Jeg er i min fulde ret til at sige nej... Ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2015

serinasmor

Carina:-) skriver:

Lyder ubehageligt.

Husk at gemme opkaldsliste på tlf så du kan vise fagforeningen det hvis det skulle blive nødvendigt.

Man må gerne indkalde ansatte til samtaler også under barsel sygdom eller ferie men kun med god grund så sørg for at have beviser for at du har imødekommet hendes ønsker og har gjort hvad du kunne for at komme i kontakt med hende.

God pointe og godt råd i øvrigt  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2015

L-Mortil3

Endte du med at få fat i hende? 

Anmeld Citér

22. december 2015

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Endte du med at få fat i hende? 

Har ikke fået fat i hende - hun har ikke ringet og når jeg ringer til hende så afviser hun eller lader vær med at tage den!

nu gider jeg snart ikke mere, det er begrænset hvor meget man skal finde sig i synes jeg 

Anmeld Citér

22. december 2015

Ellie79

Anonym skriver:

Har ikke fået fat i hende - hun har ikke ringet og når jeg ringer til hende så afviser hun eller lader vær med at tage den!

nu gider jeg snart ikke mere, det er begrænset hvor meget man skal finde sig i synes jeg 

Er da en mærkelig opførsel fra din leders side! Tror jeg ville skrive en mail om hvad der foregår og det undre dig dig..

Håber du snart får en afklaring 

Anmeld Citér

22. december 2015

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

Er da en mærkelig opførsel fra din leders side! Tror jeg ville skrive en mail om hvad der foregår og det undre dig dig..

Håber du snart får en afklaring 

Også dét har jeg gjort 

åh det håber jeg også 

Anmeld Citér

22. december 2015

L-Mortil3

Anonym skriver:

Ja det må du sku nok sige! Jeg vil mene nu har du sku gjort dit! 

Anmeld Citér

22. december 2015

Junipige15

Kan du få fat i en chef over hende - eller er hun den øverste? Det virker ko helt skørt det der 

Anmeld Citér

22. december 2015

Ellie79

Anonym skriver:

Også dét har jeg gjort 

åh det håber jeg også 

Hmm ej det må være så træls at gå i - tænker da hun også må have interesse i at få det ud af verden det der nu var så vigtigt i fredags - men du virkede heldigvis afklaret tidligere om at du ville noget andet efter barsel og er nok meget godt, for er nok tvivlsomt om man gider arbejde for en chef der tacklet en situation sådan som din gør lige nu.. 

Anmeld Citér

22. december 2015

Anonym trådstarter

AnjaB skriver:

Hmm ej det må være så træls at gå i - tænker da hun også må have interesse i at få det ud af verden det der nu var så vigtigt i fredags - men du virkede heldigvis afklaret tidligere om at du ville noget andet efter barsel og er nok meget godt, for er nok tvivlsomt om man gider arbejde for en chef der tacklet en situation sådan som din gør lige nu.. 

Det er mega træls og pisse øv .. Jeg synes jeg har nok at spekulere på for tiden 

jeg er endnu mere afklaret nu, men det er da bare en lorte måde det bliver gjort på

Anmeld Citér

22. december 2015

Ellie79

Anonym skriver:

Det er mega træls og pisse øv .. Jeg synes jeg har nok at spekulere på for tiden 

jeg er endnu mere afklaret nu, men det er da bare en lorte måde det bliver gjort på

Tarveligt fra din chef side af - man kan simpelthen ikke først have så travlt med at få fat i en ansat for så at måske bevidst at nægte at tale med vedkomne - og i dit tilfælde har du så din far og en lille baby at tænke på så er de fleste mennesker fyldt op.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.