister, andre lister/noter som du, og derfor har slettet én/dig grundet oprydning i vennelister.
Desuden tror jeg ikke en disse på, at fordi man er friends på FB, så er man også friends ude i det virkelige liv.
Bevares, venskaber opstår da, men når man som du i flæng anmoder om venskaber, er det da klart at nogle ryger i svinget.
Jeg håber ikke du misforstår mig, men jeg synes faktisk det er underligt at skabe så meget polemik omkring noget man ikke har mulighed for at lave om på!