1. møde langt fra som forventet :l

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2016

kristina90

CR skriver:

Godt du har fået ringet til dem. Håber de har gode ting at fortælle eller at den er kommet så du kan komme i gang glæder mig til at høre hvordan det er gået

Jeg skal til undersøgelsen i morgen. Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg skal tage min mand med eller ej. Det ville virkelig være surt at skulle køre selv den lange vej, hvis man har ondt bagefter 

Må vist heller lave mig en rundspørger 

Så kommer der lige endnu en update fra mig  

jeg var til scanning i dag fordi jeg jo ikke havde fået mens efter provera .. til scanningen har jeg så en slimhinde der er under de 4mm som en helt ny slimhinde har - ligesom når man har haft menstruation .. så hun mener faktisk at jeg har haft menstruation uden og bløde - føler mig rimelig sej når jeg kan det haha x)

når men ja hun mener jeg har haft menses uden og bløde så hun har sat mig direkte på hormoner nu som jeg skal tage til og med torsdag, til scanning fredag morgen og så skal vi se hvordan og hvor ledes med det hele , med mine ægs udvikling og alt det hejs

Hold nu op hvor er det overvældende !!!!
At man går derind fordi man regner med og sku på provera igen eller noget andet så min menstruation sku komme, men niks niks - bliver sendt direkte ned for og købe hormoner !!!!! 

Det pipler frem med glædes tårer her hos mig må man sige <3
Og er så skønt manden min os er SÅ glad og vores familie !
(vores familie er tæt med inde i det hele så det er SÅ skønt)

herfra

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2016

CR

kristina90 skriver:

Så kommer der lige endnu en update fra mig  

jeg var til scanning i dag fordi jeg jo ikke havde fået mens efter provera .. til scanningen har jeg så en slimhinde der er under de 4mm som en helt ny slimhinde har - ligesom når man har haft menstruation .. så hun mener faktisk at jeg har haft menstruation uden og bløde - føler mig rimelig sej når jeg kan det haha x)

når men ja hun mener jeg har haft menses uden og bløde så hun har sat mig direkte på hormoner nu som jeg skal tage til og med torsdag, til scanning fredag morgen og så skal vi se hvordan og hvor ledes med det hele , med mine ægs udvikling og alt det hejs

Hold nu op hvor er det overvældende !!!!
At man går derind fordi man regner med og sku på provera igen eller noget andet så min menstruation sku komme, men niks niks - bliver sendt direkte ned for og købe hormoner !!!!! 

Det pipler frem med glædes tårer her hos mig må man sige <3
Og er så skønt manden min os er SÅ glad og vores familie !
(vores familie er tæt med inde i det hele så det er SÅ skønt)

herfra

Jeg svarer lige på denne her i stedet for den første 

Wauw hvem der bare kunne have mens uden blødning Jeg tager mit for flere

Hvor er det fedt for dig. Du er dælme heldig. Så fed en besked at få. 

Dejligt du også har familien med ind over, så de forstår ens følelses rutsjetur 

Ja regner med han skal med, men må se om han har fået fri

Anmeld Citér

29. februar 2016

kristina90

CR skriver:

Jeg svarer lige på denne her i stedet for den første 

Wauw hvem der bare kunne have mens uden blødning Jeg tager mit for flere

Hvor er det fedt for dig. Du er dælme heldig. Så fed en besked at få. 

Dejligt du også har familien med ind over, så de forstår ens følelses rutsjetur 

Ja regner med han skal med, men må se om han har fået fri

Håber han får fri!! Krydser alt for han gør ihvertfald  

Men ja det er for sindsygt en vild besked at man regner med et og så får noget helt modsat afvide hehe  

Så glæder mig til i aften når den første sprøjte skal tages men fuck hvor er jeg os allerede nervøs

Anmeld Citér

29. februar 2016

CR

kristina90 skriver:

Håber han får fri!! Krydser alt for han gør ihvertfald  

Men ja det er for sindsygt en vild besked at man regner med et og så får noget helt modsat afvide hehe  

Så glæder mig til i aften når den første sprøjte skal tages men fuck hvor er jeg os allerede nervøs

Han har taget fri 

He he Ja den første gang er man virkelig nervøs, men man vender sig hurtigt til det.

Giv dig selv plads til at få afreagere på den ene eller anden måde. Jeg kunne side og skrige mega højt i bilen. For det er så vild en rutsjetur man får sig med alle de hormoner

Anmeld Citér

1. marts 2016

kristina90

CR skriver:

Han har taget fri 

He he Ja den første gang er man virkelig nervøs, men man vender sig hurtigt til det.

