Diana... skriver:
Altså Nu har jeg ikke slettet dig men som jeg har skrevet før så har jeg overvejet at slette/rydde op på mit facebook så det kun er nære venner og familie jeg har der inde jeg synes der er så mange og jeg synes de fylder så meget så jeg ikke kan følge så meget med i min familie og nære venner og jeg gider ikke side og klikke på alle hver dag for at se om der sket noget spændende hos dem.
Vi har snakket om det her inde før og jeg ved der er mange der rydder op der inde til dem de ikke snakker så meget med.
Ærligt så kan jeg ikke forstå man bliver sur, for der kan jo være mange grunde bla at man ikke gider facebook mere elle kun vil have sin familie osv. Jeg er da os blevet slettet som ven og det var en som jeg ikke snakket med så det rør mig overhoved ikke det var bare en tidligere klasse kammerat.
Knus Diana der selv overvejer at slette rigtig mange der inde så jeg har lidt mere styr på det.
Det kan være ret uoverskueligt, hvis man har for mange venner i facebook, synes jeg også. Especielt når man ikke har så meget tid. Faktisk har jeg hellere ikke lyst til at samle "venner" på nettet bare for at samle. Nu virker I meget søde, men man ved aldrig, hvad for nogle mennesker kikker i profilen, billeder osv. Og så kommer der masser af spam fra alt muligt stedder og er også meget irriterende Jeg vil hellere beholde dem jeg kender godt og kan følge lidt på hvad der sker med dem end at have 117 venner som jeg ikke rigtigt snakker med. Lige nu har jeg ikke så meget tid til facebook og jeg overvejer også at rydde op på listen.
Jeg tror ikke, sweet1978, at det er noget personligt, det er mere praktisk og de to som har anuleret dig på deres liste har ikke tænkt, at det ville betyde så meget for dig. Jeg tror ikke, at de ville være ondt med dig, jeg tror, at de også ville beholde på deres liste nogle venner, som de kender bedre.
Anmeld