1. møde langt fra som forventet :l

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2016

kristina90

CR skriver:

Ja man bliver bare lidt træt

Hvad sagde de til dig? Er du snart klar til at få suget æg ud? 

I høj grad

Jeg skal ha' taget æg ud lørdag kl.9 og så finder vi ud af en blanding af lørdagen hvordan det går og hvordan jeg har det mandag + hvordan det ser ud derinde mandag os..  Var begyndt og danne væske som man gør hvis man er begyndt overstimulering men ikke noget der skulle være imod ægoplægning hvis det er den lille mængde

Men havde 7-8 æg der var rigtig fine store og en masse små som hun ikke ved om kan blive til noget

Så skal tage ægløsnings sprøjte imorgen kl.21  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2016

CR

kristina90 skriver:

I høj grad

Jeg skal ha' taget æg ud lørdag kl.9 og så finder vi ud af en blanding af lørdagen hvordan det går og hvordan jeg har det mandag + hvordan det ser ud derinde mandag os..  Var begyndt og danne væske som man gør hvis man er begyndt overstimulering men ikke noget der skulle være imod ægoplægning hvis det er den lille mængde

Men havde 7-8 æg der var rigtig fine store og en masse små som hun ikke ved om kan blive til noget

Så skal tage ægløsnings sprøjte imorgen kl.21  

Ej hvor dejligt. Hvor bliver det spændende.

Uh avs, håber ikke der dannes for meget. Man bliver sgu lidt øm i stellet af alle de æg de fylder godt.

Jeg krydser for at der er til oplægning og frys.

Så er det ceinone helvedesild du skal i gang med efterfølgende, hvis der er æg. Det er så vildt hvad det gør ved kroppen, det føles virkelig som om man et gravid, for bryster hæver helt vildt op og man får mere ondt alle vegne og det er ikke lige frem lækkert når det skal ud igen  du skal være forberedt at det kan gå ind og påvirke maven, så du oftere er på toilet osv.

Men hvis det hjælper, er det det hele værd 

Anmeld Citér

10. marts 2016

kristina90

CR skriver:

Ej hvor dejligt. Hvor bliver det spændende.

Uh avs, håber ikke der dannes for meget. Man bliver sgu lidt øm i stellet af alle de æg de fylder godt.

Jeg krydser for at der er til oplægning og frys.

Så er det ceinone helvedesild du skal i gang med efterfølgende, hvis der er æg. Det er så vildt hvad det gør ved kroppen, det føles virkelig som om man et gravid, for bryster hæver helt vildt op og man får mere ondt alle vegne og det er ikke lige frem lækkert når det skal ud igen  du skal være forberedt at det kan gå ind og påvirke maven, så du oftere er på toilet osv.

Men hvis det hjælper, er det det hele værd 

Vil sige jeg kan mærke der er lidt slet dernede men ikke noget sådan voldsomt synes jeg  er mere brysterne det kan mærkes i

Hele Hehe må os sige jeg faktisk er spændt på det der smørrelse der skal op x)

Men tænker os at nu har jeg indtil videre næsten kommet igennem mit værste mareridt med de pokkers nåle så kan jeg forhåbentlig os klare det andet haha x)

Er os lidt spændt på den ægløsningens sprøjte der skal i, i aften x) 

Anmeld Citér

10. marts 2016

CR

kristina90 skriver:

Vil sige jeg kan mærke der er lidt slet dernede men ikke noget sådan voldsomt synes jeg  er mere brysterne det kan mærkes i

Hele Hehe må os sige jeg faktisk er spændt på det der smørrelse der skal op x)

Men tænker os at nu har jeg indtil videre næsten kommet igennem mit værste mareridt med de pokkers nåle så kan jeg forhåbentlig os klare det andet haha x)

Er os lidt spændt på den ægløsningens sprøjte der skal i, i aften x) 

Så har du sikkert fået taget sprøjten. Så er du færdig som stik narkoman 

Jeg glæder mig til at høre mere

Anmeld Citér

10. marts 2016

kristina90

CR skriver:

Så har du sikkert fået taget sprøjten. Så er du færdig som stik narkoman 

Jeg glæder mig til at høre mere

Jeps den er taget og smidt ud (altså selve sprøjten haha)

Er lettet over det er slut nu og glæder mig til og få min almindelige bløde og ikke ømme med gule plettet mave tilbage  

Nu ser jeg bare frem til lørdag hvor min skønne mand må lette trykket så han ikke går som en teenager det ikke kan få lettet trykket han bliver helt som når vi kvinder er i vores røde fase hahaha :')

Anmeld Citér

11. marts 2016

CR

kristina90 skriver:

Jeps den er taget og smidt ud (altså selve sprøjten haha)

Er lettet over det er slut nu og glæder mig til og få min almindelige bløde og ikke ømme med gule plettet mave tilbage  

Nu ser jeg bare frem til lørdag hvor min skønne mand må lette trykket så han ikke går som en teenager det ikke kan få lettet trykket han bliver helt som når vi kvinder er i vores røde fase hahaha :')

Dejligt 

Uh ja man bliver lidt øm i skindet 

Haha det kunne jeg forstille  der er nu heller ikke noget så charmerende som en plastik kop. Hehe 

Anmeld Citér

12. marts 2016

kristina90

CR skriver:

Dejligt 

Uh ja man bliver lidt øm i skindet 

Haha det kunne jeg forstille  der er nu heller ikke noget så charmerende som en plastik kop. Hehe 

Hahaha helt enig  

Nu er der lagt drop og så skal vi ind her kl.9

Anmeld Citér

12. marts 2016

CR

kristina90 skriver:

Hahaha helt enig  

Nu er der lagt drop og så skal vi ind her kl.9

Hvordan er det gået? 

Anmeld Citér

14. marts 2016

kristina90

CR skriver:

Hvordan er det gået? 

Jamen det gjorde skide ondt og få taget ud, men det var kun 2 der overhovedet kunne blive tjekket men de overlevede ikke så jeg skal nu vente på jeg får menstruation og så skal jeg gå ud noget i en måned og så skal vi igang om 2 menstruationer håber fandme bare den menstruation så gider komme

Anmeld Citér

14. marts 2016

CR

kristina90 skriver:

Jamen det gjorde skide ondt og få taget ud, men det var kun 2 der overhovedet kunne blive tjekket men de overlevede ikke så jeg skal nu vente på jeg får menstruation og så skal jeg gå ud noget i en måned og så skal vi igang om 2 menstruationer håber fandme bare den menstruation så gider komme

Øv sikke en omgang. Det er jeg ked af at hære

Ian godt forstå du bare gerne vil videre til næste omgang. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.