Sweet1978 skriver:
Nu ville jeg egentligt ikke skrive mere i denne tråd - men kan ikke la være - ja man kan nemt ryge ud fordi man ikke lige opfylder betingelserne - smiler.
Selvom man altid har behandlet folk ordentligt og talt pænt og vist interrese for både dem selv og deres børn... men men men
Nå men håber for dig du ryger gennem nåleøjet hos dem du gerne vil...
Hej Sweet,
Jeg har helt bevist ikke valgt at besvare dig eller andre i denne tråd, altså lige undtaget Bondepigen

Jeg kan godt følge dig i, at det er uhøfligt af folk der har slettet dig, at de så ikke svare dig når du skriver en pb, og rent faktisk bruger din tid på dem. At nogen her så mere at det er fordi de skal stå til ansvar for deres handlig, tja det skal man vel ved alt her livet.....
Men jeg ville personligt ikke skrive en pb til folk der slettede mig. (undtaget hvis det var nære) for som folk skriver så er det netop nu på fb sådan at man sletter og kun lader sine "nærmeste" blive tilbage. Da jeg startede op, var det mere trendy at klikke ja til alt og alle, da der hvis var kæmpe status at havde så mange venner som muligt.
Go´torsdag aften herfra
Anmeld