Uenige om vacciner!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2016

Kløver

Skouboe skriver:

Hvorfor skal du overtale HAM til at ungerne skal vaccineres? Fortæl ham at DINE børn bliver vaccineret, medmindre han kan overbevise DIG om at det skal de ikke. Hvis han er så sikker I sin sag, så må kunne komme med noget videnskabelig dokumentation fra pålidelige kilder.... og ikke bare den der gamle modbeviste artikel om MFR og autisme eller hans konspirationsteorier. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2016

Anonym

Dit barn skal jo regelmæssigt undersøges i forbindelse med vaccination. 

Div. Bestil tid plus ekstra tid forbered læge på hans skepsis. 

Tag ham med og få snakken der.  

Din kæreste virker plat. Og lad argument. 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Bak

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er totalt uenige ang. de basic vaccinerer til børn. Han er totslt i mod - jeg er klart for.

det er som at snakke til en dør når vi snakker om det. 

HJÆLP, hvad gør jeg? 

Du ringer til jeres læge og fortæller, at han er imod, og at du gerne vil have din læge til at forklare ham, hvorfor det er så vigtigt med børnevaccinationsprogrammet. Så får I en tid udelukkende til at snakke om det. 

Anmeld Citér

22. januar 2016

loop

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er totalt uenige ang. de basic vaccinerer til børn. Han er totslt i mod - jeg er klart for.

HJÆLP, hvad gør jeg? 

Er det noget han pludseligt er begyndt med? Eller har i hele tiden været uenige?

Anmeld Citér

22. januar 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Prøv at vise ham den artikel der er på ekstra bladet i dag, ang vigtigheden med vaccinationer, da der er mulighed for at sygdomme som ikke har været set i Danmark i flere år kan komme sammen med flygtninge, som i mange tilfælde ikke har samme vaccinations program som os

Anmeld Citér

22. januar 2016

SandraXOXO

Du får ret og jeg får fred. Og så får du dem bare vaccineret uden han ved det. Sikke en tosse. 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Anonym trådstarter

Tak for rådende men vil gerne frabede folk om at kalde min kæreste for plat, åndssvag og  andre ord.  tak. 

Derudover så nytter det desværre ikke at bestille en tid til lægen da det jo netop er dét han er skeptisk overfor. Altså mine børn skal vaccineres ligemeget hvad - men derfor vil jeg gerne have vi får en ordentlig snak omkring det så min kæreste kan forstå det. Også må han pakke sin skepsis sammen. Men igen - derfor skal vi have en saglig diskution synes jeg. Tak for rådende indtil videre!  . 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Hvorfor skal du overtale HAM til at ungerne skal vaccineres? Fortæl ham at DINE børn bliver vaccineret, medmindre han kan overbevise DIG om at det skal de ikke. Hvis han er så sikker I sin sag, så må kunne komme med noget videnskabelig dokumentation fra pålidelige kilder.... og ikke bare den der gamle modbeviste artikel om MFR og autisme eller hans konspirationsteorier. 

Nu er det jo VORES barn og ville gerne have en ordentlig diskution med ham i stedet for at gå om bag ryggen derfor jeh spørger om råd til gode argumenter 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

HJÆLP, hvad gør jeg? 

I venter med at få børn sammen indtil i er enige om en fælles kurs.

Derudover spørg ham hvorfor ham pludselig har ændret mening.

Anmeld Citér

22. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

I venter med at få børn sammen indtil i er enige om en fælles kurs.

Derudover spørg ham hvorfor ham pludselig har ændret mening.

Øhm jeg er gravid.. Og jeg ØNSKER børn med ham og omvendt. 

Han har ikke skiftet holdning, tror altid den har været sådan - troede bare ikke han var SÅ anti. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.