Jeg er i min fulde ret til at sige nej... Ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2015

FruStolpe

Anonym skriver:

Det er mega træls og pisse øv .. Jeg synes jeg har nok at spekulere på for tiden 

jeg er endnu mere afklaret nu, men det er da bare en lorte måde det bliver gjort på

Har du stadigikke fået svar?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2015

Anonym trådstarter

En lille opdatering - jeg har INTET hørt!

Jeg skrev til hende at jeg faktisk synes det var en tarvelig og en mærkelig opførsel. Så spurgte jeg endnu en gang hvad alt det her drejede sig om. 

Hun har iPhone så beskeden stod som 'leveret' med det samme, og efter 1-2 minutter havde hun læst den. Så kan jeg jo se når hun skriver (ligesom i en Facebook chat) - den blev ved med at komme frem og forsvinde igen og igen ..... jeg fik aldrig en besked fra hende. 

Anmeld Citér

24. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg skrev til hende at jeg faktisk synes det var en tarvelig og en mærkelig opførsel. Så spurgte jeg endnu en gang hvad alt det her drejede sig om. 

Hun har iPhone så beskeden stod som 'leveret' med det samme, og efter 1-2 minutter havde hun læst den. Så kan jeg jo se når hun skriver (ligesom i en Facebook chat) - den blev ved med at komme frem og forsvinde igen og igen ..... jeg fik aldrig en besked fra hende. 

Det er sgu da godt nok en mærkelig opførsel hun lægger for dagen... Som en anden nævner, kan du ikke ringe til en chef over hende?

Anmeld Citér

24. december 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Det er da godt nok et meget træls og trist forløb. Og så især lige her op til jul :/ 

Anmeld Citér

24. december 2015

jenny4

Bare lige et lille indspark. Forestil dig at det ikke er en fyring men noget helt andet og lige pludselig er der sket et eller andet så din chef ikke havde mulighed for at ringe.. Det kunne være noget alvorligt med et familiemedlem - måske hun også sidder på sygehuset. Jeg ved godt det nok ikke er tilfældet men tænk nu hvis.. Og så husk at I jo skal arbejde sammen bagefter hvis det ikke er fyring. Du har jo ikke fundet andrt job endnu. Og det er ikke fordi jeg bifalder din chefs opførsel men ingen af os kender reelt til hvad der foregår.

Anmeld Citér

24. december 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

Den kan godt komme frem når hun læser den :) Mener de der prikker kan være fremme i 60 sek uden at de skriver :)

Anmeld Citér

24. december 2015

nielsen80

Sikke en træls situation.

må dog indrømme jeg ikke deler alle andres foragelse over chefen. For det første, tror jeg ikke, at det er en fyring. Måske får I ny chef, måske der er en organisatorisk ændring - hvad ved jeg. Uanset hvad virker det til, at din chef ville gøre det rigtige, og fortælle dig det selv, inden du evt hører det i en forkert version af andre. Din chef har så været svær at få fat på efterfølgende, det medgiver jeg, ikke er optimalt, men som en anden skriver, så kan der jo være gode årsager. Og hun må jo desuden være gået på ferie nu.

Hver gang man peger en finger, bør man efter min mening, måske kigge lidt indad også. Du har jo ikke just været nem at få fat på, først afviser du hendes indkaldelse, da det jo er din ret, derefter er du ikke tilgængelig på det tidspunkt I har aftalt, grundet en syg far. Du kunne jo have skrevet, da du tog afsted til din far, at du var nødt til at aflyse, men var tilgængelig på det og det tidspunkt i stedet. Jeg ville også som chef undre mig lidt, hvis jeg skal være ærlig. Men jeg opfattede nok også barslen anderledes end dig -for mig er man stadig ansat, og ja, jeg var tilgængelig til at svare på spørgsmål m.m for min afløser, når der var brug for det. Og jeg deltog selvfølgelig(med baby) til de enkelte vigtige møder, hvor netop store organisatoriske ændringer blev annonceret. Jeg forstår slet ikke, hvorfor du ikke vil det.

Jeg håber det hele ender godt for dig, kan godt forstå, det er træls at gå på juleferie med uvidenheden. Men som sagt, jeg er ret sikker på, det ikke er en fyring - så tror jeg helt ærligt, at din chef ville have været nemmere at få fat på! 

God jul trods alt!

