Lidt øv over venner på FB...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

dorthemus

Sweet1978 skriver:

Jep nu har jeg lige skrevet en lang forklaring igen, men kan mens dit indlæg poppede ind, men kort citeret jeg har godt hørt om den der godkend alle trend men det er bare ikke tilfældet her jeg har skrevet i ansøgningerne hvorfor jeg ville være venner udelukkende på baggrund af fælles interesse baby.dk så de kunne fint have sagt nej som mange gjorde. At komme bagefter og fortryde er lidt fladt. Men personer man slet ikke har noget til fælles med kan jeg da godt forstå men altså hele den process jeg har kørt med at sammen køre fb og baby er inden for den sidste måned så de vidste de ikke kendte mig og har ikke reelt givet det en chance. Man lærer jo ikke nye folk at kende ved at afvise dem. jeg afviser også mange på Fb men det er hvis jeg kan se det er udlændinge altså ikke bare fremmede i dk. Men at de har engelske navne og skriver engelse mm. Så er de så fjernt fra mig og de søger jo også bare der er ingen begrundelse....

Jeg har det bare lidt anti-FB i øjeblikket...al den snagen rundt i perifære folks liv forstår jeg nok bare ikke. Derfor har jeg sorteret ud menselvfølgelig ikke i folk der er tætte på mig og da aldrig uden at sige det først  Det er mest fair, helt sikkert!
Jeg fik engang en venneanmodning fra en fyr med over 4000 "venner"...Vor herre bevares
Hvis jeg blev slettet af én der er tæt på mig ville jeg også gerne have en forklaring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Jordbærpigen

Jeg har selv annulleret flere venskaber på FB fordi jeg synes ikke at folk jeg kendte for flere år siden behøver at kunne følge med i mit liv, mine billeder osv...

Knus Kathrina 35+2

Lige præcis.. synes da det var sjovt i starten at finde gamle klassekammerater osv., men da man så havde fået "snakket ud" om tiden efter 9. klasse (læs 10 år siden), syntes jeg ik, at de behøvede at følge med i mit liv, se mine billeder osv., da jeg ikke har noget med dem at gøre overhovedet i mit liv udover FB.

Generelt bekræfter jeg heller ikke venneanmodninger fra folk, som jeg ikke kender, eller snakker med irl

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

Jane84 skriver:

Lige præcis.. synes da det var sjovt i starten at finde gamle klassekammerater osv., men da man så havde fået "snakket ud" om tiden efter 9. klasse (læs 10 år siden), syntes jeg ik, at de behøvede at følge med i mit liv, se mine billeder osv., da jeg ikke har noget med dem at gøre overhovedet i mit liv udover FB.

Generelt bekræfter jeg heller ikke venneanmodninger fra folk, som jeg ikke kender, eller snakker med irl

Jeg gentager gerne jeg har også fuld respekt for dem der blankt afviser det har man ret til og det er fair for begge parter, men at sige ja for så 2-3 uger efter at fortryde når jeg har lagt tid og kræfter i at vise dem hvem jeg er og lære dem at kende som de jo så ikke synes har været nok er gået stærkt nok, hvad ved jeg, lige pludselig kender vi ikke hinanden jeg det har jeg heller aldrig påstået, men vi kunne jo komme til det og det er den interresse jeg har vist dig og synes ikke 2-3 uger er særlig lang prøvetid.

Det med jeres gamle klassekammerater kan jeg så slet ikke forstå, i kan jo bare indstille fb så de ikke kan følge med i hverdagen jeg slipper ikke mine igen og vi er enige om det kunne være et godt forum til at planlægge 10 - 20 års mm. jubilæum i stedet for man forfra skal ud at finde alle og deres adresser mm. Men altså i bruger det i jeres omfang og jeg mit blev bare skuffet og undrede mig over om det var den generelle netadfærd og det er jeg så da blevet klar over det er kommer bare aldrig til at forstå jer

Anmeld

24. september 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Håber jeg er GAMMEL nsér

Naturligvis.

