Jeg er i min fulde ret til at sige nej... Ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Woaw. 

Hvis jeg var dig, så tror jeg, at jeg ville foretrække, at al kommunikation foregik skriftligt.. Hun lyder spids.

Jeg var også meget målløs da jeg læste beskeden. 

Normalt går hun MEGET op i alle medarbejder og gør alt hvad hun kan for at alle har det godt.. Jeg er den medarbejder der har været der længst, jeg er den eneste fastansatte, det var mig der stod for oplæring osv osv....

hele sidste sommer arbejde jeg mellem 200-210 om måneden på døgndrift fordi ingen andre kunne/ville træde til... Og det er takken ... Av det gør ondt ! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2015

Kay

Anonym skriver:

Min far er blevet indlagt og er faktisk død syg.. Så var på hospitalet idag hvor hun åbenbart har ringet, skrev hun  - jeg har ikke set nogen ubesvaret opkald, så tænker signalet har været så dårligt at opkaldet ikke var gået igennem.. Hun skrev mailen 13.43 hvor hun også i mailen skriver at hun ser at jeg ringer tilbage inden kl 14.00 ... Jeg var som sagt på hospitalet til klokken ca 15.30 og ser først mailen der hvor jeg skriver at jeg ikke har været ved telefonen og forklare hvorfor. Det eneste hun svare tilbage er 'hmm ok.....' <--- præcis sådan der.. 

Undskyld mig men hvad pokker er det dog for et svar!?

Wow!

1.har hun selv børn? Jeg tænker siden hun tror at du tjekker mail hvert 5.minut når du går hjemme på barsel!? Folk er heldige hvis jeg tjekker min en gang i døgnet 

og 2.det er da slet ikke en måde at svare folk på!

3. jeg er ked af at høre det om din far

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Wow!

1.har hun selv børn? Jeg tænker siden hun tror at du tjekker mail hvert 5.minut når du går hjemme på barsel!? Folk er heldige hvis jeg tjekker min en gang i døgnet 

og 2.det er da slet ikke en måde at svare folk på!

3. jeg er ked af at høre det om din far

Hun har selv 3 piger, ja  

selvfølgelig tjekker jeg ikke min mail særlig tit, og slet ikke under min barsel. 

Jeg er pisse skuffet over hendes opførsel altså.. Øv hvor er det ærgeligt! 

Tusinde tak  

Anmeld Citér

21. december 2015

nadhja

Anonym skriver:

Min far er blevet indlagt og er faktisk død syg.. Så var på hospitalet idag hvor hun åbenbart har ringet, skrev hun  - jeg har ikke set nogen ubesvaret opkald, så tænker signalet har været så dårligt at opkaldet ikke var gået igennem.. Hun skrev mailen 13.43 hvor hun også i mailen skriver at hun ser at jeg ringer tilbage inden kl 14.00 ... Jeg var som sagt på hospitalet til klokken ca 15.30 og ser først mailen der hvor jeg skriver at jeg ikke har været ved telefonen og forklare hvorfor. Det eneste hun svare tilbage er 'hmm ok.....' <--- præcis sådan der.. 

Undskyld mig men hvad pokker er det dog for et svar!?

hun lyder da øhh... som en rar dame...

frygteligt med din far, det er aldrig nemt - heller ikke i juletiden.

jeg tæmker, i morgen tidlig, når fru.chef møder ind, så ring til hende der. som det første på hendes dag...  det kan godt være du skal stille dit vækkeur, det kan godt være du ikke er oplagt og meget mere. men så er det overstået! sådan som du beskriver hende, så - tror jeg - ikke det er særligt positivt det hun har at fortælle. så riv plasteret af, få det overstået. så kan du koncentrer dig om din far, din bebs og familien. hvis det er dårlige nyheder kan det, måske, nå at have lagt sig så du stadig kan nyde juleaften. er det gode nyheder! så giv den gas med en ekstra runde om juletræet...

alt held og lykke med situationen og

ønsket om al det bedste til din far....

Anmeld Citér

22. december 2015

Anonym trådstarter

Jeg har ringet til hende klokken 08.00, 08.30, 09.15, 10.15 og lige nu.. Jeg bliver afvist hver gang. Jeg ringede til afdelingen og bad om at snakke med hende hvor min kollega siger 'ja selvfølgelig et øjeblik ............. Øh hun er her ikke lige nu' 

hold kæft det er op af bakke!

sikke en profesionel chef man har  og øv det er tarveligt  

det er ikke lige det jeg har brug for og slet ikke nu  

Anmeld Citér

22. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Fandeme underligt. Hun må have travlt men alligevel. 

Anmeld Citér

22. december 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg har ringet til hende klokken 08.00, 08.30, 09.15, 10.15 og lige nu.. Jeg bliver afvist hver gang. Jeg ringede til afdelingen og bad om at snakke med hende hvor min kollega siger 'ja selvfølgelig et øjeblik ............. Øh hun er her ikke lige nu' 

Mon hun undgår dig? Kan du evt ringe igen til din kollega og udgive dig for en anden, så du kan komme igennem til hende? 

Anmeld Citér

22. december 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Send hende en mail om at du har nu ringet til hende 4 gange hvor hun ikke havde tid ... Hun kan ringe til dig tirsdag d. 5 januar mellem 8 og 9  

Og så ønsk hende en god jul

Anmeld Citér

22. december 2015

Carina:-)

Lyder ubehageligt.

Husk at gemme opkaldsliste på tlf så du kan vise fagforeningen det hvis det skulle blive nødvendigt.

Man må gerne indkalde ansatte til samtaler også under barsel sygdom eller ferie men kun med god grund så sørg for at have beviser for at du har imødekommet hendes ønsker og har gjort hvad du kunne for at komme i kontakt med hende.

Anmeld Citér

22. december 2015

Hendedenbette <3

Anonym skriver:

Hej baby-bruger 

Jeg er lige anonym da jeg har et par kollegaer som også er herinde og der er ingen grund til at lave splid. 

Jeg er på barsel som slutter 14. april, så der er heldigvis lidt tid endnu.. 

Idag fik jeg en mail fra min chef kl. 17.30 hvor hun skriver " Hej XXXXX, jeg har prøvet at ringe idag for at indkalde dig til et møde enten mandag eller tirsdag i næste uge, lad mig vide hvornår det passer dig bedst? " 

Måske er jeg mærkeligt skruet sammen, men først tænker jeg at det var da liiiige sent nok at komme med sådan en 'invitation', for det første er det så tæt på jul som det kan blive og jeg har tusindevis af planer og så er jeg jo på barsel, så jeg har vel ret til at sige nej?

Fortæl mig gerne hvad i tænker og hvad i selv ville gøre?

Er man forpligtet til nogensinde (altså uanset om det er jul eller normal uge) at komme til et møde under sin barsel når alle barsels detaljer for længst er aftalt? 

Er ked af og læse det med din far ønsker dig aæt det bedste i denne tid..

Og så håber jeg du har fået svar på det andet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.