1. møde langt fra som forventet :l

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2016

CR

kristina90 skriver:

Nej den er desværre ikke kommet endnu - så jeg har fået tid på torsdag kl.13:45 på klinikken til scanning, og så opstart på provera til og starte min menstruation !!!!

Øv. Men godt de kan sætte det i gang.

Jeg var inde ved Jørgen i dag og han bliver vores kontaktperson fremover. Min cyste er ikke væk endnu med den er halveret på lidt over en uge, så han tror på den selv vil forsvinde. Så han har sendt en henvisning til en vand scanning af æggeledere og så håber han at den er væk efterfølgende og at det hele er fint så vi kan komme i gang i enten april eller maj 

Hvis den ikke er væk til den tid skal den fjernes.

Jeg er lidt rund forvirret i dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

kristina90

CR skriver:

Øv. Men godt de kan sætte det i gang.

Jeg var inde ved Jørgen i dag og han bliver vores kontaktperson fremover. Min cyste er ikke væk endnu med den er halveret på lidt over en uge, så han tror på den selv vil forsvinde. Så han har sendt en henvisning til en vand scanning af æggeledere og så håber han at den er væk efterfølgende og at det hele er fint så vi kan komme i gang i enten april eller maj 

Hvis den ikke er væk til den tid skal den fjernes.

Jeg er lidt rund forvirret i dag

Han har jeg også!  En mand i verdensklasse !!

Men super fedt den er blevet mindre håber satme den er væk når det er!!!!  

Krydser for vi kan komme igang her slut februar!!!! 

Hvor er i fra hvis man må spørge !?? 

Ellers kan du skrive en pb!  Er så dejligt at snakke med en der er i samme båd

Anmeld Citér

9. februar 2016

CR

kristina90 skriver:

Han har jeg også!  En mand i verdensklasse !!

Men super fedt den er blevet mindre håber satme den er væk når det er!!!!  

Krydser for vi kan komme igang her slut februar!!!! 

Hvor er i fra hvis man må spørge !?? 

Ellers kan du skrive en pb!  Er så dejligt at snakke med en der er i samme båd

Ja det var jo det jeg kunne huske du havde sagt. 

Jeg synes han virkede meget forvirret i dag. Så blev lidt nervøs. Men håber han har ret og den anden bare overdrev 

Ja det håber jeg godt nok også 

Uh det er jo lige om lidt hvor spændende.

Vi er her fra Holbæk 

Hvad med jer? 

Ja nemlig. Selv om det er en lidt trist båd 

Anmeld Citér

9. februar 2016

kristina90

CR skriver:

Ja det var jo det jeg kunne huske du havde sagt. 

Jeg synes han virkede meget forvirret i dag. Så blev lidt nervøs. Men håber han har ret og den anden bare overdrev 

Ja det håber jeg godt nok også 

Uh det er jo lige om lidt hvor spændende.

Vi er her fra Holbæk 

Hvad med jer? 

Ja nemlig. Selv om det er en lidt trist båd 

Synes altid han virker lidt forvirret han har indtil videre hver eneste gang vi har været der, sagt "årh ja i havde noget med nedsat sædkvalitet" hmm nej den er helt i topform x) 

Men bare rolig, han har vel styr på det haha 

Jamen vi er lige flyttet fra Jyderup til Tuse næs så vi bor ovre på den anden side

Anmeld Citér

14. februar 2016

CR

kristina90 skriver:

Synes altid han virker lidt forvirret han har indtil videre hver eneste gang vi har været der, sagt "årh ja i havde noget med nedsat sædkvalitet" hmm nej den er helt i topform x) 

Men bare rolig, han har vel styr på det haha 

Jamen vi er lige flyttet fra Jyderup til Tuse næs så vi bor ovre på den anden side

Håber han er god til sit arbejde. Ellers vil jeg gerne have Marianne tilbage 

Så er det også lige i nærheden

Er der noget nyt med dig?

