Uenige om vacciner!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.072 visninger
74 svar
141 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2016

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg er totalt uenige ang. de basic vaccinerer til børn. Han er totslt i mod - jeg er klart for.

det er som at snakke til en dør når vi snakker om det. 

HJÆLP, hvad gør jeg? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2016

Ka+Ma=Be

Der er flere brugere her inde, der har slemme historier om mæslinger! Ved ikke om de melder sig på banen eller om de kan fremsøges! Men de fortæller hvor kritisk det er, når ens små smittes med sygdomme vi "nemt kunne afskaffe "

Anmeld Citér

21. januar 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er totalt uenige ang. de basic vaccinerer til børn. Han er totslt i mod - jeg er klart for.

det er som at snakke til en dør når vi snakker om det. 

HJÆLP, hvad gør jeg? 

Fortæller han hvorfor han er imod ?  

Anmeld Citér

21. januar 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Fortæller han hvorfor han er imod ?  

Ja han kærer den der Illuminati-style med at medicin firmaerne bare gil gøre os syge osv osv. Hele den der svada. 

Anmeld Citér

21. januar 2016

Chellie

Anonym skriver:

Ja han kærer den der Illuminati-style med at medicin firmaerne bare gil gøre os syge osv osv. Hele den der svada. 

Der findes nogle ret tydelige statistikker på, hvor mange tilfælde der har været af forskellige sygdomme før og efter vaccinerne blev indført, med illustrerede grafer og det hele. De burde være til at finde på Google. Jeg håber virkelig, du får ham til at lytte, for det går jo ikke kun ud over jeres egne børn, hvis de bliver smittet. De er også med til at holde smitten i live, så andre børn (som måske ikke kan vaccineres pga alder eller sygdom) også kan få fornøjelsen. Jeg mener desværre din mand er dybt egoistisk, ikke engang at ville undersøge fakta, før han bare kalder "konspiration", når han således bidrager til en dårligere flok-immunitet, og dermed udsætter både jeres, men også andres børn for risiko  Jeg håber virkelig, du får ham i tale!

Anmeld Citér

21. januar 2016

TNBC

Anonym skriver:

Det er svært når han er imod, men han ved godt at han udsætter andre børn for fare også, ik? Hvis jeres barn er sammen med et barn der ikke er gammel nok til at blive vaccineret, og jeres barn er syg, smitter det og de kan dø af det.

Jeg ved godt at der er nogen der siger at vaccinerne kan gøre alt muligt, og at det er bedre uden, men jeg er for vaccinationer.

Jeg ved ikke hvad du kan gøre.

Hvad med at han snakker med en lægen? Hører hvad det kan gøre, hvis et barn ikke er vaccineret?

Anmeld Citér

21. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg ved godt hvad betydningen har når man ikke får vaccineret sit barn - derfor jeg selv er for dem! 

Men han er bare meget meget MEGET mod autoriteter og vil ikke snakke med en læge. Og de statistikker en snakker om har jeg haft fremme men dem negligerer han fuldstændigt - han siger de ikke er pålidelige da dem der står bag jo er Pro medicin industrien. Jeg er SÅ PROVOKERET at hans tankegang. 

Anmeld Citér

21. januar 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Så konspirations problemet ... 

Sæt ham ind i konsekvenserne af at blive ramt af sygdommene ...  Det er nemlig ikke småting i paraplyvaccinerne ...  Spørg ham om han reelt med god samvittighed kan sige at hans barn da selvfølgelig skal gennemgå disse sygdomme med alle deres konsekvenser - for det er reelt hvad han gør ved fravalg af vaccination 

Det er lidt som en forsikring - den betaler man til men håber man aldrig får behov for den ... Vaccination får du men håber aldrig man bliver direkte udsat for smitten af de alvorlige sygdomme

Held og lykke  

Anmeld Citér

21. januar 2016

Babilooo

Ærligt ...så havde jeg fået dem vaccineret uden at han var med. 

Anmeld Citér

21. januar 2016

Babilooo

Brug evt. En læge i vennekredsen eller familien til at drøfte det med ham - så er det stadig en læge men ikke en decideret autoritet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.