Giv dig selv plads til at få afreagere på den ene eller anden måde. Jeg kunne side og skrige mega højt i bilen. For det er så vild en rutsjetur man får sig med alle de hormoner

Ih fedt fedt han gjorde det!!!! �� 

Ved ikke om det er dem der har påvirket mig i dag men har godt nok haft det underligt, sådan rigtig træt og mut men ingen grund til og være mut  

Anmeld Citér

1. marts 2016

CR

kristina90 skriver:

Ih fedt fedt han gjorde det!!!! �� 

Ved ikke om det er dem der har påvirket mig i dag men har godt nok haft det underligt, sådan rigtig træt og mut men ingen grund til og være mut  

Hehe det lyder meget sådan 

Hold nu op hvor er jeg glad for han tog med i dag  

For dælen hvor gjorde det ondt. Jeg lå bare og skreg og græd... plejer ikke at være sart... Men det gjorde bare så sindssygt ondt. De sagde så at det var fordi der ikke var passage at det gjorde ondt, for den lavede passage 

Så dejligt der kom hul igennem.  Men føj en omgang. 

Så nu er jeg her hjemme på sofaen med varme pude

Men der var en meget sjov hjælper, han sagde at når i så kommer hjem så er det god middag og en flaskevin og så i gang. Så skulle det gerne lykkes haha. 

Det kunne jo være dejligt..griner, men der  skal nok lidt mere til, når det ikke kun er mig der er noget i vejen med. Men en god start

Anmeld Citér

1. marts 2016

kristina90

CR skriver:

Hehe det lyder meget sådan 

Hold nu op hvor er jeg glad for han tog med i dag  

For dælen hvor gjorde det ondt. Jeg lå bare og skreg og græd... plejer ikke at være sart... Men det gjorde bare så sindssygt ondt. De sagde så at det var fordi der ikke var passage at det gjorde ondt, for den lavede passage 

Så dejligt der kom hul igennem.  Men føj en omgang. 

Så nu er jeg her hjemme på sofaen med varme pude

Men der var en meget sjov hjælper, han sagde at når i så kommer hjem så er det god middag og en flaskevin og så i gang. Så skulle det gerne lykkes haha. 

Det kunne jo være dejligt..griner, men der  skal nok lidt mere til, når det ikke kun er mig der er noget i vejen med. Men en god start

Puha ej håber du er okay !!!!!!  

Men fedt han var så frisk til trods for hvad man sidder der for, sådan at han holder humøret oppe hos folk!!! Det er bare så sindsygt vigtigt at man gør det netop for mennesker som mig der bare kan vende alt til det negative

Anmeld Citér

1. marts 2016

CR

kristina90 skriver:

Puha ej håber du er okay !!!!!!  

Men fedt han var så frisk til trods for hvad man sidder der for, sådan at han holder humøret oppe hos folk!!! Det er bare så sindsygt vigtigt at man gør det netop for mennesker som mig der bare kan vende alt til det negative

Jeg har det ikke særlig godt. Virkelig ondt . Så har prøvet at ringe til lægevagten. Der kan jeg komme ned i aften 10 over 9   der er lidt lang tid til

Jeg havde virkelig ikke forventet at det ville gøre så ondt. Havde troet det var lidt mens smerter som beskrevet. 

Men ja dejligt med sådan en rar og sjov mand. Han var lidt svær at forstå på dit gebrokkent dansk, men humoren fejlede ingenting 

Anmeld Citér

1. marts 2016

kristina90

CR skriver:

Jeg har det ikke særlig godt. Virkelig ondt . Så har prøvet at ringe til lægevagten. Der kan jeg komme ned i aften 10 over 9   der er lidt lang tid til

Jeg havde virkelig ikke forventet at det ville gøre så ondt. Havde troet det var lidt mens smerter som beskrevet. 

Men ja dejligt med sådan en rar og sjov mand. Han var lidt svær at forstå på dit gebrokkent dansk, men humoren fejlede ingenting 

Ej virkelig håbede ellers du havde fået det godt igen øøøøøøv

Men tror os forventningerne af noget er svære og håndtere fordi man ikke ved hvordan man skal tackle tingene

Anmeld Citér

1. marts 2016

CR

kristina90 skriver:

Ej virkelig håbede ellers du havde fået det godt igen øøøøøøv

Men tror os forventningerne af noget er svære og håndtere fordi man ikke ved hvordan man skal tackle tingene

Nej desværre

Ja for der var ingen der havde beskrevet det her

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.