Jeg er i min fulde ret til at sige nej... Ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2015

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Ej det er da ikke ok!? Har du skrevet mail til hende?

Jeg har sendt en mail men uden held.

jeg synes bestemt ikke det er okay 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Det behøver altså ikke være en fyring. De fleste arbejdspladser fyrer ikke folk op til jul. 

Men det er dårlig stil at sige man ringer og så ikke gøre det. 

Det er rigtig nok - ingen ved om det er en fyring. Men det virker meget mærkeligt.

+ jeg har 3 måneders opsigelse og min barsel  slutter start april.. Såå måske derfor hun har travlt 

Anmeld Citér

21. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Hun har ikke ringet! 

Og jeg har ringet 3 gange uden held...

Det fandeme ikke i orden 

Anmeld Citér

21. december 2015

Kay

Anonym skriver:

Jeg har sendt en mail men uden held.

jeg synes bestemt ikke det er okay 

Husk at gemme jeres mail  for jeg syntes helt klart du skal kontakte din fagforening for det er slet slet ikke ok at behandle sine ansatte sådan!

at gå rundt med den usikkerhed og tænke og forestille sig alt muligt midt i for barsel og så søndag lige op til jul!?

Anmeld Citér

21. december 2015

snuskesmor

Hmmm... vent nu og se hvad det er hun vil. Hvis det på ingen led drejer sig om fyring kunde hun da ikke forestille sig at du skulle blive sådan bange. Den her tråd har måske løbet lidt ud af en tangent?

Anmeld Citér

21. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
snuskesmor skriver:

Hmmm... vent nu og se hvad det er hun vil. Hvis det på ingen led drejer sig om fyring kunde hun da ikke forestille sig at du skulle blive sådan bange. Den her tråd har måske løbet lidt ud af en tangent?

Om det er en fyring eller ej, så synes jeg faktisk ikke, at det er ok ikke at overholde det der er aftalt. Det er jo hende selv som har kontaktet TS.   

der kan selvf. Også være en rigtig god grund til hun ikke har ringet eller svaret  

Anmeld Citér

21. december 2015

snuskesmor

Saphiira skriver:

Om det er en fyring eller ej, så synes jeg faktisk ikke, at det er ok ikke at overholde det der er aftalt. Det er jo hende selv som har kontaktet TS.   

der kan selvf. Også være en rigtig god grund til hun ikke har ringet eller svaret  

Måske varierer det med stressniveau på arbejdspladsen, men der jeg arbejder laver vi på ingen led alt det vi siger vi vil. Kan vi slet ikke nå. Alle ved det. Derfor tænker jeg at hun måske bare ikke nåede at ringe. Det er jo trods alt en weekend lige inden jul...

Anmeld Citér

21. december 2015

Skouboe

Det behøver ikke at være en fyring, det kan også være omstruktureringer, ændring af arbejdsvilkår eller fx at firmaet er blevet solgt. Det kan være at hun bare prøver at være sød, og fortælle dig det, inden det bliver offentliggjort og du evt får det at vide gennem pressen?

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym trådstarter

Det er stadig korrekt - ingen ved endnu om det overhovedet er en fyring, selvom det lugter lidt derhen af når hun var så desperat for at få snakket med mig at hun invitere til et møde fredag aften til om mandagen hvorefter hun så vil ringe til mig på en søndag ... 

At hun så ikke ringede må jo bare være sådan!

ja hun havde sikkert også nok at se til igår, det er jo sidste søndag inden jul osv osv..... Men det havde jeg sådan set os! 

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Det behøver ikke at være en fyring, det kan også være omstruktureringer, ændring af arbejdsvilkår eller fx at firmaet er blevet solgt. Det kan være at hun bare prøver at være sød, og fortælle dig det, inden det bliver offentliggjort og du evt får det at vide gennem pressen?

Jeg ved med 210% sikkerhed at firmaet ikke er solgt ihvertfald.

Men den måde hun skrev til mig på var også helt helt anerledes end hun plejer!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.