Mebach skriver:
Jeg synes da det er utroligt man ikke kan råde over sin Fb profil, som man vil.
Hvorfor gå så meget op i det?
Jeg har også afvist dig et par gange, her og på Fb, som som Trineviborg skriver er det fordi vi ikke ha rnoget med hinanden at gøre.
Jeg ønsker ikke at dele mit liv med "tilfældige" jeg ikke engang kender.
(undskyld ordvalget: "tilfældig", men det er sådan jeg ser det)
Jeg har også slettet en del det sidste stykke tid, ikke pga jeg var sur, men fordi jeg ryddede ud med hård hånd.
Folk jeg ikke hørte fra længe, eller nogle jeg ikke havde noget tilfælles med.
Jeg forstår ikke den higen efter at have så mange "venner" som muligt derinde.
Nu vi er ved emnet: Jeg så på din blog igår at folk ikke måtte skrive noget vedr Nadia på Fb. Men du skriver en del om hende herinde? -Jeg tror da at de folk som ikke må se det på Fb, godt kan lægge 2 og 2 sammen, og regne ud de kan finde dine "personfølsomme"oplysninger herinde. -Misforstå mig nu ikke, det er kun en hjælp.

Som jeg har svaret til en anden dem der afviser ud fra deres overbevisning har jeg fuld respekt for. Og jeg beklager hvis jeg har søgt dig flere gange... Det er en dum ting ved FB at den ikke holder styr på men man har haft søgt og som har sagt nej en gang at de kan poppe op som forslag igen. Sorry - jeg har kun overblik over dem der accepterer ikke dem jeg søger.
Det er som sådan ikke en jagt på at have flest venner, som jeg har tydeliggjort både her og på FB bruger jeg bare siderne forkskelligt Baby er god til info, dagbog og barnets bog, men meget uoverskuelig i forhold til at lære folk at kende personligt. Man skal dagligt ind på profilen og kigge om de har puttet billeder ind, ændret i deres tekst mm. Det kan jeg ikke rumme.
Derfor har jeg sammenkørt FB og BABY.dk med dem der ville så jeg kan følge folk derinde hvor alt de skriver og gør kommer på min væg.
Jeg interreser mig for folk, jeg snakker med alle, og gør det ikke for at samle venner men fordi jeg er en åben imødekommende person.
Jeg synes tværtomt det er nemt at have mange venner netop på FB hvor man selv kan putte dem i kategori hvad jeg jo har gjort man skal bare sætte sig ind i sidens funktioner. Herinde ligger alle i en stor klump og du kan ikke på nogen måde tilføje din egen bemærkning til hvem hvem er. Så jeg har kun få på herinde for ellers ville alle indlæg lyse rødt og jeg ville miste overblikket.
Jeg har som heller ikke meget tid jeg har mad, barn, lejlighed og søger job meget effektiv. Og skal snart på 6 ugers kursus men netop fordi jeg har sat tingene i system så jeg har overblik kan jeg bruge meget kort tid 30 time morgen og aften hvis det kun er det jeg har så er jeg opdateret med det nye og har svaret de folk jeg skal.
Folk må gerne selv råde over deres profil, ved at have retningslinier for hvem de godkender det har jeg nu gentaget mange gange men jeg synes man skal behandle dem man ER venner med - MED RESPEKT. Og det er jo rent det det handler om