Jeg er i min fulde ret til at sige nej... Ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2015

Kay

Anonym skriver:

Hun er på arbejde 

vi har aldrig haft et dårlig forhold til hinanden, tværtimod.. Derfor kommer detMEGET bag på mig og det gør mig rigtig ked af det

Gem alt hvad du har Inc billede af opkalds lister osv og så læg hende på is og nyd resten af din barsel 

så må hun komme til dig, du har gjort mere end dit for at komme i kontakt med hende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2015

nadhja

Anonym skriver:

Den eneste Update er at hun har blokeret mit nummer  meget uprofessionelt! 

DÉT VAR MYSTISK...!!

Kan du ikke prøve at få fat i en kollega - som du stoler på - og finde ud af hvad det er der foregår her...?

Anmeld Citér

4. januar 2016

et-ønske

Anonym skriver:

Hej baby-bruger 

Jeg er lige anonym da jeg har et par kollegaer som også er herinde og der er ingen grund til at lave splid. 

Jeg er på barsel som slutter 14. april, så der er heldigvis lidt tid endnu.. 

Idag fik jeg en mail fra min chef kl. 17.30 hvor hun skriver " Hej XXXXX, jeg har prøvet at ringe idag for at indkalde dig til et møde enten mandag eller tirsdag i næste uge, lad mig vide hvornår det passer dig bedst? " 

Måske er jeg mærkeligt skruet sammen, men først tænker jeg at det var da liiiige sent nok at komme med sådan en 'invitation', for det første er det så tæt på jul som det kan blive og jeg har tusindevis af planer og så er jeg jo på barsel, så jeg har vel ret til at sige nej?

Fortæl mig gerne hvad i tænker og hvad i selv ville gøre?

Er man forpligtet til nogensinde (altså uanset om det er jul eller normal uge) at komme til et møde under sin barsel når alle barsels detaljer for længst er aftalt? 

Noget nyt i sagen?? 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Anonym trådstarter

Hun sendte en mail til mig den 31. klokken 23.16 og hvori hun skrev at hun synes det var mærkeligt at jeg var så svær at få fat på 

mailen var fyldt med stavefejl så der har nok været masser champagne indeover...

jeg svarede hende dagen efter hvor jeg skrev at jeg har ringet en million gange og at det var hende der havde blokeret mit nummer. 

Så svarede hun 'nå ja....... God dag'

og så har jeg ikke hørt mere fra hende!! 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Kay

Anonym skriver:

Hun sendte en mail til mig den 31. klokken 23.16 og hvori hun skrev at hun synes det var mærkeligt at jeg var så svær at få fat på 

mailen var fyldt med stavefejl så der har nok været masser champagne indeover...

jeg svarede hende dagen efter hvor jeg skrev at jeg har ringet en million gange og at det var hende der havde blokeret mit nummer. 

Nej hvor uprofessionelt igen gem gem gem hvis du senere får problemer! Så kan du dokumentere det hele og ellers fortsæt med at holde den gode tone og svar hende når hun skriver

Anmeld Citér

4. januar 2016

Paddehatten

Anonym skriver:

Hvor er det dog en uprofessionel opførsel! Jeg havde simpelthen troppet op på arbejde en dag meget snart og taget den med hende ansigt til ansigt! Hvis ikke hun var der, var jeg gået videre til "næste led" i ledelsen. Der er jo gået ren skolepige drama i den  Jeg ville personligt bruge alt for meget energi på, at spekulere og tolke på det hele, så derfor skulle det afsluttes hurtigst muligt.  

Anmeld Citér

4. januar 2016

loop

Anonym skriver:

Det er jo helt kuk kuk.

Jeg vil skrive en mail, som blev sendt til både hende og hendes leder. Heri ville jeg kort beskrive forløbet, evt vedlægge dokumentation, og så ville jeg spørge meget konkret hvad sagen drejer sig om, og bede om et skriftligt svar. Hvis ingen af de to svarer skriftligt, ville jeg videresende mailen til højere oppe. Jeg ville måske tilføje, at hvis jeg ikke havde fået et skriftligt svar, inden f.eks 2 dage, ville jeg sende forløbet til fagforening.

Der er nød til at komme en afklaring. Du ender jo med stress pga det her, og kan slet ikke nyde din barsel(sådan ville jeg have det).

Det er helt urimeligt, hvad du bliver udsat for.

Anmeld Citér

4. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har nu sendt hende en mail og sat hendes 2 ledere som cc.

jeg har forklaret hele forløbet og vedlagt billeder af mails, beskeder og opkaldslister. Jeg har skrevet at jeg forventer skriftligt svar inden fredag på hvad der forgår og ellers går jeg til fagforeningen. Og så skrev jeg selvfølgelig at den opførsel og behandling ikke er okay!

Anmeld Citér

5. januar 2016

EAF

Anonym skriver:

Jeg har nu sendt hende en mail og sat hendes 2 ledere som cc.

jeg har forklaret hele forløbet og vedlagt billeder af mails, beskeder og opkaldslister. Jeg har skrevet at jeg forventer skriftligt svar inden fredag på hvad der forgår og ellers går jeg til fagforeningen. Og så skrev jeg selvfølgelig at den opførsel og behandling ikke er okay!

Woah! 

Har du fået nogen form for respons på dine e-mails fra nogen af dem? 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har ikke fået svar endnu. Men kender jeg den ene leder godt nok, så der ikke mange tlgr før der kommer en mail .... Håber jeg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.