Snart 2 år og gider ikke gå.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2016

LoveMom

Jeg vil blot sige at noget af det kan også være en periode hun er i.. Min pige bliver også 2 år på lørdag og hin er meget trygheds søgende og vil bæres på.. Især når vi hjemme, der søger hun mig meget og vil op.. Kan hun ikk fortælle om hun har ondt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2016

MIWULA

Loa skriver:

Shit det lyder godt nok vildt. 

Jeg ville nok få ryg og lign tjekket hos en kiropraktor, bare for en sikkerheds skyld....

Ja synes os det var ret vildt.  Men man har jo hørt om børn som besvimer af at være så vrede. Håber ikk det sker her. 

Anmeld Citér

11. februar 2016

MIWULA

Hollie skriver:

Jeg vil blot sige at noget af det kan også være en periode hun er i.. Min pige bliver også 2 år på lørdag og hin er meget trygheds søgende og vil bæres på.. Især når vi hjemme, der søger hun mig meget og vil op.. Kan hun ikk fortælle om hun har ondt? 

Dejligt at høre det ik kun er min der er sån. Nej hun er først begyndt og tale for nylig så hun siger ikk så meget endnu. Desværre 

Anmeld Citér

11. februar 2016

K&S

MIWULA skriver:

Hun må være meget stædig. Her til aften kastede hun op i munden på sig selv fordi hun skreg så højt og ik ku få vejret. 

Det oplever min bror også med deres søn. Han er fyldt 3 år i december og er meget stædig. Han kan også blive så rasende, at han kaster op...

Han vil heller ikke gå selv, men de er begyndt at tage kampen, for det bliver bedre for gang til gang. 

Anmeld Citér

11. februar 2016

migxher

Ej hvor synd for den stakkels pige, at blive presset helt der ud hvor man kaster op af ren og skær gråd... stakkels barn (:

Anmeld Citér

12. februar 2016

MIWULA

K&S skriver:

Det oplever min bror også med deres søn. Han er fyldt 3 år i december og er meget stædig. Han kan også blive så rasende, at han kaster op...

Han vil heller ikke gå selv, men de er begyndt at tage kampen, for det bliver bedre for gang til gang. 

Det er vildt at børn kan være så stædige

Anmeld Citér

12. februar 2016

MIWULA

migxher skriver:

Ej hvor synd for den stakkels pige, at blive presset helt der ud hvor man kaster op af ren og skær gråd... stakkels barn (:

Det lyder lidt voldsomt men det er ik fordi hun får lov og græde i lang tid det sker bare ret hurtig og kun sket igår. 

Anmeld Citér

12. februar 2016

Loa

Ja det er faktisk på grænsen til børnemishandling. Så hellere lade være og tage kampen og lade barnet sætte dagsordenen 

Anmeld Citér

12. februar 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi havde en periode hvor vores søn ikke kunne gå eller hvor han havde ømme ben og græd ved at prøve at gå. 

Vi har siden fundet ud af at han har aluminiumsallergi som han har fået pga en vaccinationsskade i forbindelse med børnevaccinations programmet. 

Vi fandt ud af i den sammenhæng at det åbenbart er noget en del børn med aluminiumsallergi har døjet med, vi anede det ikke dengang og lægen kunne ikke finde nogen årsag dengang. 

Vi fandt ud af han havde aluminiumsallergi efter et langt forløb igennem læge systemet. Han havde en knude i låret og han kløede sig tit på knuden. 

Han har fået en erstatning fra patienterstatningen på baggrund af hans gener og det med benene er noget tilbagevendende. 

Så ville bare dele vores erfaring med ben der ikke vil som vores søn. Og hvad der har været årsagen herhjemme.

Håber du finder ud af det med din datter, tror ikke hun gør det med vilje. Der må være en årsag

Anmeld Citér

12. februar 2016

MIWULA

Loa skriver:

Ja det er faktisk på grænsen til børnemishandling. Så hellere lade være og tage kampen og lade barnet sætte dagsordenen 

Nu har i jo ikk set hvordan det hele skete så det er noget underligt noget og skrive. Ville sku aldrig være ond ved mine børn. Og de får heller aldrig lov og græde sådan som i beskriver. Som jeg skrev før skete det meget hurtig og vi tog hende self med det samme. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.