Anonym skriver:
Min kæreste og jeg er totalt uenige ang. de basic vaccinerer til børn. Han er totslt i mod - jeg er klart for.
det er som at snakke til en dør når vi snakker om det.
HJÆLP, hvad gør jeg?
jeg har fået mine to ældste børn med et tidligere Jehovas vidne, tidligere i den forstand, at han ikke er medlem af en kreds, men stadig tror på hvad de står for.
Og selv om der er rigtigt mange gode ting i den religion også, for det er det faktisk, så er deres politik i forhold til blod og organer OG mine børn ikke noget der skulle diskuteres i samme sætning.
Det gjorde jeg ham det klart FØR vi fik børn, - at hvis han så meget som overvejede at stille sig på bagbenene her, så ville jeg forlade ham og sørge for at han aldrig så sine børn igen (eller noget i den retning ;-) ... )
Jeg tror jeg ville have nogenlunde samme holdning, hvis det var min min kæreste vi her snakkede om.
Mine børns sundhed, (og andres for den sags skyld) er ikke til diskussion pga. en idiologisk holdning. Og kan man ikke se ud over sin egen næsetip, skal man bare ikke have børn.
Men nu er jeg også ret kontant hvis der virkelig er noget der bringer mig i harnisk.
Anmeld
Citér