Anmeld Citér

24. december 2015

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Sikke en træls situation.

må dog indrømme jeg ikke deler alle andres foragelse over chefen. For det første, tror jeg ikke, at det er en fyring. Måske får I ny chef, måske der er en organisatorisk ændring - hvad ved jeg. Uanset hvad virker det til, at din chef ville gøre det rigtige, og fortælle dig det selv, inden du evt hører det i en forkert version af andre. Din chef har så været svær at få fat på efterfølgende, det medgiver jeg, ikke er optimalt, men som en anden skriver, så kan der jo være gode årsager. Og hun må jo desuden være gået på ferie nu.

Hver gang man peger en finger, bør man efter min mening, måske kigge lidt indad også. Du har jo ikke just været nem at få fat på, først afviser du hendes indkaldelse, da det jo er din ret, derefter er du ikke tilgængelig på det tidspunkt I har aftalt, grundet en syg far. Du kunne jo have skrevet, da du tog afsted til din far, at du var nødt til at aflyse, men var tilgængelig på det og det tidspunkt i stedet. Jeg ville også som chef undre mig lidt, hvis jeg skal være ærlig. Men jeg opfattede nok også barslen anderledes end dig -for mig er man stadig ansat, og ja, jeg var tilgængelig til at svare på spørgsmål m.m for min afløser, når der var brug for det. Og jeg deltog selvfølgelig(med baby) til de enkelte vigtige møder, hvor netop store organisatoriske ændringer blev annonceret. Jeg forstår slet ikke, hvorfor du ikke vil det.

Jeg håber det hele ender godt for dig, kan godt forstå, det er træls at gå på juleferie med uvidenheden. Men som sagt, jeg er ret sikker på, det ikke er en fyring - så tror jeg helt ærligt, at din chef ville have været nemmere at få fat på! 

God jul trods alt!

Jeg har da været helt nem at få fat på - det er hende det skiver fredag aften at jeg skal komme ind til et møde om mandagen. Dét kan jeg så ikke da det er helt op til jul og jeg har så tusinde ting at se til. Så spørger hun mig om hun kan ringe søndag kl 15.00 hvilket jeg siger ja til men hun ringer aldrig. Så har jeg overholdt vores aftaler og det er hende der afviser mine opkald når jeg ringer eller ikke tager den. Og hun er på arbejde, for det siger både kollager og hendes leder. 

Da jeg havde været på hospitalet hos min far og ser når jeg kommer ud at hun har skrevet er jo ikke min skyld, så der føler jeg bestemt ikke at jeg inden skal skrive til hende "hvis du tilfældigvis skulle ringe så er jeg altså ikke til rådighed"!. Jeg har forklaret hende hvordan det til med min far og det eneste hun svarede var "hmm...... Ok" 

Anmeld Citér

24. december 2015

nielsen80

Anonym skriver:

Jeg har da været helt nem at få fat på - det er hende det skiver fredag aften at jeg skal komme ind til et møde om mandagen. Dét kan jeg så ikke da det er helt op til jul og jeg har så tusinde ting at se til. Så spørger hun mig om hun kan ringe søndag kl 15.00 hvilket jeg siger ja til men hun ringer aldrig. Så har jeg overholdt vores aftaler og det er hende der afviser mine opkald når jeg ringer eller ikke tager den. Og hun er på arbejde, for det siger både kollager og hendes leder. 

Da jeg havde været på hospitalet hos min far og ser når jeg kommer ud at hun har skrevet er jo ikke min skyld, så der føler jeg bestemt ikke at jeg inden skal skrive til hende "hvis du tilfældigvis skulle ringe så er jeg altså ikke til rådighed"!. Jeg har forklaret hende hvordan det til med min far og det eneste hun svarede var "hmm...... Ok" 

Beklager hvis jeg har misforstået, troede du skrev, at I skulle snakke sammen der, hvor du var afsted.

Som sagt, var det en fyring, tror jeg, forløbet ville være noget anderledes. Så det tror jeg ikke, du skal bekymre dig om. Som en anden skrev, så kommer de der streger på i-phone ikke kun når man skriver. Så tænker hun højst sandsynligt er på ferie nu, og ikke svarer før efter ferien.

Hvis du er tæt på dine kollegaer, kunne du evt spørge om de ved, hvad det er. 

Anmeld Citér

28. december 2015

FruStolpe

Er der nogen update? ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.