Lidt øv over venner på FB...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Guldet

Vil lige sige at det ikke er altid en selv der sletter.,.
Jeg har før fået slettet nogle far min liste uden og gøre det selv..
lige pludselig fik jeg en sur besked fra vennen.. hvorfor jeg havde slettet hende.. ! Det kunne jeg jo ik forstå, jeg havde i hvert fald ikke slettet hende.. så ved ikke hvad der sker nogen gange.. lige pludselig var hun bare slettet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Vingummien

Julie R skriver:

lige pludselig fik jeg en sur besked fra vennen.. hvorfor jeg havde slettet hende.. ! Det kunne jeg jo ik forstå, jeg havde i hvert fald ikke slettet hende.. så ved ikke hvad der sker nogen gange.. lige pludselig var hun bare slettet!

Har jeg faktisk også prøvet, og så kunne jeg ikke finde hende da jeg skulle tilføje hende igen og omvendt. Men efter et par dage kunne vi tilføje igen. Underligt

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

Julie R skriver:

Okey fair nok men som sagt jeg har jo høfligt gjort dem opmærksom på jeg har bemærket det og hvorfor så hvis det var en fejl ville de de i al fald svare.....

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

suanne85 skriver:

Har jeg faktisk også prøvet, og så kunne jeg ikke finde hende da jeg skulle tilføje hende igen og omvendt. Men efter et par dage kunne vi tilføje igen. Underligt

Ja men de kan stadig svare på breve selvom de ikke kan finde/søge mig igen - og end det har de jo ikke gjort det er det jeg kritiserer at man har så lidt pli at man føler man har ret til at ignorer folk...

Anmeld

24. september 2009

MoarViborg

Jeg kan nu heller ikke hidse mig op over hvorvidt man er venner på FB eller ej.. jeg er kun venner med folk jeg kommunikerer med jævnligt ; dvs. nære venner og familie! og så er der et par folkeskolevenner som jeg ikke kan få mig til at slette, netop fordi jeg er lidt bange for om de nu bliver stødt!
Du har ansøgt mig om venskab derinde engang, men jeg afviste idet vi ikke har haft noget med hinanden at gøre.. heller ikke herinde på baby! Så jeg er ked af hvis jeg er en af dem du hentyder til, men her var så min forklaring

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

Ja men de kan stadig svare på breve selvom de ikke kan finde/søge mig igen - og end det har de jo ikke gjort det er det jeg kritiserer at man har så lidt pli at man føler man har ret til at ignorer folk...

Ja det er rigtig

Anmeld

24. september 2009

Sweet1978

Trineviborg skriver:

Jeg kan nu heller ikke hidse mig op over hvorvidt man er venner på FB eller ej.. jeg er kun venner med folk jeg kommunikerer med jævnligt ; dvs. nære venner og familie! og så er der et par folkeskolevenner som jeg ikke kan få mig til at slette, netop fordi jeg er lidt bange for om de nu bliver stødt!
Du har ansøgt mig om venskab derinde engang, men jeg afviste idet vi ikke har haft noget med hinanden at gøre.. heller ikke herinde på baby! Så jeg er ked af hvis jeg er en af dem du hentyder til, men her var så min forklaring

Det er du ikke søde dem der afviste mig i min søge runde fra Baby.dk er fair nok man må jo gerne have holdinger og regler. Jeg snakker rent om folk der har godkendt mig som jeg faktisk har snakket med og som nu uden grund sletter mig uden forklaring. Det synes jeg er at træde på folk.....

Anmeld

24. september 2009

Rasmine

Jeg synes da det er utroligt man ikke kan råde over sin Fb profil, som man vil.
Hvorfor gå så meget op i det?

Jeg har også afvist dig et par gange, her og på Fb, som som Trineviborg skriver er det fordi vi ikke ha rnoget med hinanden at gøre.
Jeg ønsker ikke at dele mit liv med "tilfældige" jeg ikke engang kender.
(undskyld ordvalget: "tilfældig", men det er sådan jeg ser det)

Jeg har også slettet en del det sidste stykke tid, ikke pga jeg var sur, men fordi jeg ryddede ud med hård hånd.
Folk jeg ikke hørte fra længe, eller nogle jeg ikke havde noget tilfælles med.

Jeg forstår ikke den higen efter at have så mange "venner" som muligt derinde.

Nu vi er ved emnet: Jeg så på din blog igår at folk ikke måtte skrive noget vedr Nadia på Fb. Men du skriver en del om hende herinde? -Jeg tror da at de folk som ikke må se det på Fb, godt kan lægge 2 og 2 sammen, og regne ud de kan finde dine "personfølsomme"oplysninger herinde. -Misforstå mig nu ikke, det er kun en hjælp.

Anmeld

24. september 2009

Cris

Diana... skriver:

Altså Nu har jeg ikke slettet dig men som jeg har skrevet før så har jeg overvejet at slette/rydde op på mit facebook så det kun er nære venner og familie jeg har der inde jeg synes der er så mange og jeg synes de fylder så meget så jeg ikke kan følge så meget med i min familie og nære venner og jeg gider ikke side og klikke på alle hver dag for at se om der sket noget spændende hos dem. 

Vi har snakket om det her inde før og jeg ved der er mange der rydder op der inde til dem de ikke snakker så meget med.

Ærligt så kan jeg ikke forstå man bliver sur, for der kan jo være mange grunde bla at man ikke gider facebook mere elle kun vil have sin familie osv. Jeg er da os blevet slettet som ven og det var en som jeg ikke snakket med så det rør mig overhoved ikke det var bare en tidligere klasse kammerat.

Knus Diana der selv overvejer at slette rigtig mange der inde så jeg har lidt mere styr på det.

Det kan være ret uoverskueligt, hvis man har for mange venner i facebook, synes jeg også. Especielt når man ikke har så meget tid. Faktisk har jeg hellere ikke lyst til at samle "venner" på nettet bare for at samle. Nu virker I meget søde, men man ved aldrig, hvad for nogle mennesker kikker i profilen, billeder osv. Og så kommer der masser af spam fra alt muligt stedder og er også meget irriterende Jeg vil hellere beholde dem jeg kender godt og kan følge lidt på hvad der sker med dem end at have 117 venner som jeg ikke rigtigt snakker med. Lige nu har jeg ikke så meget tid til facebook og jeg overvejer også at rydde op på listen.

Jeg tror ikke, sweet1978, at det er noget personligt, det er mere praktisk og de to som har anuleret dig på deres liste har ikke tænkt, at det ville betyde så meget for dig. Jeg tror ikke, at de ville være ondt med dig, jeg tror, at de også ville beholde på deres liste nogle venner, som de kender bedre.

Anmeld

24. september 2009

Rasmine

PS: jeg tror også det er individuelt hvor meget folk orker at bruge Fb.
Jeg har feks ikke den samme tid som før, og som dig.
Jeg elsker Fb, og vil altid beholde min profil der, men har trappet en del ned, pga job og mine børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.