Jeg er i min fulde ret til at sige nej... Ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2015

snuskesmor

Anonym skriver:

Jeg ved med 210% sikkerhed at firmaet ikke er solgt ihvertfald.

Men den måde hun skrev til mig på var også helt helt anerledes end hun plejer!

Jeg forstår godt at du bliver nervøs, men den opførsel du beskriver synes jeg ikke tyder på en fyring. Det er enormt ubehageligt at skulle fyre folk og man plejer virkelig at anstrenge sig for at gøre det pænt. Så -- måske har jeg udtrykt mig fluffy -- men jeg tror ikke du behøvet være så nervøs. Men når det er sagt så kan det selvfølgelig være noget andet ubehageligt hun har at sige.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2015

MorDk

Anonym skriver:

Jeg ønsker virkelig ikke at komme til et møde, om det er godt eller skidt. 

Jeg venter stort set kun på at min barsel slutter så jeg kan finde et andet arbejde. 

Men er bare i tvivl om ikke jeg har ret til at sige nej til at dukke op under min barsel 

Du kan da begynde allerede at søge arbejde nu... hvorfor vente?

Anmeld Citér

21. december 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Bliver helt nærvøs for dine vegne �� håber på en Update når du ved nærmere. 

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Du kan da begynde allerede at søge arbejde nu... hvorfor vente?

Jeg er begyndt at kigge, og extra meget de sidste par dage. 

Men jobs inde for mit fag hænger desværre klle på træerne.

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Bliver helt nærvøs for dine vegne �� håber på en Update når du ved nærmere. 

Tusinde tak 

jeg kommer med en Update så snart jeg ved noget 

Anmeld Citér

21. december 2015

nadhja

Anonym skriver:

Fyres   Det gjorde mig da ikke mindre nervøs....

undskyld. men det er jo en mulighed...

men altså, hvis du ikke er glad for dit job, og HVIS du bliver fyret, så er det jo en heldigt du ikke er glad for jobbet. det havde jo været kedeligt hvis du elskede dit job....

Anmeld Citér

21. december 2015

Kay

Anonym skriver:

Tusinde tak 

jeg kommer med en Update så snart jeg ved noget 

Du har ikke fået fat i hende i dag?

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym trådstarter

nadhja skriver:

undskyld. men det er jo en mulighed...

men altså, hvis du ikke er glad for dit job, og HVIS du bliver fyret, så er det jo en heldigt du ikke er glad for jobbet. det havde jo været kedeligt hvis du elskede dit job....

Du skal ikke sige undskyld, selvom tanken var der så giver det bare et slag når man siger det højt 

jeg elskede engang mit job, men der er blevet lovet og sagt en masse ting der ikke er blevet holdt. 

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym trådstarter

Min far er blevet indlagt og er faktisk død syg.. Så var på hospitalet idag hvor hun åbenbart har ringet, skrev hun  - jeg har ikke set nogen ubesvaret opkald, så tænker signalet har været så dårligt at opkaldet ikke var gået igennem.. Hun skrev mailen 13.43 hvor hun også i mailen skriver at hun ser at jeg ringer tilbage inden kl 14.00 ... Jeg var som sagt på hospitalet til klokken ca 15.30 og ser først mailen der hvor jeg skriver at jeg ikke har været ved telefonen og forklare hvorfor. Det eneste hun svare tilbage er 'hmm ok.....' <--- præcis sådan der.. 

Undskyld mig men hvad pokker er det dog for et svar!?

Anmeld Citér

21. december 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Min far er blevet indlagt og er faktisk død syg.. Så var på hospitalet idag hvor hun åbenbart har ringet, skrev hun  - jeg har ikke set nogen ubesvaret opkald, så tænker signalet har været så dårligt at opkaldet ikke var gået igennem.. Hun skrev mailen 13.43 hvor hun også i mailen skriver at hun ser at jeg ringer tilbage inden kl 14.00 ... Jeg var som sagt på hospitalet til klokken ca 15.30 og ser først mailen der hvor jeg skriver at jeg ikke har været ved telefonen og forklare hvorfor. Det eneste hun svare tilbage er 'hmm ok.....' <--- præcis sådan der.. 

Undskyld mig men hvad pokker er det dog for et svar!?

Woaw. 

Hvis jeg var dig, så tror jeg, at jeg ville foretrække, at al kommunikation foregik skriftligt.. Hun lyder spids.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.