1. møde langt fra som forventet :l

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2016

kristina90

CR skriver:

Nej desværre

Ja for der var ingen der havde beskrevet det her

Må ha' været svært  

Husk og skriv herinde hvad de siger når du er færdig der senere  

Puha er godt nok os spændt på scanningen på fredag om mine follikler er vokset som de skal !!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2016

CR

kristina90 skriver:

Må ha' været svært  

Husk og skriv herinde hvad de siger når du er færdig der senere  

Puha er godt nok os spændt på scanningen på fredag om mine follikler er vokset som de skal !!

Ja det kan jeg godt forstå du er. Bliver spændende.

Jeg er blevet indlagt, så ved først mere i morgen.  Da de ikke kan forstå smerterne.

Anmeld Citér

2. marts 2016

kristina90

CR skriver:

Ja det kan jeg godt forstå du er. Bliver spændende.

Jeg er blevet indlagt, så ved først mere i morgen.  Da de ikke kan forstå smerterne.

Puha det gik så pisse godt igår med den sprøjte  

Ej seriøst!!!!  Hvad sagde de til dig???

Anmeld Citér

2. marts 2016

CR

kristina90 skriver:

Puha det gik så pisse godt igår med den sprøjte  

Ej seriøst!!!!  Hvad sagde de til dig???

Sejt det gik godt

Det er en efter reaktion på kontrastvæske åbenbart. De kunne ikke rigtig finde en anden grund. Det går bedre i dag, men stadig ondt. Men er hjemme igen og kan slappe af.

Anmeld Citér

2. marts 2016

kristina90

CR skriver:

Sejt det gik godt

Det er en efter reaktion på kontrastvæske åbenbart. De kunne ikke rigtig finde en anden grund. Det går bedre i dag, men stadig ondt. Men er hjemme igen og kan slappe af.

Altid noget det ikke er "værre"heldigvis!!!  

Men godt du er kommet hjem, der slapper man altså os bedre af

Anmeld Citér

3. marts 2016

CR

kristina90 skriver:

Altid noget det ikke er "værre"heldigvis!!!  

Men godt du er kommet hjem, der slapper man altså os bedre af

Ja helt bestemt

Ja meget

Anmeld Citér

3. marts 2016

kristina90

CR skriver:

Ja helt bestemt

Ja meget

Hehe �� 

Ej kan os love dig for jeg er nervøs for imorgen tidlig er så bange for de slet ikke har udviklet dig overhovedet

Anmeld Citér

4. marts 2016

CR

kristina90 skriver:

Hehe �� 

Ej kan os love dig for jeg er nervøs for imorgen tidlig er så bange for de slet ikke har udviklet dig overhovedet

Det kan jeg virkelig godt forstå. Jeg kender alt hvad der kan krydses for dig. Så heldig som du var ved sidste møde, så må heldet da fortsætte 

Jeg glæder mig til at høre om det 

Anmeld Citér

4. marts 2016

kristina90

CR skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå. Jeg kender alt hvad der kan krydses for dig. Så heldig som du var ved sidste møde, så må heldet da fortsætte 

Jeg glæder mig til at høre om det 

Så har jeg været deroppe og som forventet er der ikke sket det helt store men der er sket lidt..  Men regnede vi os med alle sammen + lægen. 

Jeg skal fortsætte med mine puregon til og med søndag og så starte på orgalutran søndag morgen så nu skal vi bare vente og se hvad tiden siger på mandag !!!

Anmeld Citér

4. marts 2016

CR

kristina90 skriver:

Så har jeg været deroppe og som forventet er der ikke sket det helt store men der er sket lidt..  Men regnede vi os med alle sammen + lægen. 

Jeg skal fortsætte med mine puregon til og med søndag og så starte på orgalutran søndag morgen så nu skal vi bare vente og se hvad tiden siger på mandag !!!

Nå men godt der var sket lidt  bliver spændende at høre hvordan det går

Jeg snakkede med klinikken i dag og de sagde at så snart jeg får min rigtige mens igen, så kan vi tilmelde os så nu må kroppen godt blive helt normal. Har snart blødt i 14 dage nu trænger jeg til en pause 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.