Snart 2 år og gider ikke gå.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2016

Hck

Profilbillede for Hck
MIWULA skriver:

Nej har ikk rigtig tænkt så meget over at der måske kunne være noget galt så har bare tænkt det nok bare var en fase men nu synes jeg bare der er gået lang tid med det. Og det er bestemt ikk blevet bedre. 

Men vi går til børnelæge med hendes mave og skal til ham i start april så tænker jeg må prøve og høre ham der. 

Nu ved jeg jo ikke hvor lang tid det har stået på ? , men er vi oppe over 6 til 8 uger havde jeg helt klart kontaktet min egen læge snart og ikke ventet på at hun skal til en børnelæge til April. Det er ikke sikkert egen læge kan gøre noget, men han kan ihvertfald vudere om der efter hans mening er noget og eventuelt sende hende til en nærmere vurdering. Forhåbenlig er det bare " vil ikke symdrom", men jeg har selv et barn med en smerte sygdom i ledene/knoglerne ( børnegigt) og derfor skriver jeg sådan

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2016

Babilooo

Ikke normalt... 

Mine har kunne gå 3-4 km i den alder uden brug af klapvogn eller ønske om det. De har bedt om at komme ud af vognen.

få undersøgt om der er noget motorisk/ skeletmæssigt der gør ondt generer og ellers vær den "onde"

Anmeld Citér

11. februar 2016

MIWULA

MariaE skriver:

Er hun i institution eller går hun kun med dig?? For så må du høre om det samme er gældende der henne.

Umiddelbart har alletiders haft lignende kortere perioder hvor de vil bæres. Herfor nyligt stået med en 3 årig i Bilka der ville bæres..  Og lå på gulvet og græd og skabte sig. Men jeg VED hendes ben fungerer fint nok. Så, efter 5 min hvor jeg stod og kiggede på andre ting og pænt sagde jeg ikke ville bære hende, men gerne holde i hånd, opgav hun og gik med i hånden. Jeg synes to år er for stor til bæresele, men det er jo smag og behag.

Kommer du ind til tjek og det ikke viser noget, vil jeg som flere andre siger tænke det udelukkende handler om at være hos mor og blive båret rundt selv om benene er helt ok.

Ja hun går i vuggestue.. Jeg må prøve og høre hvordan hun er der i løbet af dagen..

det er heller ikk sådan en rigtig bæresele vi har..

Anmeld Citér

11. februar 2016

MIWULA

Hck skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvor lang tid det har stået på ? , men er vi oppe over 6 til 8 uger havde jeg helt klart kontaktet min egen læge snart og ikke ventet på at hun skal til en børnelæge til April. Det er ikke sikkert egen læge kan gøre noget, men han kan ihvertfald vudere om der efter hans mening er noget og eventuelt sende hende til en nærmere vurdering. Forhåbenlig er det bare " vil ikke symdrom", men jeg har selv et barn med en smerte sygdom i ledene/knoglerne ( børnegigt) og derfor skriver jeg sådan

okay men hun er jo glad nok ellers derfor tænker jeg det nok godt kan vente.. Men hvordan var dit barn da?

Anmeld Citér

11. februar 2016

Hck

Profilbillede for Hck
MIWULA skriver:

okay men hun er jo glad nok ellers derfor tænker jeg det nok godt kan vente.. Men hvordan var dit barn da?

Mit barn var meget ældre da det blev opdaget, så det er svært af sammenligne. Hør hvordan hun er i instutionen, og prøv at tæl efter hvor lang tid hun har været sådan der hjemme.

Anmeld Citér

11. februar 2016

Loa

MIWULA skriver:

Ved ik hvordan jeg finder ud af om hun har ondt. 

Vi prøver også ikk og bære hende. Da jeg hentede storebror fra bh her for lidt siden sammen med hende gik hun selv fra bilen og ind i bh og da vi så skulle ud til bilen igen ville hun bæres hvor jeg sagde nej og sagde vi ku holde i hånden. Hun skreg hele vejen og i mens jeg sætte hende ind og ked så meget at hun blev helt blå og kunne ikk få vejret så måtte ud igen og berolige hende.  

Jo det tror jeg godt hun vil men bare helst ikk gå. 

Nårh okay, så hun kan sagtens. Jamen så er det nok bare en stædig lille dame du har dig

I kommer nok ikke uden om kampen og en masse gråd og hysteri

Anmeld Citér

11. februar 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Loa skriver:

Nårh okay, så hun kan sagtens. Jamen så er det nok bare en stædig lille dame du har dig

At hun "sagtens" kan gå, har jo ikke noget at gøre med om hun har ondt når hun går. Forhåbenlig og formenlig er det bare en stædig lille dame, men selvfølgelig skal det tjekkes hos lægen hvis det måske har stået på i flere måneder

Anmeld Citér

11. februar 2016

MIWULA

Loa skriver:

Hun må være meget stædig. Her til aften kastede hun op i munden på sig selv fordi hun skreg så højt og ik ku få vejret. 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Loa

Hck skriver:

At hun "sagtens" kan gå, har jo ikke noget at gøre med om hun har ondt når hun går. Forhåbenlig og formenlig er det bare en stædig lille dame, men selvfølgelig skal det tjekkes hos lægen hvis det måske har stået på i flere måneder

Ej okay, nu lød det ikke som om at hun brokkede sig mens hun gik, derfor tænkte jeg at der nok ikke var smerter forbundet med det, men rent stædighed. 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Loa

MIWULA skriver:

Hun må være meget stædig. Her til aften kastede hun op i munden på sig selv fordi hun skreg så højt og ik ku få vejret. 

Shit det lyder godt nok vildt. 

Jeg ville nok få ryg og lign tjekket hos en kiropraktor, bare for en sikkerheds skyld....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.