1. møde langt fra som forventet :l

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2016

kristina90

CR skriver:

Øv sikke en omgang. Det er jeg ked af at hære

Ian godt forstå du bare gerne vil videre til næste omgang. 

Hehe præcis - heldigvis er humøret oppe for nu ved vi da at disse hormoner ikke fungere for mig og så derved at vi ved hvad der ihvertfald at det ikke er dem jeg skal på igen  

Heldigvis går april forhåbentlig hurtigt for der skal laves mere ved vores hus, der skal holdes konfirmation for min svigerinde, så har jeg selv fødselsdag og så ville det undre mig hvis der ikke kom lidt ekstra ind i kalenderen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2016

CR

kristina90 skriver:

Hehe præcis - heldigvis er humøret oppe for nu ved vi da at disse hormoner ikke fungere for mig og så derved at vi ved hvad der ihvertfald at det ikke er dem jeg skal på igen  

Heldigvis går april forhåbentlig hurtigt for der skal laves mere ved vores hus, der skal holdes konfirmation for min svigerinde, så har jeg selv fødselsdag og så ville det undre mig hvis der ikke kom lidt ekstra ind i kalenderen

Hvilke hormoner var det du havde fået denne gang? Og var det ikke kort protokol? 

Godt du prøver at se positivt på det 

Skal du springe en cyklus over? Eller må du tilmelde dig den første?

Ja det lyder da til der er nok at se til  april er tit en travl månede.

Anmeld Citér

16. marts 2016

kristina90

CR skriver:

Hvilke hormoner var det du havde fået denne gang? Og var det ikke kort protokol? 

Jeg var på puregon - og jo var på den korte protokol  

Men ja skal springe en cyklus over desværre men gør nu heller ikke noget når der er rigeligt og se til her når vi når april, så er kun dejligt det ikke hænger i nakken på en  

Altså selvfølgelig ville vi da gerne igang med det samme, er slet ikke det men er os dejligt nok der lige er en pause selvom vi kun lige var kommet igang

Anmeld Citér

16. marts 2016

kristina90

CR skriver:

Men ja skal springe en cyklus over desværre men gør nu heller ikke noget når der er rigeligt og se til her når vi når april, så er kun dejligt det ikke hænger i nakken på en  

Altså selvfølgelig ville vi da gerne igang med det samme, er slet ikke det men er os dejligt nok der lige er en pause selvom vi kun lige var kommet igang

Anmeld Citér

16. marts 2016

CR

kristina90 skriver:

Det var også det jeg var på de gange jeg var i behandling, bare med lang protokol. Det kom mange æg og en del delte sig, men de satte sig ikke fast igen.

Kroppen har nok også godt af en lille pause imellem

Anmeld Citér

16. marts 2016

kristina90

CR skriver:

Det var også det jeg var på de gange jeg var i behandling, bare med lang protokol. Det kom mange æg og en del delte sig, men de satte sig ikke fast igen.

Kroppen har nok også godt af en lille pause imellem

Her fik jeg os mange æg men ingen af dem fik nok så den største blev kun lige 15mm så de fik slet ikke nok desværre  

Men ja er sku enlig rigtig rart at man bare kan slappe af og nyde tiden op til når det er hehe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.