Anmeld Citér

14. februar 2016

Tex

Hej CR

Jeg studsede lige over det du skriver om, at du også fik at vide, at der var vand i livmoderen.

Det har jeg også lige fået påvist ved UL, men fandt heller ikke helt ud af, hvad jeg skulle tænke om det?!?

Fandt du ud af det??

Jeg er igang med 4. ICSI, kort protokol på ca 10.dagen og jeg har de sidste dage haft en del vandigt udflåd, som jeg ikke synes plejer at være sådan...er bange for at jeg oveni alt det andet pludselig har fået væske i æggelederen eller et eller andet...er heller aldrig blevet vandscannet! Vi er i behandling pga. nedsat sædkvalitet, som dog pludselig er blevet normal, så der kunne jo sagtens være noget andet, der også driller os...

Anmeld Citér

14. februar 2016

kristina90

CR skriver:

Håber han er god til sit arbejde. Ellers vil jeg gerne have Marianne tilbage 

Så er det også lige i nærheden

Er der noget nyt med dig?

Puha ja må man sige

Var jo deroppe i torsdags hvor jeg skulle ha' provera for og få menstruation, har så taget pillerne lige siden, men fredag fik jeg opkald fra Jørgen at jeg har lidt lavt stofskifte og derfor ikke må starte i behandling før det er normalt igen

Skal derop og ha' taget nyeblodprøver imorgen for og sikre at det er lavt eller om det bare lige var en "fejl blodprøve"...  Håber jeg det er for havde slet ikke spist den dag så håber der var derfor selvom jeg ikke tror det :s 

Så ja intet nyt udover det dårlige

Anmeld Citér

15. februar 2016

CR

kristina90 skriver:

Puha ja må man sige

Var jo deroppe i torsdags hvor jeg skulle ha' provera for og få menstruation, har så taget pillerne lige siden, men fredag fik jeg opkald fra Jørgen at jeg har lidt lavt stofskifte og derfor ikke må starte i behandling før det er normalt igen

Skal derop og ha' taget nyeblodprøver imorgen for og sikre at det er lavt eller om det bare lige var en "fejl blodprøve"...  Håber jeg det er for havde slet ikke spist den dag så håber der var derfor selvom jeg ikke tror det :s 

Så ja intet nyt udover det dårlige

Øv hvor surt. Håber de nye blodprøver ser fine ud 

Anmeld Citér

15. februar 2016

kristina90

CR skriver:

Øv hvor surt. Håber de nye blodprøver ser fine ud 

Krydser jeg os fingre for de gør!!!  De er blevet taget i dag så ringer til klinikken imorgen for og høre hvad de nye blodprøver siger :s

Anmeld Citér

17. februar 2016

CR

Tex skriver:

Hej CR

Jeg studsede lige over det du skriver om, at du også fik at vide, at der var vand i livmoderen.

Det har jeg også lige fået påvist ved UL, men fandt heller ikke helt ud af, hvad jeg skulle tænke om det?!?

Fandt du ud af det??

Jeg er igang med 4. ICSI, kort protokol på ca 10.dagen og jeg har de sidste dage haft en del vandigt udflåd, som jeg ikke synes plejer at være sådan...er bange for at jeg oveni alt det andet pludselig har fået væske i æggelederen eller et eller andet...er heller aldrig blevet vandscannet! Vi er i behandling pga. nedsat sædkvalitet, som dog pludselig er blevet normal, så der kunne jo sagtens være noget andet, der også driller os...

Nej jeg fik aldrig afvise hvad det var.

Da jeg var i icsi fik jeg også meget vandig udflåd nogle gange. Tænker det er meget normalt... Men ved det ikke 

Men lidt sjovt du heller ikke er blevet tjekket. Men om der er gennemgang eller ej så er det jo den rigtige  behandling i er i. Den er både til dårlig sædtal og problemer med kvinden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.