så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:
De sagde da han startede at de syntes jeg skulle gøre noget ved det. Jeg prøvede en enkelt gang men han nægtede så har jeg bare ikke prøvet siden og de har heller ikke sagt noget.
I Victors skole får de ingen hjælp på toilettet når de først startede børnehaveklassen (han fik lidt hjælp da han stadig var i vippeordningen)...
Vi prøvede vi at gøre ham blefri ved at lade ham gå rundt uden ble, for han ville jo nok komme når han fik våde underbukser, men det gjorde han ikke og jeg ville stoppe efter et par uger, for han blev jo rød - men min far sagde at det ikke var nok med under 14 dage, så vi blev ved... efter et par måneder stoppede vi igen, fordi han stadig ikke havde lært det...
Han sagde så selv at han ikke ville bruge den mere når han fyldte 4 år - og ganske rigtigt, da han vågnede på sin 4 års fødselsdag ville han ikke have en ny ble på, og han havde kun 3 uheld i løbet af den næste uge (ét da han holdt fødselsdag fordi han glemte at han ikke havde den på, og to om natten) og så var det det...
Så mit råd ville være at aftale med ham at når den pakke bleer I har til ham er brugt, så er det slut... det ville have været godt at sige "1. januar er det slut" men jeg tror han har bedst af et par dage til at vende sig til tanken...
Anmeld
Citér