Ja vi har været til vores første møde på Holbæk fertilitetsklinik og det gik slet ikke som forventet. Dog var personalet rigtig søde.
Først til det gode 
Vi blev henvist pga. min mands dårlige sædkvalitet, som viste sig at være meget bedre end forventet
. Vi havde fået af vide at vi højst sandsynligt skule i ivf behandling, men de mente at IUI burde kunne gøre det. DET ER JO FOR FEDT
Nu til det mindre gode/dårlige.
De mente at det burde gå nemt ved dem og vi egentlig burde have klaret det selv, så derfor ville de gerne have tjekket mine æggelede, da de ikke blev tjekket sidst da jeg var i Icsi med en ex. Uden held.
Men først ville de lige scanne livmoder og æggestokke som sædvanligt.
Selve livmoderen så fin ud, dog havde jeg noget væske i den, de sagde det ikke var godt men fik aldrig rigtig et svar på hvad det kunne være. Så scanner hun først højre æggestok som ser fin ud og der havde lige været en ægløsning
da hun så scanner venstre finder hun en ret stor cyste på den, den målte omkring 4,5x6 cm.
Hun sagde at det ikke så godt ud, da det ikke er en alm. vandcyste, men hun sagde også jeg ikke skulle bekymre mig. Jeg blev sendt direkte til blodprøve, og så skal jeg om en uges tid komme til svanning igen når jeg har haft min mens, så vil de se om den er forsvundet igen eller skrumpet ind. Hvis den ikke er, så skal den opereres ud
Men så kunne de klare vandscanningen af æggeledere imens de allievel var inde.
Elles skal den lige klares først. Og som altid skal man jo lige have taget alle de obligatoriske test, som blodprøver, celleprøve og klamydiatest. Den sidste skal så tages om da den lige præcis er udløbet. den er 4 dage ove tid, den gælder kun i 3 måneder. Så før jeg kan få fortaget en alm. vadscanning skal den lige klares igen. griner. Det går bare rigtig godt
Tak fordi du læste med hele vejen, ved det var en lang smøre, men den skulle lige ud. Og
endelig for at det snart går den rigtige vej.

Håber det komme til at gå nemt. 
Vi gik og snakkede på vejen ind, at tænk nu hvis vi allerede kan komme i gang ved den første mens osv..... Hmmm det bliver så lige udsat nu... Øv øv øv. Synes ikke et er fair