Vil de skifte ble i skolen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Men så er der jo også noget galt med ham, for det er ikke normalt. Kontakt sp så i kan få ham undersøgt og få nogle redskaber til hvordan og hvorledes du skal håndtere ham. At se til imens han ikke udvikler sig normalt er ikke ok. 

Det er ikke ham den er galt med, det er bare mig som er dum nok til at gøre hvad han vil have men han har også altid været så stædig at hvis han ikke vil noget så kan man ikke få ham til noget

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2015

Karina84

Anonym skriver:

Jeg har også prøvet at lade ham gå i underbuksee eller helt uden noget.  Han reagerer ikke på nogen måde ved våde bukser, og når han ikke har noget på kan han skide på gulvet uden det gør ham noget. Selv når han har ble på siger han ikke noget, selv hvis han har gået med det længe. 

Hvis du virkelig ikke er en troll, så er det du skriver der meget bekymrende (uden at jeg skal gøre mig til ekspert)... Du skriver også at det handler om at han er stædig??

Men her skriver du det som om at han ikke kan mærke når han skal tisse eller lave stort, det synes jeg altså at der skal nogle professionelle omkring. 

Anmeld Citér

30. december 2015

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Hvis du virkelig ikke er en troll, så er det du skriver der meget bekymrende (uden at jeg skal gøre mig til ekspert)... Du skriver også at det handler om at han er stædig??

Men her skriver du det som om at han ikke kan mærke når han skal tisse eller lave stort, det synes jeg altså at der skal nogle professionelle omkring. 

Der er ingen tvivl om at han lan mærke det. Det kan man se på ham 

Anmeld Citér

30. december 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg vil ikke mene at et helt normalt barn der ikke fejler noget og som ikke har smidt bleen pga dig eller trods som du beskriver. Ikke er skole klar. Hvordan vil du have det som mor og være vidne til at der ikke er nogen det vil lege med ham pga. Afførings lugt. Det virkelig synd for ham. Du bliver nød til at være mor og være grænse sættende for hans skyld. Børn har behov for grænser. 

Anmeld Citér

30. december 2015

lineog4

Anonym skriver:

Hvis jeg spurgte om jeg råd til en 4 årig med ble vil folk ikke tro at det er falsk. Hvad er forskellen? 

Er din dreng 4 eller skal han starte i skole til sommer? For mit svar er meget afhængigt af alderen

Anmeld Citér

30. december 2015

Louise2271

Føj en tankegang du har!! 

Håber for din drengs skyld at du ta dig sammen så du ikke er skyld i han bliver mobbet!! 

Anmeld Citér

30. december 2015

Anonym trådstarter

Louise2271 skriver:

Føj en tankegang du har!! 

Håber for din drengs skyld at du ta dig sammen så du ikke er skyld i han bliver mobbet!! 

Det er jo ikke min skyld hvis jeg har prøvet. Sø er det jo ikke bare at tage sig sammen 

Anmeld Citér

30. december 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Er din dreng 4 eller skal han starte i skole til sommer? For mit svar er meget afhængigt af alderen

Han er 5

Anmeld Citér

30. december 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Han er 5

Anmeld Citér

30. december 2015

Louise2271

Anonym skriver:

Det er jo ikke min skyld hvis jeg har prøvet. Sø er det jo ikke bare at tage sig sammen 

Så har du ikke prøvet nok ! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.