1. møde langt fra som forventet :l

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2016

CR

kristina90 skriver:

Krydser jeg os fingre for de gør!!!  De er blevet taget i dag så ringer til klinikken imorgen for og høre hvad de nye blodprøver siger :s

Hvad så noget nyt?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2016

kristina90

CR skriver:

Hvad så noget nyt?  

Det må man sige  

De nye blodprøver var perfekte og derfor måtte vi starte som planlagt når jeg får menstruation  

Har taget provera i en uge så mangler lige 3 dage så jeg kommer op på 10 dage med det så krydser jeg for menses kommer ?!!!!!!

Hvad med jer ?? 

herfra

Anmeld Citér

18. februar 2016

CR

kristina90 skriver:

Det må man sige  

De nye blodprøver var perfekte og derfor måtte vi starte som planlagt når jeg får menstruation  

Har taget provera i en uge så mangler lige 3 dage så jeg kommer op på 10 dage med det så krydser jeg for menses kommer ?!!!!!!

Hvad med jer ?? 

herfra

Nårh hvor dejligt. Så kan det jo komme hvornår det skulle være

Jeg skal lige et smut til læge og have opdateret min klamydia test, så jeg kan tilmelde  mig en vandscanning efter min næste mens.

Så håber at alt ser fint ud til den scanning med passage i æggeledere og cysten  er væk. Hvis det gør det, så kan vi tilmelde os behandling ved min mens efterfølgende. Så håber om halvanden måned at jeg kan ringe ind og tilmelde mig behandling 

Anmeld Citér

18. februar 2016

kristina90

CR skriver:

Nårh hvor dejligt. Så kan det jo komme hvornår det skulle være

Jeg skal lige et smut til læge og have opdateret min klamydia test, så jeg kan tilmelde  mig en vandscanning efter min næste mens.

Så håber at alt ser fint ud til den scanning med passage i æggeledere og cysten  er væk. Hvis det gør det, så kan vi tilmelde os behandling ved min mens efterfølgende. Så håber om halvanden måned at jeg kan ringe ind og tilmelde mig behandling 

Uh krydser alt for det hele er iorden!!! 

Håber os bare snart den menstruation gider komme så vi kan melde os nede hos dem hehe  

Ej er virkelig spændt på både dig og mit forsøg �� er helt nervøs på dine vegne haha x)

Anmeld Citér

21. februar 2016

CR

kristina90 skriver:

Uh krydser alt for det hele er iorden!!! 

Håber os bare snart den menstruation gider komme så vi kan melde os nede hos dem hehe  

Ej er virkelig spændt på både dig og mit forsøg �� er helt nervøs på dine vegne haha x)

Ja der er virkelig også en spændende tid man går i møde. 

Glæder mig til at høre om mere nyt 

Anmeld Citér

21. februar 2016

kristina90

CR skriver:

Ja der er virkelig også en spændende tid man går i møde. 

Glæder mig til at høre om mere nyt 

Hehe samme her  

Har taget mine to sidste provera idag ��

Anmeld Citér

24. februar 2016

CR

kristina90 skriver:

Hehe samme her  

Har taget mine to sidste provera idag ��

Er det kommet? 

Jeg har fået mit midt i en cyklus,(min krop er ikke til at blive klog på, den levet sit eget liv) så jeg er blevet tilmeldt den hsg scanning, men i Næstved fordi hverken holbæk eller Roskilde havde tid.

Anmeld Citér

24. februar 2016

kristina90

CR skriver:

Er det kommet? 

Jeg har fået mit midt i en cyklus,(min krop er ikke til at blive klog på, den levet sit eget liv) så jeg er blevet tilmeldt den hsg scanning, men i Næstved fordi hverken holbæk eller Roskilde havde tid.

Ej hvor irriterende !!!

Og nej desværre ikke

Anmeld Citér

25. februar 2016

CR

kristina90 skriver:

Ej hvor irriterende !!!

Og nej desværre ikke

Ja meget, men tilgængelige dejligt at jeg ikke skulle vente endnu længere. Så nu satser jeg på alt er fint så vi kan komme i gang med behandling lige om snart 

ØvØv har det ikke haft den effekt de ønskede eller er det meget normalt at det trækker ud?

Anmeld Citér

25. februar 2016

CR

kristina90 skriver:

Ej hvor irriterende !!!

Og nej desværre ikke

Ja meget, men tilgængelige dejligt at jeg ikke skulle vente endnu længere. Så nu satser jeg på alt er fint så vi kan komme i gang med behandling lige om snart 

ØvØv har det ikke haft den effekt de ønskede eller er det meget normalt at det trækker ud?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.