1. møde langt fra som forventet :l

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2016

kristina90

CR skriver:

Ja meget, men tilgængelige dejligt at jeg ikke skulle vente endnu længere. Så nu satser jeg på alt er fint så vi kan komme i gang med behandling lige om snart 

ØvØv har det ikke haft den effekt de ønskede eller er det meget normalt at det trækker ud?

Håber jeg os!!!! 

Ehm har hørt der godt kan gå lidt tid efter før den kommer Men havde lidt i tankerne om at ringe til dem i dag bare lige for og høre om det er rigtigt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2016

Tine B

Hej damer.. 
Lige et par hurtige indskydelser.. 
Første gang jeg tog Privera, fik jeg mens 2 dage efter stop, men 2. gang jeg skulle tage dem, gik der over 10 dage inden det kom..  

At forsøge med IUI betyder ikke at det er uden hormonbehandling.. Jeg tog hormoner via injektion i 28 dage, før mit æg var stort nok til ægløsning og insemination..  

Anmeld Citér

25. februar 2016

Tine B

Tine B skriver:

Hej damer.. 
Første gang jeg tog Privera, fik jeg mens 2 dage efter stop, men 2. gang jeg skulle tage dem, gik der over 10 dage inden det kom..  

At forsøge med IUI betyder ikke at det er uden hormonbehandling.. Jeg tog hormoner via injektion i 28 dage, før mit æg var stort nok til ægløsning og insemination..  

Provera selvfølgelig.. 

Anmeld Citér

25. februar 2016

kristina90

Tine B skriver:

Hej damer.. 

Hej Tine !

Tusind tak!  Synes simpelthen det er forfærdeligt at skulle vente på det man føler sig så magtesløse

Anmeld Citér

25. februar 2016

Tine B

kristina90 skriver:

Hej Tine !

Tusind tak!  Synes simpelthen det er forfærdeligt at skulle vente på det man føler sig så magtesløse

Ja, det er det også! 
Nu ved jeg ikke hvor ofte du har mens og hvor ondt du har, men jeg har det aldrig og på Provera, har det gjort simpelthen så ondt ved mig, når jeg skulle have det og lige de første par dage.. 

Anmeld Citér

25. februar 2016

kristina90

Tine B skriver:

Ja, det er det også! 
Nu ved jeg ikke hvor ofte du har mens og hvor ondt du har, men jeg har det aldrig og på Provera, har det gjort simpelthen så ondt ved mig, når jeg skulle have det og lige de første par dage.. 

Den plejer og være nogen lunde men kan godt springe i det men aldrig så meget som i denne cyklus

Da jeg havde taget provera færdigt i søndags har jeg haft meget ondt i mave og lænd søndag aften og hele mandagen. 

nu føles det bare lige som hvis man har helt mærkeligt i maven fordi man er rocker sulten,  sådan i den dur  

Fik ikke nået og ringe i dag til klinikken her mellem 13 og 14 som sygeplejerskerne har telefontid  

Anmeld Citér

27. februar 2016

CR

kristina90 skriver:

Håber jeg os!!!! 

Ehm har hørt der godt kan gå lidt tid efter før den kommer Men havde lidt i tankerne om at ringe til dem i dag bare lige for og høre om det er rigtigt

Tak

Fik du ringet til dem? Men så længe man ved, at det ikke kommer mens man er på piller og der kan gå noget tid før det kommer.så har man måske lidt mere tålmodighed,  end hvis de ikke har informeret om det  men når man først er startet op på det, vil man jo også gerne at det bare kommet efter første dag, så i kan komme i gang med behandling

Anmeld Citér

27. februar 2016

kristina90

CR skriver:

Tak

Fik du ringet til dem? Men så længe man ved, at det ikke kommer mens man er på piller og der kan gå noget tid før det kommer.så har man måske lidt mere tålmodighed,  end hvis de ikke har informeret om det  men når man først er startet op på det, vil man jo også gerne at det bare kommet efter første dag, så i kan komme i gang med behandling

Ja jeg fik ringet til dem, og så fik jeg en tid her til på mandag kl halv to hvor jeg skal scannes og så enten hvor vi skal finde ud af hvad der så skal ske eller hvis min menstruation når oh komme så snakker vi bare opstart af det hele  

Men ja hun havde intet og kunne fortælle hvorfor desværre

Hvorn går det hos jer??

Anmeld Citér

29. februar 2016

CR

kristina90 skriver:

Ja jeg fik ringet til dem, og så fik jeg en tid her til på mandag kl halv to hvor jeg skal scannes og så enten hvor vi skal finde ud af hvad der så skal ske eller hvis min menstruation når oh komme så snakker vi bare opstart af det hele  

Men ja hun havde intet og kunne fortælle hvorfor desværre

Hvorn går det hos jer??

Godt du har fået ringet til dem. Håber de har gode ting at fortælle eller at den er kommet så du kan komme i gang glæder mig til at høre hvordan det er gået

Jeg skal til undersøgelsen i morgen. Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg skal tage min mand med eller ej. Det ville virkelig være surt at skulle køre selv den lange vej, hvis man har ondt bagefter 

Må vist heller lave mig en rundspørger 

Anmeld Citér

29. februar 2016

kristina90

CR skriver:

Godt du har fået ringet til dem. Håber de har gode ting at fortælle eller at den er kommet så du kan komme i gang glæder mig til at høre hvordan det er gået

Jeg skal til undersøgelsen i morgen. Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg skal tage min mand med eller ej. Det ville virkelig være surt at skulle køre selv den lange vej, hvis man har ondt bagefter 

Må vist heller lave mig en rundspørger 

Jaa ringede i fredags, og har endnu ikke fået min menstruation er simpelthen så bange for de vil sætte mig på p-piller eller sådan noget... 

Men føler os bare jeg stadig har den følelse i maven so. Jeg plejer og få når jeg skal have min menstruation der sker bare ikke en skidt

Årh jeg havde ikke taget alene afsted må jeg ærlig indrømme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.