Vil de skifte ble i skolen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2015

Mami

Hvad er en troll  set mange skrive det herind.... 

En der opretter falske tråde der for pisset i kog hos folk

ofte er det tråde som denne hvor argumentet lyder helt skørt, eller tråde hvor en anonym skriver om hvor "dumme" kvinder der ikke ammer er og lign. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
san skriver:

en troll er en person der bevidst ligger skriver ting på nettet for at provokere folk...

https://da.wikipedia.org/wiki/Troll

Jeg har set det meget inde på youtube, hvor folk går ind på et bands kanal og skriver at de synger dårligt/er grimme/danser grimt osv. for at få deres fans til at blive sure...

Fatter ikke hvorfor folk gør sådan...

Anmeld Citér

31. december 2015

Mom

Profilbillede for Mom
san skriver:

En der kun vil skabe drama

Anmeld Citér

31. december 2015

san

Troede også det var det, men skulle lige være sikker  tak tak....

Anmeld Citér

12. januar 2016

Anonym

Det bliver måske hårdt sagt, men Ærligt så synes jeg det er langt ude at lade sit 4 årige dreng gå med ble bare fordi han skal nyde sin barndom? Eller er det fordi hans mor er lidt doven og ikke vil hjælpe ham med at gå på toilet tænker jeg? Normalt stopper børn med at gå med ble til de er ca 3 år.. Altså come on.. Barnet skal starte i skole, det vil da bestemt ikke være sjovt at hans klassekammerater skal vide han går med ble? Det er godt nok det mærkeligste jeg har hørt.. Der er stor forskel på folkeskole lærer og pædagoger.. Og selvfølgelig vil folkeskolelærerne ikke bryde sig om at skifte ble på et barn... Hvis jeg var dig vil jeg slet ikke gøre som du har gjort, jeg har selv en søn på 9 måneder.. Og jeg vil da lærer ham at gå på toilet og lærer ham at han skal vaske hænder efter toiletbesøg osv.. Det er da vigtig at de lærer om hygiejne... Måske er det bare kun mig der tænker sådan, men alle har jo ret til at kommentere og jeg håber også du ikk tager det alt for tungt..  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.