Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den eneste Update er at hun har blokeret mit nummer meget uprofessionelt!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Den eneste Update er at hun har blokeret mit nummer meget uprofessionelt!
What? Hvordan ved du det? Kan du ikke ringe hende op eller?
Så har du vel et navn og nummer på hendes chef?
Saphiira skriver: What? Hvordan ved du det? Kan du ikke ringe hende op eller?
For når jeg ringer til hende fra mit eget nummer så kan den ikke ringe op, men ringer jeg fra hemmeligt eller fra min mands så ringer den op.
FruStolpe skriver: Så har du vel et navn og nummer på hendes chef?
Det kan du tro, han sagde bare at han ville bede hende ringe til mig
Det er vist her du skal have din fagforening på banen.
Anonym skriver: For når jeg ringer til hende fra mit eget nummer så kan den ikke ringe op, men ringer jeg fra hemmeligt eller fra min mands så ringer den op.
Hold kæft hvor mærkeligt :/
Ej vel?? Hvor er hun dog bare professionel når hun gør det, er målløs over det
Er hun på arbejde eller ferie? Hvis hun er på ferie vil jeg da mene hun er i sin fulde ret til at slukke for arbejdsrelaterede opkald.
Det lyder til at I har et rigtig skidt forhold, og det er formentlig hårdt på begge sider.
snuskesmor skriver: Er hun på arbejde eller ferie? Hvis hun er på ferie vil jeg da mene hun er i sin fulde ret til at slukke for arbejdsrelaterede opkald. Det lyder til at I har et rigtig skidt forhold, og det er formentlig hårdt på begge sider.
Hun er på arbejde
vi har aldrig haft et dårlig forhold til hinanden, tværtimod.. Derfor kommer detMEGET bag på mig og det gør mig rigtig ked af det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128