Anonym skriver:
Min far er blevet indlagt og er faktisk død syg.. Så var på hospitalet idag hvor hun åbenbart har ringet, skrev hun - jeg har ikke set nogen ubesvaret opkald, så tænker signalet har været så dårligt at opkaldet ikke var gået igennem.. Hun skrev mailen 13.43 hvor hun også i mailen skriver at hun ser at jeg ringer tilbage inden kl 14.00 ... Jeg var som sagt på hospitalet til klokken ca 15.30 og ser først mailen der hvor jeg skriver at jeg ikke har været ved telefonen og forklare hvorfor. Det eneste hun svare tilbage er 'hmm ok.....' <--- præcis sådan der..
Undskyld mig men hvad pokker er det dog for et svar!?
hun lyder da øhh... som en rar dame... 
frygteligt med din far, det er aldrig nemt - heller ikke i juletiden.
jeg tæmker, i morgen tidlig, når fru.chef møder ind, så ring til hende der. som det første på hendes dag... det kan godt være du skal stille dit vækkeur, det kan godt være du ikke er oplagt og meget mere. men så er det overstået! sådan som du beskriver hende, så - tror jeg - ikke det er særligt positivt det hun har at fortælle. så riv plasteret af, få det overstået. så kan du koncentrer dig om din far, din bebs og familien. hvis det er dårlige nyheder kan det, måske, nå at have lagt sig så du stadig kan nyde juleaften. er det gode nyheder! så giv den gas med en ekstra runde om juletræet...
alt held og lykke med situationen og
ønsket om al det bedste til din far.... 
Anmeld
Citér