Read the baby, not the books.
Min søn har fået en vaccinationsskade i forbindelse med det danske vaccinations program, han kommer til at have de her bivirkninger resten af hans liv, han er blevet tilkendt erstatning, men det dækker aldrig nogensinde de bivirkninger han lever med til dagligt resten af hans liv.
Havde jeg vidst der var sådanne bivirkninger som jeg udsatte min søn for ville jeg nok have valgt ikke at følge programmet, da jeg mener hans livslange bivirkninger ikke er det værd. Vi har et sundhedssystem der er så moderne og professionelt at jeg ville foretrække at stole på behandling HVIS det ville blive nødvendigt, for chancen er utrolig lille.
Men vi fulgte vaccinations programmet uden at stille spørgsmålstegn ved sikkerheden af ingredienserne i vaccinerne. Det har kostet min søns helbred og han kommer til at leve med smerterne og bivirkningerne resten af livet, nogen han lever med hver dag. Jeg bliver så ulykkelig over at han har reageret som han har og især over at han langt fra er den eneste der har fået disse smerter og bivirkninger.
Får jeg et barn til, vil jeg på baggrund af denne viden nok vælge vaccinen fra, synes det ærgerligt der ikke findes et alternativ end de danske vacciner. At der ikke er vacciner med chance for at blive str resten af livet.
Men det er en beslutning man som forældre selv skal tage stilling til, kan man leve med konsekvenserne af at ens barn får en sygdom barnet kunne være dækket af ved vaccinen eller kan man se til og intet gøre og ingen kan stilles til ansvar når ens barn får bivirkninger i forbindelse med vaccinen. For INGEN vil tage ansvar for de skader de kan forholde.
Anmeld
Citér