Sikke en træls situation.
må dog indrømme jeg ikke deler alle andres foragelse over chefen. For det første, tror jeg ikke, at det er en fyring. Måske får I ny chef, måske der er en organisatorisk ændring - hvad ved jeg. Uanset hvad virker det til, at din chef ville gøre det rigtige, og fortælle dig det selv, inden du evt hører det i en forkert version af andre. Din chef har så været svær at få fat på efterfølgende, det medgiver jeg, ikke er optimalt, men som en anden skriver, så kan der jo være gode årsager. Og hun må jo desuden være gået på ferie nu.
Hver gang man peger en finger, bør man efter min mening, måske kigge lidt indad også. Du har jo ikke just været nem at få fat på, først afviser du hendes indkaldelse, da det jo er din ret, derefter er du ikke tilgængelig på det tidspunkt I har aftalt, grundet en syg far. Du kunne jo have skrevet, da du tog afsted til din far, at du var nødt til at aflyse, men var tilgængelig på det og det tidspunkt i stedet. Jeg ville også som chef undre mig lidt, hvis jeg skal være ærlig. Men jeg opfattede nok også barslen anderledes end dig -for mig er man stadig ansat, og ja, jeg var tilgængelig til at svare på spørgsmål m.m for min afløser, når der var brug for det. Og jeg deltog selvfølgelig(med baby) til de enkelte vigtige møder, hvor netop store organisatoriske ændringer blev annonceret. Jeg forstår slet ikke, hvorfor du ikke vil det.
Jeg håber det hele ender godt for dig, kan godt forstå, det er træls at gå på juleferie med uvidenheden. Men som sagt, jeg er ret sikker på, det ikke er en fyring - så tror jeg helt ærligt, at din chef ville have været nemmere at få fat på!
God jul trods alt!
Anmeld
Citér