Lidt øv over venner på FB...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Diana...

Sweet1978 skriver:

Fint men hvis de så ikke har noget imod mig og har en reel grund så skulle det vel heller ikke være supersvært lige at sammensætte 2 ord og sige derfor søde.... De må gerne slette mig og styre deres egen profil jeg undrer mig kun over den manglede respekt man holder da heller ikke op med at have kontakt til folk irl uden at forklare sig. Det er den parralel jeg trækker hvorfor er der ikke den samme adfærd over for venner på nettet.... Intet mere eller mindre men nu har jeg skåret det ud i pap nok gange det er kun den manglende respektfulde kommunikation jeg under mig over.....

Jeg tror bare ikke det er alle der bruger siden så seriøst som dig mange er det bare en side som alle andre. Hvis og den dag jeg gør det har jeg ikke tænkt mig og skrive til alle hvorfor. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Miss BananaHammock

Sweet1978 skriver:

Fint men hvis de så ikke har noget imod mig og har en reel grund så skulle det vel heller ikke være supersvært lige at sammensætte 2 ord og sige derfor søde.... De må gerne slette mig og styre deres egen profil jeg undrer mig kun over den manglede respekt man holder da heller ikke op med at have kontakt til folk irl uden at forklare sig. Det er den parralel jeg trækker hvorfor er der ikke den samme adfærd over for venner på nettet.... Intet mere eller mindre men nu har jeg skåret det ud i pap nok gange det er kun den manglende respektfulde kommunikation jeg under mig over.....

Der tror jeg man har en forskellig opfattelse af hvad en ven fra real life er og en ven på nettet er. Jeg synes folk herinde er super søde og nogle har jeg også nu mødt irl flere gange, men mange betragter jeg ikke som "venner", men som online bekendte og det er ikke for at lyde hård, men hvis jeg skulle skrive til alle de mennesker jeg evt sletter for at ryde op, så bliver det jo en giga opgave! Kan godt forstå din fustration, men for mig har det intet med mangle på respekt at gøre. 

Anmeld

24. september 2009

Miss BananaHammock

Diana... skriver:

Jeg tror bare ikke det er alle der bruger siden så seriøst som dig mange er det bare en side som alle andre. Hvis og den dag jeg gør det har jeg ikke tænkt mig og skrive til alle hvorfor. 

lige præcis

Anmeld

24. september 2009

Diana...

Nena skriver:

Der tror jeg man har en forskellig opfattelse af hvad en ven fra real life er og en ven på nettet er. Jeg synes folk herinde er super søde og nogle har jeg også nu mødt irl flere gange, men mange betragter jeg ikke som "venner", men som online bekendte og det er ikke for at lyde hård, men hvis jeg skulle skrive til alle de mennesker jeg evt sletter for at ryde op, så bliver det jo en giga opgave! Kan godt forstå din fustration, men for mig har det intet med mangle på respekt at gøre. 

Nemlig.

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

Til Diana nej det er jo det men har bare svært ved at følge at man kan være så "ligeglade"

Til de andre det behøver jo ikke være en personlig post til alle med mindre det netop er en bestemt man sletter.

Vi man tager en rydde op runde kan man jo nemt og enkelt lige offentliggøre på sin væg venner jeg rydder op, måske ud fra de og de kriterier dem der forsvinder må ikke tage mig ilde op. Jeg kan altså ikke se det er den store opgave.

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

Men fair nok jeg har fået svar på mit spørgsmål ikke alle tænker som mig, og jeg har også tit fået at vide jeg er gjort af noget speicielt godt stof sådan som jeg behandler, støtter og hjælper alle omkring mig. Jeg må være unik og se verden anderledes end de fleste

Anmeld

24. september 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Ja lige præcis derfor har jeg heller ikke slettet nogen endnu. 
Jeg tænker dagligt på at jeg skal have det gjort men igen er der nogen der bliver sure og ærligt så gider jeg altså ikke skrive en besked til alle om hvorfor jeg sletter dem. Men jeg fandt så ud af at man kan skjule folk så man ikke kan se dem og det har jeg gjort i lange baner   

Knus Diana

Gør det da...kan da ikke være rigtigt man skal forsvare eller forklare sig.
jeg har for noget tid siden slettet over 100 "venner" da jeg i starten bare sagde ja til alle der havde krydset min vej gennem livet, men det er altså ikke mennesker der behøver at følge med i mit liv mere...intet ondt der, men før fb levede jeg fint uden, så hvorfor skal de så pludselig være der nu.
Og jeg ved da at mange de blokerer det den anden skriver så de ikke kan se dem, men hvorfor så have dem?
Knus Eva,,...

Anmeld

24. september 2009

Miss BananaHammock

Sweet1978 skriver:

Til Diana nej det er jo det men har bare svært ved at følge at man kan være så "ligeglade"

Til de andre det behøver jo ikke være en personlig post til alle med mindre det netop er en bestemt man sletter.

Vi man tager en rydde op runde kan man jo nemt og enkelt lige offentliggøre på sin væg venner jeg rydder op, måske ud fra de og de kriterier dem der forsvinder må ikke tage mig ilde op. Jeg kan altså ikke se det er den store opgave.

Det har du helt ret i. altså at man kan offentliggøre det på sin væg. Men jeg må indrømme at jeg aldrig har tænkt at nogen kunne blive skuffet/ kede af det, for de mennesker jeg ofte sletter er folk jeg alligevel aldrig kommunikere med. Men vil da helt sikkert tænke over det næste gang! Men som sagt.. it really never crossed my mind! Måske er det mig der er naiv, men jeg ville ikke selv reagerer på det, med mindre det var en person i min nærmeste omgangskreds eller familie. 

Anmeld

24. september 2009

Miss BananaHammock

Eva skriver:

Gør det da...kan da ikke være rigtigt man skal forsvare eller forklare sig.
jeg har for noget tid siden slettet over 100 "venner" da jeg i starten bare sagde ja til alle der havde krydset min vej gennem livet, men det er altså ikke mennesker der behøver at følge med i mit liv mere...intet ondt der, men før fb levede jeg fint uden, så hvorfor skal de så pludselig være der nu.
Og jeg ved da at mange de blokerer det den anden skriver så de ikke kan se dem, men hvorfor så have dem?
Knus Eva,,...

Anmeld

24. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har tænkt mig i nærmeste fremtid at sætte denne besked ud som statusmeddelelse:

(mit navn) advarer om forestående facebook feng shui! Jeg tænker at rydde op med hård hånd i de "venskaber" jeg har herinde indenfor overskuelig fremtid. Det er intet personligt, men jeg får simpelthen for meget rod til at det sjovt mere! Så beklager hvis du ryger ud, men så giv mig et kald i stedet for :-)  

Så får den lov at stå i et par dage, og så går jeg i gang med at slette... Det synes jeg selv er fair nok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.