Anmeld

25. september 2009

mariamiss6

Mebach skriver:

Undskyld Sweet, med fare for at få skæld ud af die ganze Baby.dk klan, MEN....

Aaaaahahahahahaaaaa jeg er stadig væk HELT flad af grin over den udtalelse dér....

Never look back, just run for your life.....

Aj nej nej nogle billeder det skaber i mit lille overtrætte koffeinproppede hovede...

Anmeld

25. september 2009

Jordbærpigen

Sweet1978 skriver:

Jeg gentager gerne jeg har også fuld respekt for dem der blankt afviser det har man ret til og det er fair for begge parter, men at sige ja for så 2-3 uger efter at fortryde når jeg har lagt tid og kræfter i at vise dem hvem jeg er og lære dem at kende som de jo så ikke synes har været nok er gået stærkt nok, hvad ved jeg, lige pludselig kender vi ikke hinanden jeg det har jeg heller aldrig påstået, men vi kunne jo komme til det og det er den interresse jeg har vist dig og synes ikke 2-3 uger er særlig lang prøvetid.

Det med jeres gamle klassekammerater kan jeg så slet ikke forstå, i kan jo bare indstille fb så de ikke kan følge med i hverdagen jeg slipper ikke mine igen og vi er enige om det kunne være et godt forum til at planlægge 10 - 20 års mm. jubilæum i stedet for man forfra skal ud at finde alle og deres adresser mm. Men altså i bruger det i jeres omfang og jeg mit blev bare skuffet og undrede mig over om det var den generelle netadfærd og det er jeg så da blevet klar over det er kommer bare aldrig til at forstå jer

Det er jo forskelligt hvordan man har det med gamle klasse kammerater

Anmeld

25. september 2009

Becks

Hold da op!
Saa lang en debat om... Ingenting

Anmeld

25. september 2009

..

Jeg er også en af dem der har slettet dig. Jeg accepterede i første omgang selv om jeg havde det lidt underligt med det - jeg kender dig jo ikke og har aldrig skrevet sammen med dig her eller andre steder. Da jeg havde tænkt over det i et par dage slettede jeg dig igen, syntes simpelthen det er for underligt at en vidtfremmed person skulle følge med i mit liv og omvendt..

Det er på ingen måde faldet mig ind og skrive til dig og forklare hvorfor, vi kender jo slet ikke hinanden og egentligt syntes jeg det er mere underligt at du tilføjer mig som ven end at jeg sletter dig.

Anmeld

25. september 2009

Sweet1978

Macrolf skriver:

Jeg er også en af dem der har slettet dig. Jeg accepterede i første omgang selv om jeg havde det lidt underligt med det - jeg kender dig jo ikke og har aldrig skrevet sammen med dig her eller andre steder. Da jeg havde tænkt over det i et par dage slettede jeg dig igen, syntes simpelthen det er for underligt at en vidtfremmed person skulle følge med i mit liv og omvendt..

Det er på ingen måde faldet mig ind og skrive til dig og forklare hvorfor, vi kender jo slet ikke hinanden og egentligt syntes jeg det er mere underligt at du tilføjer mig som ven end at jeg sletter dig.

Ja men du har vist gjort det så hurtigt at jeg heller ikke har nået at spørge dig til brugernavn på baby mm for at trække parallen mm. for macrolf siger mig ikke lige noget. Så den er også fair men når man har gået med på den og så vidt at man også giver info til mig, og dermed der med er fuldt klar over mit projket som jeg kaldte det. Så har man sgu lidt et ansvar...

Anmeld

25. september 2009

Sweet1978

Jane84 skriver:

Det er jo forskelligt hvordan man har det med gamle klasse kammerater

Rigtigt men jeg havde det faktisk rigtigt dårligt med mine er blevet moppet hele vejen gennem skolen og har kun dårlige minder, planen var jeg aldrig skulle se nogen af dem igen. Men er faktisk glad for de fandt mig på facen og har vist mig de også er blevet voksne fornuftige mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.